Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chladič

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2599

#1 Příspěvek od Diome »

Zdravím všechny motoristy :) Dnes mám jiný problém, ale nejedná se o mě, ale o známého. Nabídl jsem mu pomoc, že znám pár moc chytrých lidí (tím myslím vás) a že Ti mi určitě poradí :) Tak jedná se o to, že u E36 325i ulítla hadice od chladiče, pak jí nasadil a jezdil dál,jenže já jsem jel za ním, a on na to šlápnul, a najednou všude voda, zase mu vylítla, tak jsme zastavili a šel jsem se na to kouknout, ulítla mu horní hadice ... to by nebyl takovej problém, ale problém nastav v tom,když jsem se na to koukl pořádně. Protikus, na který se dává hadice na chladič, byl totiž utržen. Myslím tu rouru na chladiči, jak má vroubky aby to tam drželo ... takže to nemá vlastně jak držet a hadice mu bude stále ulítávat. Tak se chci zeptat, tohle je na výměnu celýho chladiče a nebo jde nějakým způsobem vyměnit jenom ta roura ? Díky všem za odpověd:) Jo, ještě jedna věc, je normální, aby měl pomalu na 2.5l poloviční chladič než já na 2.0l ? Já Vanos s klimoškou(dva chladiče) a on bez klimošky a je poloviční + k tomu, dá se nějak poznat rozdíl mezi 2.5l a 2.0l Vanos ? podle čehokoliv ? protože jemu to jede defakto stejně jako mě... Snad vás moc neotravuju :) Díky všem !! S pozdravem krásnýho ježdění Filip :)
martas11
Registrovaný
Příspěvky: 1079
Registrován: ned 30.08.2009 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 2434

#2 Příspěvek od martas11 »

Chladíč je určitě na výměnu.
joko020
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 13.04.2008 00:00

#3 Příspěvek od joko020 »

ja som mal ten isty problem, skontroluj silentbloky morora/ prevodovky, moje boli idtrhnute a pri knedle mi poskocil motor a koli tomu mi odtrhlo ten natrubok....niekedy sa to da zachranit trubkou ktora ma vonkajsi priemer rovnaky ako je vnutorny priemer natrubku chladiča, spravit na nej zavit a naskrutkovat do chladica, to je ale skor take patlanie ako 100 percentna oprava, najlepsie je vymenit chladič za novy a mas po starostiach :wink:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od xSAFA »

Chladič v druhovýrobě stojí pár korun tak vyměnit celý. Nějakým pokoutným opravám bych se na chladiči určitě vyvaroval, pak by mu to mohlo uletět někde na dovolené a je v háji. Ale ty silentbloky jak píše joko bych omrkl, mě jeden urvaný taky nadělal paseku.

Auta s klimou mají chladič velkej, bez klimy výrazně menší je to tak správně.

Otázka jak poznat Vanos motor je zde na klubu stokrát zodpovězena i ve FAQ tuším tak hledej... ;)
Diome
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2599

#5 Příspěvek od Diome »

Dobře, já děkuji a jdu hledat :)
joko020
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 13.04.2008 00:00

#6 Příspěvek od joko020 »

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=59630
Dobrá 320i ide lepsie ako vylagrovana 325i, inak na pohlad su tieto motory totozne, najjednoduchsie to zistis podla cisla na motore M50TU25 je 2.5 a M50tu20 je 2.0i
Odpovědět