Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 29.07.2010 22:42
od Hanz
před pár dny jsem montoval Kaaz do e46 328i, celou cestu jsem popsal zde:
http://www.autohificlub.cz/forum/10/132 ... -bmw-e46/0
je to včetně fotek, volně přístupné forum...
v kostce do 30tis Kč včt práce máte samosvor na autě, pokud nejprve upravím jiný, bude to i rychle
a na základě mého prudění snad udělají i normální manuál a změny/upozornění pro potenciální zájemce

Napsal: sob 31.07.2010 11:27
od BudVlad
30K Kč za LSD i s instalací je výborná cena! Také uvažuji o LSD, ale ceny pro E92 jsou dost vysoké. Přijatelnější je Quaife za ₤829 (±25K Kč) plus poštovné.
Napsal: pon 02.08.2010 13:30
od Hanz
BudVlad píše:Přijatelnější je Quaife za ₤829 (±25K Kč) plus poštovné.
levnější určitě, ale k tomu musíš přičíst fakt, že to není lamelový samosvor (drifty), ale násobič momentu (trakce, offroad)... aneb kdyby byl tak super jak výrobce tvrdí, proč by jej nikdo v okruhovém závodění nepoužíval...
+ práci člověka, který ti sundá tvuj, rozebere, stáhne ložiska, kolo, nalisuje ložiska, kolo, vrátí dovnitř, vyladí vule, dá zpatky na auto, uděla zajetí, vymeni olej... a rekne si za to par korun

)
Napsal: pon 02.08.2010 19:14
od BudVlad
Hanz píše:BudVlad píše:Přijatelnější je Quaife za ₤829 (±25K Kč) plus poštovné.
levnější určitě, ale k tomu musíš přičíst fakt, že to není lamelový samosvor (drifty), ale násobič momentu (trakce, offroad)... aneb kdyby byl tak super jak výrobce tvrdí, proč by jej nikdo v okruhovém závodění nepoužíval...
+ práci člověka, který ti sundá tvuj, rozebere, stáhne ložiska, kolo, nalisuje ložiska, kolo, vrátí dovnitř, vyladí vule, dá zpatky na auto, uděla zajetí, vymeni olej... a rekne si za to par korun

)
Máš pravdu, Quaife je za slušnpou cenu ale je to Torsen/Gleason diferák klterý se změní na otevřený, když se jedno kolo v zatáčce zvedne.
Lamelový diferáky na E92 jsou ale dost drahý. Na příklad KMS by mě minimálně přišel na 100K Kč bez instalace. Za 30K s instalací je super cena!
Napsal: úte 10.08.2010 09:47
od Hanz
na jakou motorizaci by jsi to chtěl a s jakým převodovým poměrem? nemělo by to být neřešitelné, ať už Kaaz nebo třeba celý jiný LSD dif, je to jen o uložení v kleci...
Napsal: úte 10.08.2010 14:06
od MattyX
Hanz píše:který ti sundá tvuj, rozebere, stáhne ložiska, kolo, nalisuje ložiska, kolo, vrátí dovnitř, vyladí vule, dá zpatky na auto, uděla zajetí, vymeni olej... a rekne si za to par korun

)
k tem vůlím , kdyz ho vracis zpet do sve normalní bedny tak zubová vůle není potřeba vymezovat ?! (pokud není hodně v piči) a vymezeni vule mezi lamelama to uz dostanes od vyrobce nebo ti to dojde tak jak je na obrazku a musis poskladat to lego jeste ?

vycházím z diferaku e30/e36 ktery sem mel rozebrany kdyz sem z opendifu chtel delat svor , u tech novejch vraku to bude vypadat vevnitr ale stejne ne ?

Napsal: úte 10.08.2010 14:09
od Hanz
vule je potreba vyladit ve vetsine pripadu, protoze i ojetej dif ty vule nemusi/nema spravne...
Napsal: úte 10.08.2010 14:20
od BudVlad
Mám N53B30 a plánuji zaject do Německa a nechat si od Wintertuning přeprogramovat ECU. Výkon by se měl dostat na 292hp. V diferáku mám převod 3.07 ale chtěl bych tam dát převod z automatu (3.46).