Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Trhání E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#1 Příspěvek od Tuning »

...čaute, ... mám dotaz :vrtá mi to hlavou a hlavně sere!!! ...e46,320i,M54 170Ps... při nižší rychlosti, hlavně na 2-ku 3-ku a 4-ku při minimálním plynu auto jakoby poškubkává,cuká, nevím jak ten stav napsat (jakoby šišaté gumy :) )...nevíte co by???

Na diagnostice : 0 chyb, nové origo svíčky, vzducháč, spojková sada, dvouhmotnostní setrvák, hurdy spojka, olej v difu...

..a teď babo raď...PŘEDEM DÍKY!!!
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#2 Příspěvek od Tuning »

kucí...nikdo
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#3 Příspěvek od Tuning »

:cry:
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#4 Příspěvek od Tuning »

nikdo neví a sere mě, že i při přeřazení to cuká (a moja s tím nechce jezdit)....please...
Beefeater-64
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 21.09.2008 00:00
Klubové ID: 1940

#5 Příspěvek od Beefeater-64 »

odlucovac oleje a novy hadice co jsou k nemu
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xSAFA »

Zkusil bych nejprve vyčistit klapku sání, někdy to dělá divy...
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od FiliposII »

Jak presne se to projevuje, kolik otacek mas, kdyz to skube?

Ja mam treba uz delsi problem s volnobeznym ventilem, a ten se projevuje tak, ze po nastartovani studeneho motoru je z pocatku asi mirne zatuhly, a pokud jedu do 1300 ot/min, tak to má tendenci nekdy skubat, (proste vypne privod paliva a pak zapne). pokud prekrocim 1600 ot/min, tak se ventil nadobro zavre, a je klid a vetsinou se skubani uz neprojevi.
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#8 Příspěvek od Tuning »

..proč odlučovač oleje?????..nechápu...

...jinak vyčistím klapku...

...a dělá to do 1500 ot/min, takové jakoby houpání,poškubkávání, prostě není to čisté s jízdou na min.plyn....a při řazení nejsou čisté přechody=jak když máš v prd.l.. silenbloky na převodovce nebo motoru...už mě to sere!!!

díky za rady
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xSAFA »

S tím odlučovačem oleje na hadici s odvětrávání kliky má kolega rovněž pravdu, je možné, že by to mohl způsobovat i on. Mě se po výměně a vyčištění všech usazenin zklidnil volnoběh a auto i celkově lépe jelo ale v tomto případě na něj moc nesázím. Zkus tu klapku a uvidíš, jinak z víka hlavy je vyústěná hadice, která vede někde pod sání a tam je připojena právě na onen odlučovač oleje, když ji tam odpojíš a nakoukneš nebo sáhneš do odlučovače a bude tam velkej marast tak se skutečně oplatí dát nový a všechno vyčistit od usazenin, v opačném případě to tím nebude....
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#10 Příspěvek od Tuning »

díky,,,, a máme nějaký návod jak rychle vytáhnout klapku a vyčistit a jak se dostat k tomu odlučovači...ať zbytečně nevyhodím sání,atd... Stejně mi není jasné co má společného ten odlučovač s tím trháním???
Odpovědět