Stránka 1 z 1
Napsal: stř 25.08.2010 21:17
od sir_lukash
máme tady takovej táhlej kopec (asi 1,5 km dlouhej) a tak sem zkusel, kolik ta moje M43 zvladne proti kopci. pri rychlosti okolo 120ti a 4 plná (a v podobných situacích) je cítít smrad v kabině.. jako když se něco pálí nebo něco podobnýho. Kde hledat příčnu?
Napsal: čtv 26.08.2010 06:53
od Studna
mrkni se zda ti někde nekape olej na výfuk a topením se to pak může dostat dovnitř. Zkus ten smrad indentifikovat, co to vlastně může být (olej, plast, látka - každá věc smrdí jinak) a pak po té ostřejší jízdě zastav a mrkni se pod kapotu, či podvozek zda někde neuvidíš kouř, popř jdi po smradu - ženský maj lepší čuch, tak na tu operaci nasaď drahou polovičku

. Může to být i od brzd, ale to by jsi asi poznal i na celkovém chování auta. Jednou se mi přidřel brzdovej váleček a pořád přibržďovalo jedno kolo, po ostřejší jízdě byl kotouč tak rožhavenej, že se auto začlo klepat a venku byl cítít smrad. V tvém případě bych to spíš viděl na něco v motoru a saje to topení.
Napsal: čtv 26.08.2010 11:43
od milius
[quote="sir_lukash"]máme tady takovej táhlej kopec (asi 1,5 km dlouhej) a tak sem zkusel, kolik ta moje M43 zvladne proti kopci. pri rychlosti okolo 120ti a 4 plná (a v podobných situacích) je cítít smrad v kabině.. jako když se něco pálí nebo něco podobnýho. Kde hledat příčnu?[/quo
taky mi to delalo pri ostrejsi jizde behem chvilky byl citit spaleny olej, mel sem trochu mastnej motor (spatne tesneni pod ventilovym vikem) ale jen mastny ne ze by to kapalo a bylo to ono
Napsal: čtv 26.08.2010 12:52
od JaneCk
Mě to teklo taky pod ventilovým víkem. Nikdy pod autem flek nebyl, na výfuku se to odpařilo. Akorát mi to smrdělo jenom při zastavení, např. na semaforech. Při jízdě nebylo cítit nic, stíhalo se to asi větrat...
Napsal: čtv 26.08.2010 16:58
od sir_lukash
je pravda, ze na motoru trosku flek je...pod autem nic. a je to jen při vyssích otáčkách (pokud ho podrzim proste pul minuty pod plynem) ... takže to vypada, že při vyssich otackach to asi sákne skrz tesneni. jinak je fakt, ze od ty doby co tam je ten flek se pri nastartovani vzdcky otáčky houpnou trošku dolu ale pak si držej tech 800...a občas je neutral na 1200 ot/min a je motor ohratej... takze uvidim.
Napsal: čtv 26.08.2010 21:09
od typhoonmk2
Typoval by jsem olej na výfuk jako ostatní ale napadnul tady někoho, že to třeba mohl být spolujezdec zvyklý na super/sport fabia HTP?

Napsal: pát 27.08.2010 07:21
od Studna
typhoonmk2 píše:Typoval by jsem olej na výfuk jako ostatní ale napadnul tady někoho, že to třeba mohl být spolujezdec zvyhlý na super/sport fabia HTP?


vole, to ta M43 zase takové terno není
