Stránka 1 z 2
Napsal: úte 26.10.2010 15:27
od DUDEL
jestli uz tady takove tema je tak se předem omlouvam sem tu novy a nevim jak to tu chodi potřeboval bych poradit nebo poslat njaky načrt pro vyměnu serva řizeni na e36 dik moc chlopi
Napsal: úte 26.10.2010 16:19
od libovka
co na tom chceš načtrtávat? Povolíš dva čepy,dva šrouby co drží řízení u nápravnice a volantovou tyč.
Napsal: stř 27.10.2010 09:37
od DUDEL
prosim te a co odvdusnovani nebo tak neco ohledne oleje dik
Napsal: stř 27.10.2010 11:05
od Paty
servo ovzdušníš tím že budeš na místě s nastartovaným motorem motat volantem do plnejch rejdů,tzv. úplně na jednu stranu a úplně na druhou stranu. tím ovzdušníš servořízení.

Napsal: stř 27.10.2010 13:01
od DUDEL
dik moc chlopi a jeste neco jak se zbihavosti a rozbihavosti abych pak dojel aspon na geometrii
Napsal: stř 27.10.2010 13:07
od Dan td
Jestli hodláš měnit jen servo pumpu, tak s geometrií nepohneš. Jestli celé řízení, tak samozřejmě ano. Ale tam je o pár šroubů víc, než ti psal libovka.
Ale z tvého dotazu není jasné, co vlastně chceš měnit.
Napsal: stř 27.10.2010 13:08
od Paty
serva a řízení?
Napsal: stř 27.10.2010 14:06
od DUDEL
dik chlopi ja budu měnit sievo řizeni bes pumpy jen to servo řizeni v sobotu jdu na to tak potrebuju vjedet co nejvic at to nezdupu mnenim to poprve
Napsal: stř 27.10.2010 14:24
od xSAFA
Do nastavení geometrie v podstatě vůbec nezasáhneš, jen povolíš táhla řízení z hřebenové tyče a nastavení čepů zůstavá stejné čili na geometrii doejdeš naprosto v pohodě. Jinak na povolení těch táhel je třeba specielní klíč, který si jinak můžeš i udělat. Z hlavy teď nevím kolikátka a jak širokej má být ale myslím, že to tu v nějakém tématu bylo napsané a nebo je to v knize Jak Na To. Ale možná si poradíš i bez něj...

Napsal: stř 27.10.2010 15:05
od DUDEL
dik moc uz sem zas o neco chytrejsi to mne nenapadlo nemas jeste njakou radu na co bych si mnel dat bacha
Napsal: stř 27.10.2010 15:40
od xSAFA
Samotné řízení sem zatím nedělal takže k montáži ti moc neřeknu. Snad jen dát pozor na správné natočení volantu vzhledem k řízení a ještě bych omrkl kloub který spojuje hřídel řízení s volantovou tyčí. Je to malý kloub s gumovou vložkou která nejspíš pohlcuje drobné vibrace a bývá často po smrti a pak má kloub trochu vůli... Tak případně bych vyměnil za novej...
Je to tady 2ka:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... _assembly/
V BMW asi 800,- Kč
Napsal: stř 27.10.2010 15:49
od DUDEL
dik moc urcite to omrknu doufam že to dam niak do kupy
Napsal: stř 27.10.2010 17:30
od matrose
ja to menil pred par tydny,hlavne po zaliti hrebene olejem,pockat 10minut nez zacnes tocit volantem,aby se samovolne odvzdusnil,jinak vytlacis tesneni
Napsal: stř 27.10.2010 22:17
od libovka
Dan td píše:Jestli hodláš měnit jen servo pumpu, tak s geometrií nepohneš. Jestli celé řízení, tak samozřejmě ano. Ale tam je o pár šroubů víc, než ti psal libovka.
Ale z tvého dotazu není jasné, co vlastně chceš měnit.
To mi teda řekni kolik je na řízení u E36 šroubů?Maximálně jsem zapoměl na dvě hadice.
Napsal: pon 01.11.2010 12:05
od DUDEL
chlopi dik jak cyp za rady tak uz to mam vymenene vsechno spoko ale mam takovy menši problem neco mi bije na napravě a nevim co to muze byt muzou to byt tlumicema mam je trosku vic jete
Napsal: pon 01.11.2010 12:51
od DUDEL
bije to pouze při přejeti přes nerovnost na vozovce
Napsal: pon 01.11.2010 13:05
od _peper
Nějaký čep nebo tyčka stabíku.
Napsal: pon 01.11.2010 14:09
od DUDEL
čepy sou vymenene a silenbloky na stabiku taky nemuze to byt tema tlumičema
Napsal: pon 01.11.2010 14:19
od xSAFA
Ty to tak těžko radit na netu, prostě hoď auto na jámu nebo zvedák, vem páčidlo a projdi celou nápravu. Nebo zajeť někam na STK a oni ti to zjistí... To že jsou čepy nové nebo zánovní ještě není zárukou toho že nutně musí být v pořádku...

Napsal: pon 01.11.2010 14:30
od DUDEL
dik dik pacidlem sem to prochazel a bylo to vklidu. Dela mi to jen na dirach fak to nemuzou byt ty tlumiče sou dost v hajzlu houpe se to jako svině