Stránka 1 z 3
Napsal: úte 16.11.2010 16:34
od Ma_jk-Is
chtel bych se zeptat zda je tam nakej problem?nebo problem s elektrikou?
Napsal: úte 16.11.2010 16:39
od liza
Nejsem žádný odborník a zkušenosti stím nemám, ale hodně to tu procházím. A řeknu ti, že nebude rozdíl ve výkonu takže zbytečný peníze pryč. Kup 328 je to tak? at někdo doplní

Jinak akorát ten zvuk R6, ale já mám taky iso a jsem naprosto spokojený

Napsal: úte 16.11.2010 16:49
od Hanz
prestavbu leda na M3, jinak to nema smysl, lepsi prodat a koupit... coz je i v tom prvnim pripade lepsi volba... pokud ti teda dily nerostou na zahrade...
Napsal: úte 16.11.2010 16:52
od Ma_jk-Is
ja tam mel iso taky rok cca a spokojenej nejsem:( motor mam venku a dvoulitra uz doma:) vim vykon je jen o malinko lepsi ale je to 6tival:) 2.8 nechci.ja se neptal na 2.8 nebo M3 takze budto poradte nebo nepiste:)
Napsal: úte 16.11.2010 18:09
od ROBi
Problém bude v tom, že to nemá vůbec smysl - vážně.
Napsal: úte 16.11.2010 18:16
od patriot
Co tím vyděláš ? 7 kw a 2 válce, nesmysl :tutuk:
Ser na to, to se nevyplatí

Napsal: úte 16.11.2010 18:20
od pragdejf
1) pruziny+tlumice vepredu
2) korekcni clen v palubce, aby ti to ukazovalo spravne otacky
3) pokud to mas od chladice az po diferak, tak to snad i pude.
4) EWS
5) hehm ehm ja si to nak moc nepamatuju, no na zbytek nakonec prijdes sam;-)
Napsal: úte 16.11.2010 21:14
od MattyX
tudle prestavbu sme delali tedka jednomu klukovy , podstatny je ale to ze k tomu potrebujes jedno uplne funkcni auto ... takze sehnat jedine neco bouraneho , nebo za par korun - to opet le urcije yslednej stav

neni to jen o motoru a elektice - predni napravu dat z sestivalce + celej kardan + celou zadni napravu (difec + silnejsi poloosy) + celej vyfuk jeste jelikoz to byla 2.8. puvodne to byla 1.6 ktera mela najeto origo 135 000 km , kastle byla moc pekna , takze tam bylo relativne o cem premyslet , ve vysledku se s prestavbou vesel financne tak jako nejlevnejsi 2.8 ale + porizovacka 1.6 a ses na nesmyslu

pokud uvazuje o prestavbe na 2.0 tak na to se uplne vyser

to radeji zustan na tom IS

Napsal: úte 16.11.2010 21:26
od Maysner
pri prestavbe na 2,0 vypadava, oproti prestavbe na 2,8, vymena zadni napravy a difu. to je shodny. vepredu vymenit pruziny postaci. brzdy to ma stejny. motor s celou kabelazi a prevodovku taky
Napsal: stř 17.11.2010 14:41
od Ma_jk-Is
me kleklo iso a nebudu ho tam davat znova:) radsi dvoulitra,jojo vsecko je stejny:) jen jestli nebude s necim problem
Napsal: stř 17.11.2010 16:21
od Foldas
normalně vem motor a hoď ho tam na převodovku sedí bez problému maximalně bude jiný ložisko v klice
Napsal: stř 17.11.2010 17:38
od Ma_jk-Is
to je vsecko stejny

jen mi slo o elektriku
Napsal: stř 17.11.2010 18:58
od Foldas
jo odpojíš konektor x20 a vytahneš celý motor i s elektrikou a ŘJ. Budeš dávat m50 nebo m52?
Napsal: čtv 18.11.2010 10:48
od OndraZ
No hlavne sem potom prosimte napis svoje dojmy z teto prestavby. At maji i ostatni potencialni zajemci o tuhle operaci jasno...
Napsal: pon 22.11.2010 08:26
od Ma_jk-Is
prestavba dokonana

auto vrci:) vsecko slo v pohode az na to ze je jiny stabilizator,vyfuk a hadice na servo:) nic sloziteho fakt to jde

Napsal: pon 22.11.2010 08:28
od Ma_jk-Is
Napsal: pon 22.11.2010 08:32
od Ma_jk-Is
uz 6tival
Napsal: pon 22.11.2010 11:16
od MattyX
fajne

mě jenom unika ta pointa proc linej dvoulitr

Napsal: pon 22.11.2010 14:45
od Lion
MattyX píše:fajne

mě jenom unika ta pointa proc linej dvoulitr

Přesně tak, 318is je co se vlastností týče lepší jak ten 320i..

měl si jít už rovnou do 325i, tam by to mělo opravdu smysl.

Napsal: pon 22.11.2010 16:56
od Ma_jk-Is
protoze se mi podelalo iso a ja uz chtel 6tival,kdyz 2.5i tak sedana
