Stránka 1 z 1

Napsal: pon 19.07.2010 17:46
od Tuning
...čaute, ... mám dotaz :vrtá mi to hlavou a hlavně sere!!! ...e46,320i,M54 170Ps... při nižší rychlosti, hlavně na 2-ku 3-ku a 4-ku při minimálním plynu auto jakoby poškubkává,cuká, nevím jak ten stav napsat (jakoby šišaté gumy :) )...nevíte co by???

Na diagnostice : 0 chyb, nové origo svíčky, vzducháč, spojková sada, dvouhmotnostní setrvák, hurdy spojka, olej v difu...

..a teď babo raď...PŘEDEM DÍKY!!!

Napsal: úte 20.07.2010 13:44
od Tuning
kucí...nikdo

Napsal: stř 21.07.2010 13:59
od Tuning
:cry:

Napsal: čtv 05.08.2010 15:10
od Tuning
nikdo neví a sere mě, že i při přeřazení to cuká (a moja s tím nechce jezdit)....please...

Napsal: čtv 05.08.2010 20:35
od Beefeater-64
odlucovac oleje a novy hadice co jsou k nemu

Napsal: pát 06.08.2010 10:57
od xSAFA
Zkusil bych nejprve vyčistit klapku sání, někdy to dělá divy...

Napsal: pát 06.08.2010 11:49
od FiliposII
Jak presne se to projevuje, kolik otacek mas, kdyz to skube?

Ja mam treba uz delsi problem s volnobeznym ventilem, a ten se projevuje tak, ze po nastartovani studeneho motoru je z pocatku asi mirne zatuhly, a pokud jedu do 1300 ot/min, tak to má tendenci nekdy skubat, (proste vypne privod paliva a pak zapne). pokud prekrocim 1600 ot/min, tak se ventil nadobro zavre, a je klid a vetsinou se skubani uz neprojevi.

Napsal: pát 06.08.2010 20:57
od Tuning
..proč odlučovač oleje?????..nechápu...

...jinak vyčistím klapku...

...a dělá to do 1500 ot/min, takové jakoby houpání,poškubkávání, prostě není to čisté s jízdou na min.plyn....a při řazení nejsou čisté přechody=jak když máš v prd.l.. silenbloky na převodovce nebo motoru...už mě to sere!!!

díky za rady

Napsal: pát 06.08.2010 23:36
od xSAFA
S tím odlučovačem oleje na hadici s odvětrávání kliky má kolega rovněž pravdu, je možné, že by to mohl způsobovat i on. Mě se po výměně a vyčištění všech usazenin zklidnil volnoběh a auto i celkově lépe jelo ale v tomto případě na něj moc nesázím. Zkus tu klapku a uvidíš, jinak z víka hlavy je vyústěná hadice, která vede někde pod sání a tam je připojena právě na onen odlučovač oleje, když ji tam odpojíš a nakoukneš nebo sáhneš do odlučovače a bude tam velkej marast tak se skutečně oplatí dát nový a všechno vyčistit od usazenin, v opačném případě to tím nebude....

Napsal: sob 07.08.2010 10:48
od Tuning
díky,,,, a máme nějaký návod jak rychle vytáhnout klapku a vyčistit a jak se dostat k tomu odlučovači...ať zbytečně nevyhodím sání,atd... Stejně mi není jasné co má společného ten odlučovač s tím trháním???