Stránka 1 z 1
Napsal: pát 21.01.2011 13:47
od e36power
Ahoj chtel jsem se zeptat zda mate nekdo zkusenosti s timto autem jestli se ta ctyrkokla srala nebo to bylo bezporucove, sem cet ze to bylla nejaka limitovana edice ci co diky za info nebo nejakje odlaz

Napsal: pát 21.01.2011 14:12
od RuDoSh
Napsal: pát 21.01.2011 20:11
od MattyX
limitovana edice to nebyla

je tam par atypickejch dilu co je problem sehnat pak pozdeji ve slusnym stavu . napr. mezinapravak + predni poosy , olejova vana je jina, a udajne je i motor trochu jinej

kazdopadne je to auto se kterym je hromada srandy ...

Napsal: sob 22.01.2011 13:38
od Fx
Mattyx: Motor je jinej snad akorát tím, že má měrku oleje na druhý straně než normální M20 a jinou vanu, což už tu padlo... O jiných rozdílech nevím.
Napsal: sob 22.01.2011 13:46
od MattyX
cituji francise z e30.cz :
[code:1]Zdar lidi,
pokud by vas nekoho napadlo, jako me, pouzit motor ze zadohrabu na iX, pripravte si:
vrtak 8.0 mm + zavitnik M10 na prerezani uchytu pro drzaky motoru
vrtak 4.8 mm + zavitnik M6 na vyvrtani dvou novych der pro vanu motoru
zatku M20x1.5 pro ucpani jednoho olejoveho kanalu
vyvrtani noveho zavitu pro uchyceni olejoveho cerpadla
kladivo pro upravu trubky merky oleje
z iX motoru drzaky motoru
z iX motoru vanu
z iX motoru olejove cerpadlo
z iX motoru pomocny hridel + sroub.prevod pohonu olejoveho cerpadla (na iX se cerpadlo TOCI NA DRUHOU STRANU nez na zadohrabu)[/code:1]
odlisnosti tam jsou tedy

Napsal: sob 22.01.2011 13:48
od Francis
Blok motoru má větší díry pro konzoly držící motor v karoserii (M10 místo M8 ), jinak vedené olejové kanály a čerpadlo oleje se točí na druhou stranu - je jiné šroubové soukolí pohonu čerpadla. Tím jak je jiná vana, jsou některé díry pro přišroubování vany vyvrtány jinde.
Motor z iX do zadokolky nebo obráceně adaptovat lze, ale je potřeba vyrobit zátku olejového kanálu se závitem M20x1,5 (zadokolkový motor do iX) a nebo takouto díru vyvrtat v bloku a závit M20x1,5 v ní vyříznout (iX motor do zadokolky).
Pokud někdo není prase a má všechny čtyři kola stejného rozměru, vydrží pohon 4x4 věky. Měl jsem celkem čtyři auta iX (E34 525iX a 3x E30 325iX) a krom výměny manžet na pření poloose s tím nebyl problém. Ani na jednom autě.
edit: Koukám, že než jsem to znovu sepsal, tak byl MattyX rychlejší
