Stránka 1 z 2

Napsal: ned 16.01.2011 13:34
od x-dejv
zdravim mám problem u 325 tds nejde mi do podávacího čerpadla proud sundal jsem svorku u čerpadla otočil kličkem a nic tak tam mam provizorně nataženej kabl do autozapalovače abych před prvnim startem nasal naftu pak už to vali normalně už sem měnil i rele podavacího čerpadla myslim si že nejde proud ani k tomu rele ale to nevim jak se měří kterí poly mají jit k sobě aby seplo neměl s tim taky někdo problem kde muže byt zavada? ted mě napadá spínací skřinka?? diky za každy nazor

Napsal: ned 16.01.2011 18:41
od ZID
čus, jak sem se díval do schématu, tak to relé ukostřuje řj motoru, ale proud do něho pouští relé žhavení, esli není problém tam, jinak eště pojistka F18. Jinak aby to relé seplo musíš mít proud na pinu 86 a na pinu 85 musí být kostra. jinak ti necvakne :)

Napsal: ned 16.01.2011 20:29
od x-dejv
a co to je ta pojistka F18 NENI TO SPIŠ RELÉ A NA CO TO JE POJISTKA ZITRA TO PROMĚŘIM zatim diky moc a kdyby tě něco napadlo tak piš a mohl by jsi mi prosim poslat to schéma na mail dubada@seznam.cz DIKY

Napsal: ned 16.01.2011 21:14
od bibikuba
Jinak to podávací čerpadlo běží po zapnutí klíčku jen cca 10 sekund-nasaje a pak už neběží-musíš bejt rychlej :lol: vyhod relé a na víčku toho relé máš nakreslené jak spíná a okouni jestli pouští proud do čerpadla-tuším že to je 87 ale možná se pletu..Určo to tam bude omalované-plus,mínus,impuls od žhavení a napájení čerpadla..

Napsal: ned 16.01.2011 22:08
od oldaf
Čerpadlo běží jen pár vteřin po otoční klíčku, pak vypne. Rozeběhne se až po nastartování. Takže pokud se točí motor tak běží i čerpadlo.

Napsal: ned 16.01.2011 23:16
od x-dejv
No ja to zkoušel přitelkině otočila kličkem na polohu žhavení a proud tam nejde ale nastartovany sem to nezkoušel jak sem psal mam provizorně natahlej kabl do autozapalovače a před prvnim startem nasaju naftu cca 30 sec. auto chytne zapalova vyndam a funguje to normalně nevim jak to zejtra odzkoušim jestli i potom tam de proud ale bylo by to divny. Dam zejtra vědět diky

Napsal: pon 17.01.2011 16:37
od x-dejv
Takže dneska sem to měřil na RELÉ JSOU 2X87 a 1X85... Do té 85 mi jde Stálej proud. 87-(krajní) ten jde podle spínací skřínki na polohu žhavení. a 87-(ve prostředku relé) na polohu žhaveni mi jde proud ALE SLABEJ.. ASI TO BUDE V POŘÁDKU???? ALE U ČERPADLA DO SVOREK MI NEJDE PROUD ANI NA JEDNOM DRATU. Jsou tam 2 dvojce kabelu bílá a černá svorka do který má jít produ a v jake poloze spínací skřinki. Jinak když auto nastartuju čerpalo už běží normalně je to záhada děkuji za každou radu :?:

Napsal: pon 17.01.2011 23:42
od bibikuba
Nemám ted žádný relé při ruce ale svorka 87 jeden drát jde asi od relé žhavení a pak když relé pustí proud tak jde přes 87 do čerpadla napětí.Tuším že 87 je vstup proudu a 87a je výstup sepnutého proudu.Jinak tam musíš mít ještě kostru 31 jinak to relé nesepne a 85 bude asi napájení relé-tedy plus přes klíč nebo stálej.Jestli to mám dobře napsané-už jsem to dlouho nedělal tak se možná pletu ale vyndej relátko a když si najdeš ten proud od relé žhavení-ten bude pod proudem cca 10sekund tak ho dej na druhou svorku 87 to je vývod proudu do čerpadla a když poběží tak je relé KO nebo nemáš kostru či proud na sepnutí relé..Jestli jsem poplet ty čísla tak mě někdo opravte..Jinak na kabičce relé je to určo popsané-ty vývody s číslama a jak to sepne..

