Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.07.2010 23:17
od Huska
Neví někdo v čem kromě softwaru se liší 318d 85kw oproti 320d 110kw v modelu e46 FL? jde mi o nákladnost případné úpravy.
nebo stačí pouze přehrát soft? Díky

Napsal: stř 07.07.2010 02:03
od Hyri
1.8 bude pravdepodobne rotacne cerpadlo, takze pica motor

Napsal: stř 07.07.2010 08:13
od nikola
zalezi jaky mas, u e46 318d jsou 2 typy motorizace starsi m47 a m47n , 318d 320d = m47n , 318d od 2003+ a 320d od roku 2002 delali m47n, takze 110kw turbo + soft + lepsi koutouce ... = prodat 318d a koupit 320d , lepsi nez se v tom hrabat

Napsal: sob 10.07.2010 00:14
od Huska
nikola píše:zalezi jaky mas, u e46 318d jsou 2 typy motorizace starsi m47 a m47n , 318d 320d = m47n , 318d od 2003+ a 320d od roku 2002 delali m47n, takze 110kw turbo + soft + lepsi koutouce ... = prodat 318d a koupit 320d , lepsi nez se v tom hrabat

je to trošku jinak. teprve sháním 320d pro manželku, ale ted se naskytla zajímavá koupě 318d. bavíme se o autu po FL r.v.2002 tudíž m47n. Brzdy, převodovka a další součásti jsou shodné co nevím je turbo, váha a čerpadlo apod. Spíš mě zajímá mnejestli není rozdíl jako např u TD oproti TDS což by bylo v tomto případě zajímavé ... nechtěl jsem auto pod 150 PS

Napsal: sob 10.07.2010 23:53
od jurasis
Mno, rozdíl mezi TD a TDS byl jen v přítomnosti intercooleru, nebo ne?

Napsal: úte 13.07.2010 00:05
od Traviss
No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..

A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

:-)

Napsal: čtv 15.07.2010 17:09
od Huska
Traviss píše:No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..

A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/

tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..

:-)


díky přesně toto jsem potřeboval - potvrdil jsi jeden článek který jsem našel na německém foru jen v převodovce se mýlíš ... je stejná . Ono už je to ted stejně jedno, protože ta 318d touring je již prodaná - (ted mohu prozradit , že byla za 135tis Kč s velmi bohatou výbavou (sport kůže, navi, xenon r.v.2003,atd - 150tis km první majitel). Stejně bych ji z důvodu rozdílů na motoru nekoupil, protože koníci chyběli. Ona ani 320d není žádná sláva, ale pro manželku je víc než dostačující :-)
Díky všem za rady :-)