Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
přihlášení vozu
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
Budes potrebovat:
1. Dovozovou technickou
2. Emise
3. Evidencku (byva soucasti dovozove technicke)
4. Nemecky technicak
Zajdes na DI na registraci dovezenych vozidel. Tam ti vystavi cistopis technicaku. Mi to udeli do druheho dne. Poplatek je 2000Kc.
5. Uzavres povinne ruceni
6. Musis mit kupni smlouvu
Dalsi krok je zajit na evidenci vozidel. Vypises formular a dalsi postup je jako u prepisu vozidla. Vystavi ti maly TP a doplni velky TP. Dostanes znacky a hotovo. Poplatek je tusim 800 Kc pokud se na vozidlo nevztahuje eko dan. Tam je to pak jasny:
E0 - 10000Kc
E1 - 5000Kc
E2 - 3000Kc
E3 - 0Kc
1. Dovozovou technickou
2. Emise
3. Evidencku (byva soucasti dovozove technicke)
4. Nemecky technicak
Zajdes na DI na registraci dovezenych vozidel. Tam ti vystavi cistopis technicaku. Mi to udeli do druheho dne. Poplatek je 2000Kc.
5. Uzavres povinne ruceni
6. Musis mit kupni smlouvu
Dalsi krok je zajit na evidenci vozidel. Vypises formular a dalsi postup je jako u prepisu vozidla. Vystavi ti maly TP a doplni velky TP. Dostanes znacky a hotovo. Poplatek je tusim 800 Kc pokud se na vozidlo nevztahuje eko dan. Tam je to pak jasny:
E0 - 10000Kc
E1 - 5000Kc
E2 - 3000Kc
E3 - 0Kc
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
No zřejmě tu máme pomalé úředníky, čekal jsem skoro tři neděle. Kupní smlouvu po mě samozřejmě chtěli plus papíry od auta, velký a malý techničák s razítkem že je auto odhlášené, plus převozní papíry.
Jinak nevím jak přesně je to teď, ale asi se moc nezměnilo. Vezl jsem ho před dvěma lety. Po dovozu dojet na přihlašovací technickou, tam jsem tuším platil kolem 2500,-, potom jsem zajel na pojišťovnu, udělal pojistku na číslo karoserie a se všema papírama dojel na úřad. To bylo všechno. Po nějaké době telefon, papíry máte hotové, cvaknul jsem tam myslím 2300, dojet na pojišťovnu přepsat pojistku na SPZ a bylo hotovo. Celou tu dobu jsem jezdil na německý převozky s českou pojistkou a nebyl problém, dvakrát mě stavěli cajti a vždy v pohodě, hlavně jim šlo o to, jestli je auto pojištěné.
Jinak nevím jak přesně je to teď, ale asi se moc nezměnilo. Vezl jsem ho před dvěma lety. Po dovozu dojet na přihlašovací technickou, tam jsem tuším platil kolem 2500,-, potom jsem zajel na pojišťovnu, udělal pojistku na číslo karoserie a se všema papírama dojel na úřad. To bylo všechno. Po nějaké době telefon, papíry máte hotové, cvaknul jsem tam myslím 2300, dojet na pojišťovnu přepsat pojistku na SPZ a bylo hotovo. Celou tu dobu jsem jezdil na německý převozky s českou pojistkou a nebyl problém, dvakrát mě stavěli cajti a vždy v pohodě, hlavně jim šlo o to, jestli je auto pojištěné.
-
The_big_deal
- Registrovaný
- Příspěvky: 299
- Registrován: ned 29.06.2008 00:00
- Kontaktovat uživatele:
To prihlaseni se sklada ze dvou kroku jak jsem psal. Na vystaveni cistopisu velkeho TP nepotrebujes zadnou pojistku. Akorat jsem pred tim zapomel dodat, ze technik z DI bude to auto chtit videt. Pokud ho nemas s sebou tak staci mit par fotek (zepredu, zezadu, bocni pohledy, stitek a vinko)Paty píše:ještě jeden dotaz:
Když uděláš dovozovou technickou tak potom musíš na úřad dát ty papíry,ale co když nemáš udělanou na auto pojistku,na úřadu ti nedají ty papíry,to oni chcou vidět nějakej doklad že to máš pojištěný ne???
Dalsim krokem je samotne prihlaseni a to je v podstate to same, jako prepis vozidla. Musis mit zaplacenou pojistku, platnou STK + evidencku, a kupni smlouvu. (Ale to uz mas cistopis velkeho TP, na ktery ti pojistku uzavrou.)
Tak to jsem nezažil, že by v této době technik chtěl vidět auto při přihlašování. Tohle jsem zažil kdysi, ještě když to měla pod palcem PČR (cca 10-15 let zpět) A jak jsem psal já, dva kroky nemusí být, když přijdeš už se zelenou kartou uzavřenou na VIN auta, pak si přijdeš rovnou pro velký a malý TP i s RZtama.