Napsal: úte 18.01.2011 00:12
od x-dejv
jo diky tu kostru tu sem neskoušel zitra odskoušim a dám vědět. ale je mi divni že když auto už nastartuje tak to čerpadlo valí normalně. ale diky moooc

Napsal: úte 18.01.2011 16:59
od x-dejv
takže dneska sem to přeměřoval znova a podle ORIGINÁLNÍHO RELÉ a tam jsou uplně jina čisla je tam 2X87 , 85 , 86 , 30.... PROUD 30 slabej proud, 87 prostřední tam je slabej proud , 86 podle spínačky... KOSTRU jsem tam nenašel a k tí 85 mi nevede žádnej kabl. A pokaždý když vyndám to relé čerpadla nezhasne mi kontrolka žhavení. a ten proud co má po cca 10sec. vypnout jsem nenašel

Napsal: úte 18.01.2011 20:08
od x-dejv
Nemohl by jste se prosim někdo podivat u sviho bawora pod to relatko jestli tam pod čislem 85 mate navedenej drát? prosim. je mi divni že to rele ma 5polu a ja tam nic nemam diky

Napsal: úte 18.01.2011 23:57
od bibikuba
Zítra kouknu a písnu Ti to sem 8)

Napsal: stř 19.01.2011 23:29
od x-dejv
ok diky :roll:

Napsal: čtv 20.01.2011 00:38
od bibikuba
Dneska jsem to nestihl tak to okouknu ráno....

Napsal: čtv 20.01.2011 11:50
od bibikuba
Zdárec,tak jsem to okouknul..Nejlepší by bylo shéma ale to nemám tak jsem vyhodil relé a zjistil následující..30 je stálej proud,86 je proud přes klíček,87 střed je volný bez osazovacího konektoru,87 krajní-tam jsem zjistil kostu stálou-bez namontovaného relé,85 je ten impulz jak tady někdo psal asi to dává relé žhavení-nemám schéma,jinak bych zjistil ale tam naměříš kostru od zapnutí klíčku po dobu cca 10 sekund-tj.doba puštěného čerpadla na nasátí,jinak mimo tuto dobu tam nic nejde..Jinak klidně prohod to relé s nějakým jiným,já tam mám to samé zelené asi třikrát..Viděl bych problém u tebe v tom impulzu-konektor č.85...Doufám že Ti to trošku pomohlo....

Napsal: čtv 20.01.2011 12:15
od bibikuba
Jinak když sundáš krytku z relé a máš ho normálně namontované tak po zapnutí klíčku Ti po sepnutí relé jde proud do výv.87-krajního po dobu 10sekund,je to výv.napájení čerpadla-pokud to tak nemáš je problém v relé,impulzu z relé žhavení nebo v napájení relé které Ti nesepne.....

Napsal: čtv 20.01.2011 17:28
od x-dejv
super diky ted sem si to tady orijentačně kreslil a vypadá to že tam jsou ty 2 draty přehozeny 87 střed a 85 odskouším a dám vědět ještě jednou diiiiiiiky

Napsal: čtv 20.01.2011 17:42
od bibikuba
A to relé je světle zelené-5 vývodů,prostřední 87 není zapojen dole v patici...

Napsal: pát 21.01.2011 20:54
od x-dejv
čau tak o vikendu to skusim dneska jsem na to neměl čas jinak ja to rele mám bily original i to ktere jsem kupoval http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... r=144,1111 Jinak tady jsem dal schema kde ho mam umistění na obrazku R2 Jinak ti mockrat děkuji že jsi tak ochotní opravdu mooc diky

Napsal: pát 21.01.2011 20:59
od x-dejv