Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak najdu skrat v aute?
Ahoj mam problem s vybijenim baterky zhruba za 10 hodin...Po tom co jsem promeril odber jsem zjistil ze vysoky odber je na pojistce:
31.Palubní deska, hodiny, palubní počítač, alarm, řídící jednotka centrálního zamykání, klimatizace
Tak jsem zkosel odpojit panel klimatizece a BC a odber stale zustal..
Odber jsem zkousel na multimetru a bylo tam 0,14...bylo mi receno v normalu pri zamcenym autu ma bejt 0,01...coz byl pri vyndani pojistky 31 .
Tak jsem se chtel zeptat jestli mi nekdo nepradi jak mam zjistit co presne mi to zere..Dekuji
31.Palubní deska, hodiny, palubní počítač, alarm, řídící jednotka centrálního zamykání, klimatizace
Tak jsem zkosel odpojit panel klimatizece a BC a odber stale zustal..
Odber jsem zkousel na multimetru a bylo tam 0,14...bylo mi receno v normalu pri zamcenym autu ma bejt 0,01...coz byl pri vyndani pojistky 31 .
Tak jsem se chtel zeptat jestli mi nekdo nepradi jak mam zjistit co presne mi to zere..Dekuji
Za 10 hod. ti plně nabitou baterku vybije proud kolem 3A a né 0,14A. Proud co si nameřil ti vybije baterku za cca 17 dní. Takže co si napsal nějak nesedí. A k tomu odběru 0,14A to se mi zdá skoro OK, jestli máš digi klimu a meřil si to do 15 min. po vyndání klíčku ze zapalování tak se točil vetráček a společně s dalšíma spotřebičema co uchovávají paměť by to mohlo sedět. Spíš rozepiš přesněji co si v jaký situaci naměřil.
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
No jelikoz jezdim kratke vzdalenosti rano 10min do prace a vecer 10min z prace tak baterka asi nebude uplne nabita...baterku jsem ale zkosel na zatezovym testu a je ok.
Takze zavrel jsem auto na central a multimeter mi ukazal 0,14, zkusil jsem odpojit panel digi klimy a zadna zmena, odpojil jsem palubni pocitac a taky zadna zmena...pak jsem odpojoval vsechny pojistky postupne a po vandani pojistky 31 mi to hned spadlo na 0,01...po zandani nazpatek zase skocilo na 0,14...panel klimy a palubniho pocitace byli odpojene...
Takze zavrel jsem auto na central a multimeter mi ukazal 0,14, zkusil jsem odpojit panel digi klimy a zadna zmena, odpojil jsem palubni pocitac a taky zadna zmena...pak jsem odpojoval vsechny pojistky postupne a po vandani pojistky 31 mi to hned spadlo na 0,01...po zandani nazpatek zase skocilo na 0,14...panel klimy a palubniho pocitace byli odpojene...
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli si skutečně nameřil jen 0,14A tak to ti vážně nemůže vybít baterku za 10 ani třeba za 30 hod. Za 10hod ti to vybije 1,4AH to jsou 2-3% kapacity baterky. Pokud krátkým ježděním vyšťavíš baterku natolik, že nenastartuješ druhej den, budeš muset přemejšlt o občasným dobití. A nic jinýho, co by v autě mohlo žrát energii než co je na pojistce 31 už není, podle mě je ten odběr v normě. Odběr meříš přímo na baterce nebo na pojistce? Jinak je tady ještě jednoduchej test, nech příště těch 10hod odpojenou baterku a uvidíš, jestli bude vybitá (předpokládám, že tim myslíš, že nenastartuješ).
Nejsu autoelektřikář, ale řekl bych že 0,01 mají auta témeř bez elektroniky (10ma na několik přístroju co drží paměť a jsou v pohotovostním stavu je hrozně málo), těch 0,14 se mi zdá celkem v pohodě, ale možná by to mělo bejt trochu míň, každopádně tyhle čísla neřeší vybití za 10 hod. Příště až to necháš 10 hod stát, tak odpoj baterku a uvidíš jestli nastartuješ.
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Já to spíš chápu tak, že máš v autě KO baterku a pokud ji odpojíš, tak to jakžtakž do rána ustojí. Pokud neodpojíš, tak je pro ní těch 0,14A smrtelných... bejt tebou, pujčil bych si od někoho jinou baterku na zkoušku a uvidíš. Nebo tu tvou pořádně dobít, pokud není dobitá a myslíš si že je stopro OK.
Tak si asi špatně meřil, protože podle meření se ti vybijou max 3% kapacity baterky, to podle mě nezpůsobí rozdíl mezi tím, jestli nastartuješ nebo ne. Jinak postup při nadměrným vybíjení baterky, je píchnout meřák mezi kabel a baterii a vyndávat pojistky, takže to si dělal zprávně. Jinak s konkrétním hledáním zkratu ti neporadím....
No baterku jsem zkousel na zatezovym testu a drzela...nejsem si ji stoprocentne jisty...paveld píše:Já to spíš chápu tak, že máš v autě KO baterku a pokud ji odpojíš, tak to jakžtakž do rána ustojí. Pokud neodpojíš, tak je pro ní těch 0,14A smrtelných... bejt tebou, pujčil bych si od někoho jinou baterku na zkoušku a uvidíš. Nebo tu tvou pořádně dobít, pokud není dobitá a myslíš si že je stopro OK.
Jinak tady na obrazku je multimetr a jak jsem ho nastavoval tak jestli je to spravne...

Uploaded with ImageShack.us
Tady tim pristrojem....
http://shop.boukal.cz/ostatni/tester-au ... -analogovy
http://shop.boukal.cz/ostatni/tester-au ... -analogovy
-
cybernetworm
- Registrovaný
- Příspěvky: 225
- Registrován: čtv 22.05.2008 00:00
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
ten mulťák lze zapojit i tak že dáš 200m a do prostředního červenej, Pak by to mělo ukážat 140. Klidový odběr po 10min e36 bez klimy a nezapnutého centrálu je 16-22mA, takže je tam něco blbě. Ale pozor, "zkrat" jako takovej je proudový odběr v podstatě nekonečný natož mA a praskaj při něm pojistky, nebo nedej bože hoří kabely... mA znamená 12V/nějaký odpor. Čili je to nějaká část zařízení, na který je zřejmě něco špatně. A svodový proud na 12V, no nevím, zkontrolovat ještě pořádně jestli tam není někde ve větší míře voda u kabelů...
