Zdravím klubáky! Chtěl bych se optat, jak je velká je*ačka s doděláním šibru pro e36 sedan? mam v autě celkém dobrou výbavu ale nemam tam šibr, což mi vadí Jde o to že mám doma ještě jednoho sedana na díly se šíbrem (všechno tam je, až na samotný šibr ) je rozumny se do toho pustit nebo se na to mam vyprdnout? Jde o to že, auto z jara stejně pojede ke karosařovi na vyvařeni a celolak takže těchto problemu bych se nabal.. co myslite?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
No, jako 2x rozumná věc to nezní, ale vše se dá udělat, když se chce. Ze starého auta vyříznout okolí šíbru a navařit na tvé auto. Když to uděláš poctivě a nebudeš spěchat, tak ti to nebude praskat a bude to jako origo. Samozřejmostí je SAKRA dobře měřit, aby ti to pak sedělo na stropnici.
To s tou hodnotou auta: Sakra chlapi, vždyt je to e36 ne e90. Hodnota většiny e36 je cca 00prd a bude hůř. Jestli ho pak bude prodávat, tak to nebude moc na závadu, jestli ho nebude kupovat nějaký hnidopich, co chce mít všechno původní na xx let starém autě. A není vyloučená věc, že si ho majitel chce nechat jako hobby auto na víkendy???
nemyslel to jako sberatelskou hodnotu ale hodnotu jako i stare popelnice , auto co ma nejak dodelanej sibr a je to polepeny a nikde to nelícuje jak by mělo nebo prevarenou strechu je zadarmo pak drahy zavareni sibru pochopim , ale doelani je i na hlavu kone moc
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
U střešní okna stačí vyříznout díru do střechy třeba otvírákem na konzervy, nasadit okno a doladit kosmetiku. Pokud by chtěl dodělat origo šíbr, nevyhne se sváření, kitování, lakování, sundání stropnice, atd...
Mě to teda jednodušší přijde
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Odhaduju že je to tak pracné, že by vyšlo jednodušeji auto prodat a koupit jiné, se šíbrem. Pokud to není "klenot" nebo "srdcovka" ale jen vozidlo, neměl by s tím být problém.
Jinak šíbr je asi 20 kg ve střeše, zvýší těžiště a tím zhorší jízdní vlastnosti. Opakem toho je karbonová střecha třeba u CSL.
Myslím že montovat šíbr je kravina-každej šíbr má pertl ve střeše a těžko ho tam navaříš..Navíc to jen těžko dokážeš seřídit a budeš tam mít vevnitř rybník Navíc jsou tam odtokové žlábky a rozebereš celou káru..Jestli na tom trváš dal bych tam bud celou střechu s origo šíbrem nebo střešní okno.Každopádně výměna střechy je pakárna,bude to stát hafo peněz a určo Ti tam poteče
hele jednoduše rčeno...všechno de udělat ovšem za jakou cenu...když mají e36 šíbr od výroby, je jasné, že to de udělat....jestli chceš tu svoji hezkou výbavu vyndávat z auta, už jenom kvůli řezáni, je to na tobě. Praxe každého z nás na starém autě se dá popsat jednou větou "dokud to funguje nešahej nato"