Při nastartování a volnoběhu jdou všechy 4 válce,ale při rozjezdu začne motor jít na 3 Od 2000 otáček se chytnou všechny 4 a auto jede v pohodě a plynule.Stejné je to při zařazení 2,3,4 stupně když spadnou otáčky a následném sešlápnutí plynu auto zakucká na vždy 3 válce.Prostě jakmile se dostanu nad 2000 otáček auto jede v poho.
Když jde auto na volnoběh a já dupnu zprudka na plyn,tak motor zakucká na 3 válce než se dostane přes 2000 otáček.
Nejdrříve mě napadli svíčky a kabely ale žádná změna.
Pak mě napadla váha vzduchu,ale neměl jsem možnost vyzkoušet jinou.
Měl jsem doma jedno benzínový čerpadlo ale žádná změna a kupovat věci,vyměňovat je a zkoušet je,je na prd.To bych mohl vyměnit pul motoru a levnějsší by pak bylo snad nový auto.Prostě mě napadlo jestli se tohle někomu nestalo taky.
Díky za pomoc.
