Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.11.2010 14:12
od kubikula420
cau mam e36 1.8 M40 a kdyz nastartuju tak auto nema tah ale jinak otacky v pohode a nechcipe jen kdyz to vytocim do 2 tis tak to rve jak kdyz tam mam 5 tis otacek a malej tah az kdyz se to ohriva tak se to zlepsuje az je to uplne v pohode a jede jak ma. Je to normalni nebo je tam problem? dik

Napsal: stř 17.11.2010 21:22
od Keviiin
taky si kladu tuhle otázku..ale myslím, ze bmw bys mel vzdy nechat chvilinku prohrat na volnobeh :)

Napsal: stř 17.11.2010 21:39
od kubikula420
tak to neuskodi zadnemu autu nechat ho prohrat ale i tak me to zajima

Napsal: stř 17.11.2010 21:39
od liza
Když jsem četl manuál, který se tu oběvil. Tak aspon motor m42 se má nastartovat a hned vyject, kvůli životnímu prostředí. Samozřejmě nechat ho zahřát a pak teprve točit do vyšších otáček. Stejně se benzín zahřeje pořádně až když bude v tahu. :wink:

Napsal: stř 17.11.2010 21:46
od kubikula420
jojo to sem taky cetl ale kdyz vemu jiny auto tak za studena i kdyz se to nema tak tahne normalne

Napsal: stř 17.11.2010 22:20
od liza
jj já jsem reagoval na keviina :wink:

Napsal: pát 19.11.2010 08:26
od MadMaxII
Ja to mel o dost horsi, me to za studena regulace neudrzela a chcipalo to, a kdyz jsem za studena odpojil kabel vahy vzduchu tak pro studeny chod o moc lepsi. Jak je to ohraty vahu vzduchu pripojim a poho. Vypada to ze to je cidlo na teplotu motoru pro regulaci bohatosti smesi(vcera jsme vymenili, jeste jsme to nechali do rana vychladnout jak se chova za nulovejch teplot dneska zkusi servisak az prijde do prace), a ten svinak u myho 316i 11/94 neni v diagnostice takze to jednotka nenahlasi jako chybu...

Napsal: ned 21.11.2010 23:37
od Jamall
a máte tam katalizátory, někdy když tam nejsou, nebo jsou vysypané, tak se to chová přesně podle toho co tu popisujete....blbí chod za studena...nedrží otáčky, nejde do tahu…… jak se to zahřeje do provozní teploty vše OK

Napsal: pon 22.11.2010 00:22
od kubikula420
no tak ja kat nemam mam tam trupku misto toho ale jinak otacky drzi v pohode jen netahne moc ale cim vic se ohrejva tim se to zlepsuje

Napsal: pon 22.11.2010 14:49
od Jamall
tak to je tvůj problém, palivo je za studeného stavu dávkováno jinak, než za ohřátého, přitom příčky ve výfuku jsou počítány s určitým odporem od katu a tak tam za studeného chodu lítá blbí tlak s blbýma vlnama, které nedostatečně odsávají spálené palivo ve válcích a motor se hltí

Je to kus od kusu, někomu to de bezvadně někomu to blbne přímo učebnicově