Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 13:48
				od icecold
				Zdravím klubáky! Chtěl bych se optat, jak je velká je*ačka s doděláním šibru pro e36 sedan? mam v autě celkém dobrou výbavu ale nemam tam šibr, což mi vadí 

 Jde o to že mám doma ještě jednoho sedana na díly se šíbrem (všechno tam je, až na samotný šibr  

 ) je rozumny se do toho pustit nebo se na to mam vyprdnout?  Jde o to že, auto z jara stejně pojede ke karosařovi na vyvařeni a celolak takže těchto problemu bych se nabal.. co myslite?
 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 14:08
				od MattyX
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 14:18
				od icecold
				tohle se řešilo u 7er na e38 a v podstatě by to šlo.. tak mi to nasadilo brouka do hlavy... 

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 14:32
				od mequi
				No, jako 2x rozumná věc to nezní, ale vše se dá udělat, když se chce. Ze starého auta vyříznout okolí šíbru a navařit na tvé auto. Když to uděláš poctivě a nebudeš spěchat, tak ti to nebude praskat a bude to jako origo. Samozřejmostí je SAKRA dobře měřit, aby ti to pak sedělo na stropnici.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 14:53
				od petabmw
				znehodnotis auto akorat
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 15:13
				od mequi
				To s tou hodnotou auta: Sakra chlapi, vždyt je to e36 ne e90. Hodnota většiny e36 je cca 00prd a bude hůř. Jestli ho pak bude prodávat, tak to nebude moc na závadu, jestli ho nebude kupovat nějaký hnidopich, co chce mít všechno původní na xx let starém autě. A není vyloučená věc, že si ho majitel chce nechat jako hobby auto na víkendy???
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 15:23
				od icecold
				v bezšibrové verzi už na to je nějaka menší příprava? úchyty apod? hadičky by se přehodili z šibrové verze ne?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 15:23
				od MattyX
				nemyslel to jako sberatelskou hodnotu ale hodnotu jako i stare popelnice , auto co ma nejak dodelanej sibr a je to polepeny a nikde to nelícuje jak by mělo nebo prevarenou strechu je zadarmo pak drahy 
 
 
 zavareni sibru pochopim , ale doelani je i na hlavu kone moc  

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 15:43
				od KeyJey
				ja bych se na to vykaslal. ale jestli to fakt musis mit, tak je vazne asi nejjednodussi reseni vzit strechu z jinyho auta.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 15:55
				od mequi
				MattyX píše:... ale doelani je i na hlavu kone moc  

 
   máš malou hlavu....  

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 17:10
				od caknakis
				KeyJey píše:ja bych se na to vykaslal. ale jestli to fakt musis mit, tak je vazne asi nejjednodussi reseni vzit strechu z jinyho auta.
Tohle mi nepřijde jako moc dobré řešení...musí to přece zkroutit kastli, když dáš střechu pryč.
 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 17:57
				od mequi
				Nemusí se dát střecha pryč. Jen "vyměnit" ten plech kolem šíbru.    

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 18:30
				od Dan td
				Nebo dej nějaké kvalitní střešní okno, např. od Webasta, tam ti stačí jen vyřezat díru do střechy a zbytek dostaneš v sadě a je to pro to dělaný.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 18:45
				od mequi
				To okno od Webasta jsem neviděl, ale přijde mi to stejně pracné, jak u normálního šíbru, když ho tam dá ze starého auta.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 19:01
				od Dan td
				U střešní okna stačí vyříznout díru do střechy třeba otvírákem na konzervy, nasadit okno a doladit kosmetiku. Pokud by chtěl dodělat origo šíbr, nevyhne se sváření, kitování, lakování, sundání stropnice, atd...
Mě to teda jednodušší přijde  

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 19:20
				od icecold
				střešní okno typu favorita a felicie fakt nechci, když už tak aby to bylo jak origo... ale jak tak koukám že se toho vzdam..
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.12.2010 19:38
				od Francis
				Odhaduju že je to tak pracné, že by vyšlo jednodušeji auto prodat a koupit jiné, se šíbrem. Pokud to není "klenot" nebo "srdcovka" ale jen vozidlo, neměl by s tím být problém.
Jinak šíbr je asi 20 kg ve střeše, zvýší těžiště a tím zhorší jízdní vlastnosti. Opakem toho je karbonová střecha třeba u CSL.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 25.12.2010 01:49
				od bibikuba
				Myslím že montovat šíbr je kravina-každej šíbr má pertl ve střeše a těžko ho tam navaříš..Navíc to jen těžko dokážeš seřídit a budeš tam mít vevnitř rybník 

 Navíc jsou tam odtokové žlábky a rozebereš celou káru..Jestli na tom trváš dal bych tam bud celou střechu s origo šíbrem nebo střešní okno.Každopádně výměna střechy je pakárna,bude to stát hafo peněz a určo Ti tam poteče 

 
			
					
				
				Napsal: sob 25.12.2010 02:08
				od Jamall
				hele jednoduše rčeno...všechno de udělat ovšem za jakou cenu...když mají e36 šíbr od výroby, je jasné, že to de udělat....jestli chceš tu svoji hezkou výbavu vyndávat z auta, už jenom kvůli řezáni, je to na tobě. Praxe každého z nás na starém autě se dá popsat jednou větou "dokud to funguje nešahej nato"
			 
			
					
				
				Napsal: sob 25.12.2010 02:21
				od bibikuba
				jj,má pravdu a zkušenost......poděláš to a budeš litovat 
