Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 25.11.2010 21:48
od Kuhnak
Zdravím....potreboval bych trosku poradit..mam na aute tyhle svetla (uz jsem to s nima koupil) problem je v tom,ze sviti jen jedna strana... O krouzky nejsou led ale ty druhy ..zarivkovy jakoby :D nevim,jak se tomu nadava...jde o tom,ze jsem zistil,ze je v pi*i INVERTOR,ma jeden okruh mrtvej a proto jede jen jedna strana. Jenze problem nastal,kdyz jsem zjistoval ,kde tuhle kouzelnou krabickou koupit....coz o to..krabicku jsem sehnal..ale musel bych si k ni vzit i dalsi dve svetla,coz se mi moc nechce:D Tudiz ocenim kazdou radu :) dikec ;-) 8)

Napsal: čtv 25.11.2010 22:44
od stenlie
čau teď jsem řešil úplně stejnej problém .. spálil se mi ten modul k CCFL kroužkům musel jsem koupit celou sadu novou . ze světel jsem vydělal ten modul je na konektorech hroznej přístup ale dá se to . vyměnil jsem čistě jen ten modul napojil kábliky od napájení a zas to funguje jak má :-)

PS: mám žlutý kroužky sadu jsem kupoval bílou šlo mi jen o moduly vyměnil modul a všechno funguje jako dřív .

Napsal: čtv 25.11.2010 22:53
od bergos
já je teď objednával tady a rovnou jeden do zásoby...

http://www.bmw-doplnky.cz/produkt/angel-eyes-invertor/

:wink:

Napsal: pát 26.11.2010 19:01
od TMC
na bmwstyle jsou ještě o pajdu levnější :wink:

http://www.bmwstyle.cz/index.php?akce=d ... ozi_id=116

Napsal: sob 27.11.2010 10:56
od Kuhnak
parada,taky jsem to nasel po umornym snazeni :D uz jsem mel bobanky,ze to nesezenu:D ale 150-200 za kus je parada:) at si invertory jen hoří v tom případě :D

Napsal: sob 27.11.2010 12:08
od Kuhnak
Kdyz uz jsem v tom borci,tak bych se rad zeptal....tuhle e 36ku,co jsem koupil mam asi mesic...je to uz 3ti bmw a vzdycky se rad vracim :)
Nicmene je to s motorem 2,5TDS po chip tuningu,jen bych se chtel zeptat,jestli vite,kdy u sériovyho nastaveni motoru zabira turbo,protoze me zacn znatelne tlacit az od dvou tisic,coz si myslim,ze je pozde....a jeste jeden dotaz bych mel....teply starty jsou dloooooouhy oproti studenejm,je to jen nastaveni cerpadla,nebo uz je cerpadlo načnutý a mam ho hodit po psovi ?:DDiky

Napsal: sob 27.11.2010 12:18
od mrJekill
Turbo mi tlačí zhruba od 1700ot/min a dlouhý starty za tepla značí KO čerpadlo,ale skus ještě koupit a přidat do nafty aditivum (třeba tohle: http://www.super-aditiv.cz/super-diesel-aditiv.html ).
Byl jsem překvapen,ale naprosto přestaly problémy s teplými starty a auto začalo najednou po vyjetí dvou nádrží i za tepla chytat na drc[/img]

Napsal: sob 27.11.2010 12:58
od Kuhnak
okay....dikec....snad to aspon trosku pomuze :)

Napsal: sob 27.11.2010 19:16
od riderfery
me praskla pojistka a svitila mi jen leva strana a na pravy jen normalni zarovky a ty krouzky ne

Napsal: sob 27.11.2010 19:48
od Kuhnak
svetla mi sviti normal,jen ty krouzky šu*ají:D

Nicmene dneska jsem si vsiml skaredyho zvuku:D myslel jsem,ze je netesnej vstrik ale nikde to ofoukly neni...tudiz se jen modlim aby to byl hydroštel a ne podpalenej ventil...grrr.....stejne musim vymenit olej,tak k tomu naliju treatment..snad to pomuze,pokud to je hydroštel....ale ventil to prej asi nebude,protoze kdyby byl podpalenej,tak by kolisaly volnobezny otacky....vse ukazuje na štely,protože pri vyssich otackach se zvuk vytrati...tzn s narusten tlaku oleje hydroblb zacne fungovat spravne,co myslite?

Napsal: sob 27.11.2010 21:25
od bergos
TMC píše:na bmwstyle jsou ještě o pajdu levnější :wink:

http://www.bmwstyle.cz/index.php?akce=d ... ozi_id=116
jenže nejsou stavem. :(

Napsal: sob 27.11.2010 21:28
od paveld
bergos píše:
TMC píše:na bmwstyle jsou ještě o pajdu levnější :wink:

http://www.bmwstyle.cz/index.php?akce=d ... ozi_id=116
jenže nejsou stavem. :(
Já si je tam v minulosti objednal a taky nebyli skladem... dá se to objednat ale je to tak na měsíc. Já si je radši sehnal jinde, když bylo takovou dobu ticho z jejich strany.

Napsal: ned 28.11.2010 10:50
od Tompo
Kuhnak píše:svetla mi sviti normal,jen ty krouzky šu*ají:D

Nicmene dneska jsem si vsiml skaredyho zvuku:D myslel jsem,ze je netesnej vstrik ale nikde to ofoukly neni...tudiz se jen modlim aby to byl hydroštel a ne podpalenej ventil...grrr.....stejne musim vymenit olej,tak k tomu naliju treatment..snad to pomuze,pokud to je hydroštel....ale ventil to prej asi nebude,protoze kdyby byl podpalenej,tak by kolisaly volnobezny otacky....vse ukazuje na štely,protože pri vyssich otackach se zvuk vytrati...tzn s narusten tlaku oleje hydroblb zacne fungovat spravne,co myslite?
S tím výplachem oatrně, určitě už máš 200 a víc tkm, akorát rozpustíš usazenej karbon a napácháš víc škody, než užitku... :idea:

Napsal: ned 28.11.2010 15:23
od Kuhnak
ted nevim ,jestli se bavis o tech dlouhych startech a nebo o tom hydrostelu :D..co se toho oleje tyce,tak tam k novymu oleju soupnu neco takovyho asi..

http://www.olejshop.cz/aditiva/p/gold-e ... tor-440ml/

Napsal: ned 28.11.2010 17:15
od Kami1
s těma přísadama do oleje opatrně,
ten doktor ve mě moc důvěru nevzbuzuje,
když už bych do něčeho šel,
tak bych osobně vybíral z tohoto:
http://www.liquimoly.cz/
- relativně renomovanej výrobce, maj tam přímo sračku na hydroštely, hodně výrobků maj na bázi MoS
http://www.bishopsoriginal.cz/
- podle mě maj jako jediní nějaké reference a jako jediní ve mě vzbuzujou důvěru, že to funguje,
nějaký aditiva jsem od nich zkoušel, jejich přínos nemůžu posoudit, ale motor jede

nejlepší je ty hydra vyměnit

Napsal: ned 28.11.2010 18:15
od Kuhnak
koukam dalsi Brnak;-) no necham si to projit hlavou..toho doktora normalne v praci lejem a zatim zadnej problem....no tak uvidim no:) videl jsem ze maji Liqui Moly pobocku aj v Brne,tak tam v pondeli cinknu a uvidim