Stránka 1 z 1

Napsal: ned 21.11.2010 14:56
od ACDC
Primitivní zapojení indikace teploty oleje dvoubarevnou LED. Rudá -studený,žlutá "trochu už můžeš přišlápnout" , zelená "plnej". Funguje asi na všechny motory s VANOSEM (má čidlo teploty oleje).

MOD jarda: upraven název vlákna

Napsal: ned 21.11.2010 14:59
od ACDC
Sorry, nevložil se soubor

Napsal: ned 21.11.2010 15:02
od ACDC
Prostě ho tam nedám. Nevím proč.Vadí přípona sxe?

Napsal: pon 22.11.2010 07:02
od Klima8
Zdravím,
přípona asi vadí jelikož fóra mají většinou jen nadefinované přípony které berou kvůli bezpečnosti... Doporučuji to hodit někam na sweb kde jde přímý link nebo to dát do jiného formátu.

Napsal: pon 22.11.2010 13:41
od Fatal Design
ACDC píše:Primitivní zapojení indikace teploty oleje dvoubarevnou LED. Rudá -studený,žlutá "trochu už můžeš přišlápnout" , zelená "plnej". Funguje asi na všechny motory s VANOSEM (má čidlo teploty oleje).
Ty máš kalibrační tabulky pro to origo čidlo ?

Napsal: pon 22.11.2010 20:36
od ACDC
Zkusím vložit..... Kalibrační tabulku nemám, měřil jsem napětí na čidle vody dle "7" palubáku. Čidlo voda = olej. Dle diagn. to souhlasí. ( Jinak je to děsně nelineární).

Napsal: pon 22.11.2010 20:44
od ACDC
Tak znova:)

Napsal: pon 22.11.2010 20:45
od ACDC
KONEČNĚ. neumí to ani bmp

Napsal: pon 22.11.2010 22:09
od Kami1
já teda na plyn šlapu podle budíku vody a stačí mi to, ale jak je libo

jinak pro ty co neumí kupovat součástky: 4k4=2*2k2 a 37k=39k

a pro nečleny: Obrázek

Napsal: úte 23.11.2010 00:37
od Fatal Design
ACDC píše:Zkusím vložit..... Kalibrační tabulku nemám, měřil jsem napětí na čidle vody dle "7" palubáku. Čidlo voda = olej. Dle diagn. to souhlasí. ( Jinak je to děsně nelineární).
Škoda, marně se snažím sehnat kalibrační tabulku pro čilo teploty oleje v M3 E36 :( Jinak některé čidla které dělá BOSCH mají tabulky na http://www.bosch-motorsport.com . Bohužel to moje tam není :(

Napsal: úte 23.11.2010 14:33
od momento
možná by se vám mohlo líbit tohle. LED indikace teploty oleje alá M5 + signalizuje moment řazení

http://walter-elektronik.dynalias.com/c ... ucts_id=99

Napsal: úte 23.11.2010 18:53
od Kami1
Fatal Design:
Nevím jestli jsem přesně pochopil co potřebuješ, ale není lepší místo marného shánění vzít do ruky teploměr, čidlo a rendlík s vodou?

Napsal: stř 24.11.2010 10:23
od Fatal Design
Kami1 píše:Fatal Design:
Nevím jestli jsem přesně pochopil co potřebuješ, ale není lepší místo marného shánění vzít do ruky teploměr, čidlo a rendlík s vodou?
Jednak by musel být s olejem, neboť s vodou se za běžných tlaků nedostanu přes 99.9°C :) a taky se mi budou blbě vyčítat mínusové hodnoty, ale jinak jo ... tohle si nechávám jako poslední zoufalou možnost :(

Napsal: stř 24.11.2010 19:02
od Kami1
voda / olej samozřejmě podle měřenýho rozsahu :)
chtěl jsem říct, že hledání takových údajů může být delší (a pravděpodobně neúspěšné), než si to změřit sám
škoda že u aut nebývá k sehnaní dokumentace, jak datasheety v elektronice