Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 23.12.2010 01:46
od Jamall
Dopředu se chci omluvit, za založení nového topiku, ale za pomoci tlačítka "hledat" jsem nic podobného, nebo řešícího úplně můj problém nenašel. Nicméně o co se jedná.
Každy z nás zná černé gumy otravující majitele automobilů na parkovištích u Kauflandu. Storry kdy na stojící křižovatce do auta vleze z.asraní cikán a před očima vám vyfoukne peněženku. Vlastním E36 kupé a poslední dobou se intenzita těchto náhod kolem mého auta zvyšuje a tlačítko zamknout centrál zruky.
Tedy se ptám jestli jste už tento problém někdy řešili. Já bych rád natáhl kabeláž z centrální jednotky do "přípravy" vedle tlačítka výhřevu sedaček. Akorát netuším jaké tlačítko tam nacpat, aby tam sedělo a zároveň vypadalo sériově...tlačítko pro výhřev sedaček není zrovna to ořechové. Rád bych aby se samo vracelo do své "středové" polohy a pokud možno svítilo
Napsal: čtv 23.12.2010 01:55
od Johnys
A není jednodušší zamáčknout ten čudlík ve dveřích?
Napsal: čtv 23.12.2010 03:08
od Jamall
to je moc z ruky
Napsal: čtv 23.12.2010 05:01
od Fatal Design
Tlačítko SMG z některých E36 M3, nebo ASC ... Samy se vrací a svítí (teda nápis svítí) ...
Napsal: čtv 23.12.2010 09:40
od Mimo
ja som si urobil origo tlačítko čo sa dávalo do US verzie
http://i252.photobucket.com/albums/hh4/ ... G_1164.jpg
#2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35
a ramik #18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35
zapojenie nájdeš aj v "ELECTRICAL TROUBLESHOOTING MANUAL"
pokial si dobre pamätám tak tam ide káblik z podsvietenia, kostra, káblik z poistky,ktorá má stále 12V a potom jeden ide do ZKE
tlačítko má označanie S302 ak by si ho hladal v ETM
inak je rovnaké ako má E39 ale to má len 3 kontakty...a ide to cez nejaky modul co E36 nema, tak som to neriesil dalej
Napsal: čtv 23.12.2010 10:50
od Jamall
Fatal Design píše:Tlačítko SMG z některých E36 M3, nebo ASC ... Samy se vrací a svítí (teda nápis svítí) ...
ale to nejsou 3polohová tlačítka ne?
Napsal: čtv 23.12.2010 10:53
od Jamall
no hele já bych natáhl 3dráty z centrální jednotky pod kastlíkem pro centrál a světlo bych řešil vyhybkou od zapalovače, to je na stejném drátu co se tíče tlumení interiéru.
Každopádně bych rád čudlík vedle ovládáni teploty...nechce se mě vrtat do plastu u řadičky
Napsal: čtv 23.12.2010 13:48
od johnyfly1
az tri drotiky z centralu?

ak myslis doublelock tak ten je v tomto pripade zbytocny nie?

Napsal: čtv 23.12.2010 18:17
od Tompo
Mě by prozatím stačilo, kdyby centrál fungoval, jak má, hlavně v mrazech tak nějak funguje, nefunguje, teď se oteplilo, tak už maká:-). Jinak tlačítko z US verze se velmi líbí

Napsal: čtv 23.12.2010 18:57
od xSAFA
U coupe je ten čudlík v tapcu asi dál, já do něj drbnu loktem a je zamčeno, taky to někdy využívám...

Jinak není problém stiknout i na klíčku. Když už něco dodělávat tak bych to udělal jak píše Mimo a nebo použít tlačítko ASC, které padne do těch pozicí vedle zapalovače...

Nicméně fantazii se meze nekladou a dnes už se prodávají různá pěkná tlačítka v elektro materiálu a ne jen takové ty mrchy co byly k dostání před pár lety...
Napsal: čtv 23.12.2010 20:44
od johnyfly1
ja mam tlacidlo ACS pouzite na start motoru

Napsal: čtv 23.12.2010 21:44
od Jamall
start na čudlík.... paráda, to bych chtěl taky dořešit u druhého auta. Koupil jsem krásné, kovové tlačítko které dokonale sedí místo zapalovače a je na něm napsáno start, s hliníkovým rámečkem kolem. Jinak co se tíče těch 3drátu, tak jeden považuji za kostru a zbylé dva jako plusy pro odemčení a zamčení. Tedy to tlačítko u SMG je 3polohové?
Může to bít čudlík i z jiné verze BMW. Co jsem se takhle rozhlížel, tak i e34 a e28 měli podobné otvory a čudlíky různě v palubce, ale nevím jestli tam budou sedět...z fotky vypadá že díra kolem je stejná
Napsal: čtv 23.12.2010 22:02
od Jamall
Tompo píše:Mě by prozatím stačilo, kdyby centrál fungoval, jak má, hlavně v mrazech tak nějak funguje, nefunguje, teď se oteplilo, tak už maká:-). Jinak tlačítko z US verze se velmi líbí

skus se podívat na kabely mezi víkem kufru a karosérií...kamarád to tam měl přerušení a auto né a né zamknout....nejlepší možnost je proměřit dráty
Napsal: pát 24.12.2010 00:39
od johnyfly1
neviem ci to tlacidlo bude trojpolohove

skor si myslim ze to je urcene len na obycajne zamknutie bez safe...tlacidlom zamknes a vnutornou kluckou ked chces vystupit tak otvoris

len to je nevyhoda ze klucku musis tahat dva krat

Napsal: pát 24.12.2010 01:46
od Jamall
škoda, že nejde u e36 nastavit automatické zamknutí při rychlosti nižší 30km/h
Napsal: pát 24.12.2010 13:07
od capri
jaký dráty jsou potřeba vytahnout z jednotky na tlačítko ?
Napsal: pát 24.12.2010 13:16
od Mimo
podla ETM, na konektore X13253 (26 Pins, yellow) pin č.19 farba RED/GREENN/YELLOW 0,35mm2
Napsal: pát 24.12.2010 13:28
od capri
a předpokládám že se to akorát kostří že když s tim škrtnu o kostru tak se auto zamkne když znovu tak se odemkne ?
Napsal: pát 24.12.2010 13:39
od Mimo
Napsal: pát 24.12.2010 13:42
od capri
tohle je ETM z nejaky poslední E36 nebo E46 ne ? mam 325i r.v.93 tam jsou ty konektory mališko jinak