Stránka 1 z 2

Napsal: stř 12.01.2011 21:24
od icecold
tak jsem si dneska byl zkusit přepsat na sebe auto. Zárověň jsem byl na evidenčce. Tak mi zjistili že v techničáku mám zapsáno typ motoru: 206 S1 KAT, na štítku karoserie mám napsáno 206 S2 , na štítku motoru zas nemam napsáno nic - vyfrézovano.... tim pádem mi nedali evidenčku a nemůžu teď přihlásit auto. Dotaz zní: Jaký je motor 206 S2 a 206 S1 popř jaké jsou v nich rozdíly? a jak auto příhlásít legálně?...
Jinak motor je M50B20TU

a další dotaz. Při zahřátém autě přiblížně pod motorem jsou slyšet zvuky (jemné pocvaknutí) zvuk podobný jak TDSo na volnoběh a nebo jemně cvakajici VANOS. VANOS to nebude protože jsem se k němu přislechl a je tichý, navíc by to dělalo randal i za studena. Příjde mi to někde jak od svodu.. ví někdo co to může být?

Napsal: stř 12.01.2011 21:29
od Fx
S1 = M50 bezVANOS
S2 = M50 VANOS

Ohledně toho cvakání, to by chtělo asi slyšet, to může být cokoliv, navíc tyhle věci se dost rozléhají, takže můžou jít úplně odjinud než kde je slyšíš.

Napsal: stř 12.01.2011 21:36
od icecold
;obře ale v autě mám teď VANOS.. podle vin tam má být taky VANOS tak nevím čemu mám věřit... a proč teda mám/nemám číslo na bloku... teoretický se dá použit block bezVANOS + hlavu VANOS ne?

btw zvuk je na 90% stejný jak na videu http://www.youtube.com/watch?v=PVDi25lQ ... re=related

Napsal: stř 12.01.2011 21:54
od paveld
Pokud tam máš dvoulitra s vanosem, tak to není M50 ale M52. Kde máš víčko na dolejvání oleje? Pokud na straně motoru u čelního skla, tak je to M50, pokud vepředu, tak je to M52.

Napsal: stř 12.01.2011 21:57
od icecold
proč dvoulitr s vanosem mám být určo M52? 2,0 byly s Vanosem taky M50, M50 poznám dobře :-) zas v BMW branži jedu nějaký ten pátek :-) (víčko mám u skla a sání hranatější jak u M52)

Napsal: stř 12.01.2011 22:04
od paveld
Sorry jestli tě matu, doteď jsem žil v domění, že u 2litra se vanos v M50 nedělal. Teď koukám že asi fakt kecám :evil: .

Napsal: stř 12.01.2011 22:19
od shade741
Tady je pdf s cislama motorů a náký vysvětlivky http://issuu.com/dr.culata/docs/bmw_identificator , jestli to chapu dobře, tak motor máš s VANOSEM tudíž je to m50b20tu což je vyspělejší verze M50B20 o ten vanos a byl zvýšen krouťák jinak specifikace by mely bejt totožný. M50B20TU byl uvedenej v roce 93 a M50b20 v roce 91. Takže auto máš z roku po 93 včetně? pokud ano z toho odvodíme že tam patří VANOS...

Jinak to jsou asi dost hnidopichové... Mě motor vůbec neřešili, nemohli to najít a tak tam napsali že je to vyrezlé nebo co, ono taky záleží kde to děláš. V tvém případě se přikláním k tomu, že je chyba v techničáku (pokud není nejak prasené VIN atd atd) Akorát nechápu to vyfrézované číslo

Napsal: stř 12.01.2011 22:44
od icecold
auto je dle vin normál 8/94 tudiž VANOS. podle vin dekoderu sedí výbava atd.. právěže jde o to že on se koukl do techničáku kde mám napsáno 206 S1 a potom se podíval do štítku kde je 206 S2 tak mu to příšlo divný, proto kontroloval motor, kdyby údaje na štítku a v tp byly stejné tak by se do toho dál nešťoural, jinak M50B20 bezvanos má stejný krouťak jak vanos akorát vános to má při 4200ot a bezvanos 4700 ;)

Napsal: stř 12.01.2011 22:50
od Paty
zkus to udělat někde jinte,třeba se ti do toho nebudou tak štourat...

