Stránka 1 z 1
Napsal: ned 30.01.2011 14:43
od CBR1000F
BMW325i coupé
Potřeboval bych radu s dalším elektrickým problémem. Několikrát se to tu řešilo, ale asi nikdy úplně stejný problém. Téma je podobné, jako v tomto vlákně
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ky&start=0
Ale podstata problému bude asi někde jinde.Po nastartování se přístrojovka chová normálně. Ale během jízdy mi z ničeho nic spadnou všechny ukazatele do nuly, zhasne počítadlo km. To někdy trvá i 2-3km jízdy. Pak z ničeho nic se rozsvítí všecny kontrolky, jako při startu a přístrojovka zase chvilku ukazuje normálně. Občas se dokonce vynuluje při tomto jevu i podružné počítadlo kilometrů. Ostatní elektronika při této poruše pracuje zcela normálně ani na řízení motoru to nemá žádný vliv. Měřil jsem palubní napětí, stále okolo 13-14V za běhu motoru, se startováním žádný problém, ani v mrazech -20°C. Na otřesy to myslím také nemá vliv. Spíš bych to typoval na nějaký problém s jednotkou pro budíky, netuším však, která to je a kde je přesně umístěna. Ale možná se pletu. Jen podotýkám, že přístrojovku samotnou jsem už měl dvakrát venku a konektory jsou na ní OK. Dík za typy.
Napsal: ned 30.01.2011 15:19
od Streety
Tezko rici... Podle toho jak to popisujes by to mohla byt chvilkova ztrata napet. Pojistky jsi asi kontroloval, tzn. muze to byt nejaky skrat nebo kontakt na dratu privadejici napeti do budiku. Muze to byt ale taky uplne neco jineho

Pro overeni bych se napichl na ten drat druhym dratem a vyvedl si ho do kabiny. Vozil si sebou multimetr a při problemu opetovne premeril.
Napsal: ned 30.01.2011 15:53
od CBR1000F
Streety píše:Tezko rici... Podle toho jak to popisujes by to mohla byt chvilkova ztrata napet. Pojistky jsi asi kontroloval, tzn. muze to byt nejaky skrat nebo kontakt na dratu privadejici napeti do budiku. Muze to byt ale taky uplne neco jineho

Pro overeni bych se napichl na ten drat druhym dratem a vyvedl si ho do kabiny. Vozil si sebou multimetr a při problemu opetovne premeril.
To by asi nebyl problém. Jen ještě vědět, kterej drát napíchnout a z kterého konektoru. Ale pojistkovka je OK.
Napsal: pon 31.01.2011 19:59
od CBR1000F
žádný nápad? Dnes jsem v palubce procházel jednotlivé svazky vodičů a zase nic.

Napsal: pon 10.10.2011 21:28
od TM
Zdravím, mám patrně stejný problém, za jízdy přístrojovka vypadne, všechny budíky spadnou na nulu, podsvícení se vypne... někdy to trvá vteřinu dvě, někdy i několik minut. Nepřišel jste někdo nakonec, čím by to mohlo být?
díky
Napsal: úte 11.10.2011 09:56
od CBR1000F
Zatím závada nezjištěna, stále problém trvá

Dělá to jak v létě, při vedrech, tak i v mrazu - čili přehřátím to nebude. Jediné, co jsem vypozoroval, tak občas se mi povede znovu nastartovat přístrojovku za jízdy opětovným sešlápnutím brzdy, nebo plynu. Fak netuším, co to zlobí - jo a já mám od na rozdíl od tebe ten rozdíl, že mě podsvícení budíků setrvá, jen ukazatele na nule a vylý ukazatel km.
Napsal: úte 11.10.2011 15:27
od mequi
CBR1000F píše:Streety píše:Tezko rici... Podle toho jak to popisujes by to mohla byt chvilkova ztrata napet. Pojistky jsi asi kontroloval, tzn. muze to byt nejaky skrat nebo kontakt na dratu privadejici napeti do budiku. Muze to byt ale taky uplne neco jineho

Pro overeni bych se napichl na ten drat druhym dratem a vyvedl si ho do kabiny. Vozil si sebou multimetr a při problemu opetovne premeril.
To by asi nebyl problém. Jen ještě vědět, kterej drát napíchnout a z kterého konektoru. Ale pojistkovka je OK.
Jestli máš M50B25 tak z konektoru řídící jednotky jde z pinu 17 drát do budíků přístrojů. Možná ti to pomůže.
Napsal: úte 11.10.2011 15:33
od Misa
Mně padaly budíky tak jak popisuješ na obou E36 ... na Compactu pomohlo pročištění kontaktů a znovuzapojení, na kabriu se to taky pročistilo, elektrikář vše přepájel a proměřil - vše OK, ale padaly pořád ... pomohla až fyzická výměna. Od tý doby mám klid. Doporučuju

Napsal: úte 11.10.2011 15:37
od CBR1000F
JJ, mám M50B25.
Zkusím to tedy asi po páté vyndat a vyčistit už tak čisté konektory. Je to záhada. Hodily by se na zkoušku půjčit asi jiné budíky. Jen není kde.
Napsal: úte 11.10.2011 15:46
od mequi
Napsal: úte 11.10.2011 16:38
od CBR1000F
mequi píše:http://www.rajce.net/a5555183
Héézkej obrázek. Zkusím pohledat o tom PINu 17 víc info. Tedy jestli je jednotka OK a nevypadává signál už z ní.
Napsal: úte 11.10.2011 21:04
od Foldas
ten pin 17 je pro posílaní dat z jednotky pro budíky a BC.
Vytáhni budíky dej je nějakymu elektronikovi co se zabývá slaboproudem vypada to že tam bude asi pár studeňáku.
Tady máš lepší schéma zapojení
http://m40turbo.rajce.net/Pictures
Napsal: stř 15.02.2012 10:48
od TM
Tak ještě vytáhnu to padání budíků... Fórum jsem pročetl, sem tam se to někomu děje a v zásadě se jako řešení uvadí "vyměnit budíky", nicméně nikdo nemáte zkušenost s tím, jestli to nejde opravit?
Byl jsem teď na diagnostice a v souvislosti s budíky tam mám chybu "Přerušení odporu ZSR 212 mechanická trvalá" - nebyl byste někdo schopen na základě toto říct víc?

Napsal: stř 15.02.2012 17:55
od Stefca
mam taky stejnej problem, ale me celkem pomaha kdyz trochu prastim z vrchu do palubovky a je po problemu uz jsem mel budiky nekolikrat venku vsechny kontakty jsou ok tak nevim kde by mohl byt problem zitra je zkusim vyndat a rozlozit a uvidim jestli na neco prijdu

Napsal: stř 15.02.2012 21:07
od Carpadian
Mě tohle dělala baterka. Byla uklepanej článek uvnitř.

Při větším odběru mě to vynulovalo denní počítadlo, čupka.

Napsal: čtv 16.02.2012 00:00
od Fx
Stefca píše:mam taky stejnej problem, ale me celkem pomaha kdyz trochu prastim z vrchu do palubovky a je po problemu uz jsem mel budiky nekolikrat venku vsechny kontakty jsou ok tak nevim kde by mohl byt problem zitra je zkusim vyndat a rozlozit a uvidim jestli na neco prijdu

Vyřešení problému "technologickým poklepem" většinou značí právě ty studené spoje.
Napsal: čtv 16.02.2012 15:58
od Stefca
Jo jo presne tak prave je mam rozlozeny na stole a zatim jsem nasel dva studenaky takze prepajim a snad to bude ok