Napsal: stř 19.01.2011 11:07
Zdravím,
koupil jsem si nedávno BMW e36 318TDS z roku 5/97. Verze Compact. Dovezeno z Rakouska. Kromě pár menších závad mám s autem jediný větší problém. Když se auto nastartuje (chytne se na poprvé i při mínus 10) tak okamžitě začně motor kuckat. Otáčky lítají od 1000 až do 200. Asi se elektronika snaží otáčky vyrovnat. Za chvíli se to trochu ustálí ale pořád motor kucká až někdy zhasne. Během toho všeho jde z výfuku (spíš řidší) bílý dým. Když ale přidám plyn asi na 1000 otáček motor se probere a jede normálně, z výfuku přestane jít bílý dým. Po asi 10 minutách kdy je auto nastartované přestane kuckání úplně. Jen se zdá, jakoby jeden z válců při spalování vydával jiný zvuk než ostatní. Známý mechanik říkal, že podle zvuku jede auto jen na tři válce. Vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr i oba řemeny. Olej a olejový filtr bych vyměnil až se závada odstraní. Nenapadá vás někoho co by to mohlo být ? Jsou to vadné nebo zanesené vtřiky ? Může to být vstřikovací čepadlo nebo snad něco ještě nákladnějšího na opravu ?
Děkuju moc za všechny odpovědi a omlouvám se za případnou nesrozumitelnost.
koupil jsem si nedávno BMW e36 318TDS z roku 5/97. Verze Compact. Dovezeno z Rakouska. Kromě pár menších závad mám s autem jediný větší problém. Když se auto nastartuje (chytne se na poprvé i při mínus 10) tak okamžitě začně motor kuckat. Otáčky lítají od 1000 až do 200. Asi se elektronika snaží otáčky vyrovnat. Za chvíli se to trochu ustálí ale pořád motor kucká až někdy zhasne. Během toho všeho jde z výfuku (spíš řidší) bílý dým. Když ale přidám plyn asi na 1000 otáček motor se probere a jede normálně, z výfuku přestane jít bílý dým. Po asi 10 minutách kdy je auto nastartované přestane kuckání úplně. Jen se zdá, jakoby jeden z válců při spalování vydával jiný zvuk než ostatní. Známý mechanik říkal, že podle zvuku jede auto jen na tři válce. Vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr i oba řemeny. Olej a olejový filtr bych vyměnil až se závada odstraní. Nenapadá vás někoho co by to mohlo být ? Jsou to vadné nebo zanesené vtřiky ? Může to být vstřikovací čepadlo nebo snad něco ještě nákladnějšího na opravu ?
Děkuju moc za všechny odpovědi a omlouvám se za případnou nesrozumitelnost.