Napsal: stř 12.01.2011 22:51
od shade741
A kde jsi na tom byl jeslti se můžu zeptat(jestli si teda tady z toho Měřína)? :D , stejne bych to být tebou zkusil jinde :wink:

Napsal: stř 12.01.2011 22:53
od icecold
no jsem to dělál na stk ve Velkém Meziříčí... no jinde v okoli jsou ještě větší hnidopichové (znám z vlastní zkušenosti)

Napsal: stř 12.01.2011 22:57
od shade741
Já dělal v Jihlavě naproti WW už tři auta, pohoda, klídek a hlavně mě nebuzerovali kůli každý blbosti :wink: a to jsem se tenkrát divil že to prošlo :D

Napsal: stř 12.01.2011 23:00
od icecold
schade. koukám že jsi z Polné, to bysme se mohli někdy sejit ;-) do jihlavy chodím na školu...:-) no uvidím ještě se mi maji zítra ozvat z úřadu jestli jo bo ne...když ne tak potom to zkusim v jihlavě jak řikáš a když i tam to neprojde tak přes známýho...

Napsal: stř 12.01.2011 23:02
od Fabi
jinde už to asi nepude když je to jednou hotový. každopádně musíš na úřad tam ti udělej výjmku na přeražení, pak někam tak ti shválej typ motoru, a pak ti frajer na evidenčce to číslo přerazí. Vlastně práce na 5 vteřin ale s tím papírováním tak 10 dní. Mám zkušenost zažil jsem...

Napsal: stř 12.01.2011 23:07
od shade741
Určitě, můžem pokecat:-). Jo je stim zbytecnyho štvaní, hlavně kvůli ničemu...

trošku off topic- To Fabi: A hele XR2i :) moje ex autíčko, strašně splašená nákupní taška, bohužel musela z domu jelikož jsem koupil e36 316i za 8tis :D

Napsal: stř 12.01.2011 23:35
od Fabi
mám to auto rád :) rozsekal sem ho pak spravil a jako jedno z mála mě nikde nenechalo.. Je to holt motokára :D :D sorry za zasírání topicu ale měl si osmnáctku?

Napsal: pon 17.01.2011 13:37
od icecold
takže hoší, ozvali se mi z úřadu že to nepujde. Budu prý muset vyměnit motor za motor který mám uvedený v techničáku takže S1 (bezVanos) na to se jim mužu vysr... dávat horší motor když od výroby tam mám vanos... takže co mám dělát? dá se to nějak legálně obejit? nebo jediny spoleh na "známe"?...

Napsal: pon 17.01.2011 13:43
od Pitris
Jestli máš známé tak bych to vyřešil tak,je to cesta nejmenšího odporu.

Napsal: pon 17.01.2011 16:57
od mequi
icecold píše:tak jsem si dneska byl zkusit přepsat na sebe auto. Zárověň jsem byl na evidenčce. Tak mi zjistili že v techničáku mám zapsáno typ motoru: 206 S1 KAT, na štítku karoserie mám napsáno 206 S2 , na štítku motoru zas nemam napsáno nic - vyfrézovano....



Tak jestli máš v autě vážně ten motor, který tam patří ale v techničáku je 206 S1 a na štítku 206S2 tak zkus jít na magistrát at ti opraví udaj v techničáku. Dalo by se to snad doložit orazítkovaným výpisem výbavy z BMW nebo tak. At zkontrolují VIN, že není přeražený a mohlo by to vyjít. Klidně se mohlo stát, že to tam spletli, když vypisovali techničák. Jestli nemáš původní ale čistopis. A nebo možnost č.2: Jít na magistrát, že jsi ztratil techničák at ti vystaví nový. Podle malého tp. Ale jestli ještě to auto není napsané na tebe, tak to musí vyřešit bývalý majitel. Byla by to výhoda, protože tebe tam už jednou viděli.

Napsal: úte 18.01.2011 10:59
od icecold
jde o to že na samotném motoru není žádné číslo, může tam klidně být 2.5litr osazený věcma z 2,0. (schválně změřím tomu zdvih, kámoš říkal že na 2,0 mi to jede nějak dobře :D) a jinak auto je koupené nové v ČR, mám u sebe koupii starýho velkýho TP a tam je taky 206 S1 :roll: nechápu kde co skurv*ily :roll: Jinak zajet do Renocaru a orazitkovat si VIN a původnost by nebyl problem... Porblém je "inkognito" motor který tam mám....