Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: stř 06.10.2010 23:21
				od hanz-325
				Ahoj mám e36 325 

 bezvanos rok 94
Všechny věci se dějí jak při studeném tak zahřátém motoru 
 
1, po nastartování  volnoběh kolísá od cca 500/ 1500ot 
až se uklidní zustane jen na 500ot 

 nebo často to hned chcípne nebo po chvilce... když přidám tak také, jakoby se zadusí;) 
2, když  motoru parkrát šlápnu na plyn a mám zařazen neutrál tak se mě zdá že jde pomalu z otáček dolu 
 
 
3, škubání auta v ruzných otáčkách ale týká se spíše stř spektra otáček kolem 3tis.. auto začne škubat jakoby vynechávat a pak se chytne a jede normálně pod plným zase..
Občas pomůže  když se to stane tak proturovat auto na neutrál, ale někdy to normálně chcípne když to začne škubat 

a semtam to střelí do vzduchového filtru
Vědeli by jste s čím popřípadě by mohl být problém kde začít,na autě je nový: vzduchový filtr, svíčky, lambda sonda, snímač otáček vačky.
chci si auto dát dopořádku 

 mám ho chvilku 

 děkuji
 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.10.2010 08:28
				od Paty
				muže to dělat pravděpodovně palivový čerpadlo a nebo palivovej filtr,nebo regulátor tlaku na palivový liště,možná váha vzduchu...(ale to spíš ne) kolik máš najeto?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.10.2010 09:36
				od FiliposII
				94 a bezVANOS,   to snad ani neni mozne,   VANOS se myslim daval od konce 92.
To se v tom mozna nekdo rypal.
To kolisani otacek po nastartovani tech 500 - 1500 dela pravdepodobne nejaka dira v sani. Muze delat i to chcipani.  Chce to poradne prohlednou vsechny hadice, vcetne tech co vedou k volnobeznemu ventilu a odvzdusneni klikovky.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 07.10.2010 17:54
				od frank325i
				problem jsem mel stejny hledej zahada stoleti tam je vse napsane...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 01.11.2010 11:21
				od zool
				me to delalo to samy, akorat to nechcipalo - byly to svicky, stojej par stovek,jako prvni pokus to je asi nejlepsi)
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2010 16:52
				od Neversummer
				Ahoj, měla jsem podobný problém, diagnostika, 2 servisáci..nikdo si s tím nevěděl rady. Svítila i kontrolka motoru ( spalování ). Nakonec pomohlo úplně obyčený aditivum do benzínu na čištění vstřiků -tuším od Liqui Moly, koupíš v auto kelly za cca 370,- kč. Po ujetí půlky nádrže kontrolka přestala svítit a auto jede jako nový...i když to možná nebude tvůj problém, zkusila bych to, nic tím nezkazíš..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2010 16:55
				od Paty
				Neversummer píše:Ahoj, měla jsem podobný problém, diagnostika, 2 servisáci..nikdo si s tím nevěděl rady. Svítila i kontrolka motoru ( spalování ). Nakonec pomohlo úplně obyčený aditivum do benzínu na čištění vstřiků -tuším od Liqui Moly, koupíš v auto kelly za cca 370,- kč. Po ujetí půlky nádrže kontrolka přestala svítit a auto jede jako nový...i když to možná nebude tvůj problém, zkusila bych to, nic tím nezkazíš..
Fakt jo? to je hodně zajímavý,až se tomu nechce věřit  

 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2010 17:03
				od MadMaxII
				Mel jsem podobny problem, ale pri studenem motoru o dost horsi chovani. Bylo to teplotni cidlo na regulaci motoru(400kc a na diagnostice nybylo videt, jo moje bawo 316i rv.94) a taky zasrany ventil a hadicka jako privedena zaptecka do sani z/pro odvetrani olejoveho prostoru motoru.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 29.11.2010 20:50
				od Petinek
				Pokud to blbne málo a občas tak to tipuju na nějakou blbost( svíčky, zasraný ventili, nebo to aditivum), ale pokud blbne hodně až o chcípne občas, tak bych tipoval lambda sondu( ten samej případ sem měl já), ale nejdřív diagnostika, pokud jsi nebyl, mě se to na diagnostice ukázalo....
			 
			
					
				
				Napsal: úte 30.11.2010 14:49
				od Danny
				prasklé steřelé gumové koleno od váhy vzduchu k sání - tím bych začal
			 
			
					
				
				Napsal: stř 01.12.2010 15:04
				od dermist
				Mam 730 e32 a delalo mi to podobne psi kusy... zacalo se badat a postupne se prislo na netesnost trubek za vahou, kapajici/pricpane vstriky, cidlo teploty motoru pro jednotku, regulator tlaku na liste. Urcite bych zkontroloval (polejt vodou) sani jestli nesaje falesnak nekde jak rikaj ostatni. Muzes mit i spatnou pal. pumpu, spinace rele pumpy...
Chce to zjistit jestli ti to blbe pali, nebo nedava beno... Vyndat svice, jestli to dobre pali, kabely, civky...