Stránka 1 z 3

Napsal: úte 16.11.2010 16:34
od Ma_jk-Is
chtel bych se zeptat zda je tam nakej problem?nebo problem s elektrikou?

Napsal: úte 16.11.2010 16:39
od liza
Nejsem žádný odborník a zkušenosti stím nemám, ale hodně to tu procházím. A řeknu ti, že nebude rozdíl ve výkonu takže zbytečný peníze pryč. Kup 328 je to tak? at někdo doplní :D Jinak akorát ten zvuk R6, ale já mám taky iso a jsem naprosto spokojený :wink:

Napsal: úte 16.11.2010 16:49
od Hanz
prestavbu leda na M3, jinak to nema smysl, lepsi prodat a koupit... coz je i v tom prvnim pripade lepsi volba... pokud ti teda dily nerostou na zahrade...

Napsal: úte 16.11.2010 16:52
od Ma_jk-Is
ja tam mel iso taky rok cca a spokojenej nejsem:( motor mam venku a dvoulitra uz doma:) vim vykon je jen o malinko lepsi ale je to 6tival:) 2.8 nechci.ja se neptal na 2.8 nebo M3 takze budto poradte nebo nepiste:)

Napsal: úte 16.11.2010 18:09
od ROBi
Problém bude v tom, že to nemá vůbec smysl - vážně.

Napsal: úte 16.11.2010 18:16
od patriot
Co tím vyděláš ? 7 kw a 2 válce, nesmysl :tutuk:

Ser na to, to se nevyplatí :nono:

Napsal: úte 16.11.2010 18:20
od pragdejf
1) pruziny+tlumice vepredu
2) korekcni clen v palubce, aby ti to ukazovalo spravne otacky
3) pokud to mas od chladice az po diferak, tak to snad i pude.
4) EWS
5) hehm ehm ja si to nak moc nepamatuju, no na zbytek nakonec prijdes sam;-)

Napsal: úte 16.11.2010 21:14
od MattyX
tudle prestavbu sme delali tedka jednomu klukovy , podstatny je ale to ze k tomu potrebujes jedno uplne funkcni auto ... takze sehnat jedine neco bouraneho , nebo za par korun - to opet le urcije yslednej stav :) neni to jen o motoru a elektice - predni napravu dat z sestivalce + celej kardan + celou zadni napravu (difec + silnejsi poloosy) + celej vyfuk jeste jelikoz to byla 2.8. puvodne to byla 1.6 ktera mela najeto origo 135 000 km , kastle byla moc pekna , takze tam bylo relativne o cem premyslet , ve vysledku se s prestavbou vesel financne tak jako nejlevnejsi 2.8 ale + porizovacka 1.6 a ses na nesmyslu :) pokud uvazuje o prestavbe na 2.0 tak na to se uplne vyser :lol: :lol: to radeji zustan na tom IS ;)

Napsal: úte 16.11.2010 21:26
od Maysner
pri prestavbe na 2,0 vypadava, oproti prestavbe na 2,8, vymena zadni napravy a difu. to je shodny. vepredu vymenit pruziny postaci. brzdy to ma stejny. motor s celou kabelazi a prevodovku taky

Napsal: stř 17.11.2010 14:41
od Ma_jk-Is
me kleklo iso a nebudu ho tam davat znova:) radsi dvoulitra,jojo vsecko je stejny:) jen jestli nebude s necim problem

Napsal: stř 17.11.2010 16:21
od Foldas
normalně vem motor a hoď ho tam na převodovku sedí bez problému maximalně bude jiný ložisko v klice

Napsal: stř 17.11.2010 17:38
od Ma_jk-Is
to je vsecko stejny :) jen mi slo o elektriku

Napsal: stř 17.11.2010 18:58
od Foldas
jo odpojíš konektor x20 a vytahneš celý motor i s elektrikou a ŘJ. Budeš dávat m50 nebo m52?

Napsal: čtv 18.11.2010 10:48
od OndraZ
No hlavne sem potom prosimte napis svoje dojmy z teto prestavby. At maji i ostatni potencialni zajemci o tuhle operaci jasno...

Napsal: pon 22.11.2010 08:26
od Ma_jk-Is
prestavba dokonana :) auto vrci:) vsecko slo v pohode az na to ze je jiny stabilizator,vyfuk a hadice na servo:) nic sloziteho fakt to jde :)

Napsal: pon 22.11.2010 08:28
od Ma_jk-Is
:D

Napsal: pon 22.11.2010 08:32
od Ma_jk-Is
uz 6tival

Napsal: pon 22.11.2010 11:16
od MattyX
fajne :) mě jenom unika ta pointa proc linej dvoulitr :lol:

Napsal: pon 22.11.2010 14:45
od Lion
MattyX píše:fajne :) mě jenom unika ta pointa proc linej dvoulitr :lol:
Přesně tak, 318is je co se vlastností týče lepší jak ten 320i..:) měl si jít už rovnou do 325i, tam by to mělo opravdu smysl. :wink:

Napsal: pon 22.11.2010 16:56
od Ma_jk-Is
protoze se mi podelalo iso a ja uz chtel 6tival,kdyz 2.5i tak sedana :)