SMAZAT prosím
-
Leveler
- Registrovaný
- Příspěvky: 6239
- Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
- Bydliště: BRNO
- Klubové ID: 1133
-
fornax
- Registrovaný
- Příspěvky: 408
- Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
- Bydliště: Třinec
-
renzo
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 06.11.2010 01:00
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
-
renzo
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 06.11.2010 01:00
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
no hele, stejně jako mě se nezdá že by to bylo nějaký čidlo otáčekrenzo píše:myslíš cívky?jo?to se mi nějak nezdá,že bby měli za nasledek to,že to při zahřátí nestartuje a mam vysoké otáčky?
prostě některý věci se projevujou různě a dokonce diagnostika hlásí věci které špatný vubec nejsou ( dost často právě ty čidla ).
zkus to a uvidíš. Na diagnostice jsi byl? Jen bych ale upozornil, že ikdyž ti diag. zahlásí čidlo, tak to v něm být nemusí. Zkus prohodit ty cívky, pro ně je typický že se začnou projevovat právě za tepla. Někde si je pujč, třeba ušetříš tisíce za čidýlka.
-
renzo
- Registrovaný
- Příspěvky: 24
- Registrován: sob 06.11.2010 01:00
Díky za odpověd...to je pravě to,že já nemam možnost od koho si pujčit ty dobré cívky abych je vyzkoušel:(nikdo koho znam nemá bmw...je ještě jiná možnost jak je zkusit jestli jsou dobrý nebo vadný?A ty otačky vysoký myslíš,že to není Volnoběžným ventilem?Ještě jsem si vzpomněl,že když jedu a auto je zahřatý jako by trochu cuká občas a plynový pedal jako kdyby někdo mačkal za mě to se ho ani nedotknu ...to bude ale asi přičinou těch velkých otáček ne?že ten pedál se sám stlačuje...Normálně mam těd tempomat 
-
jarda
- Registrovaný
- Příspěvky: 4769
- Registrován: úte 21.08.2007 00:00
- Bydliště: Praha / Bratislava
- Klubové ID: 1426
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
