Napsal: úte 06.07.2010 23:17
Neví někdo v čem kromě softwaru se liší 318d 85kw oproti 320d 110kw v modelu e46 FL? jde mi o nákladnost případné úpravy.
nebo stačí pouze přehrát soft? Díky
nebo stačí pouze přehrát soft? Díky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
nikola píše:zalezi jaky mas, u e46 318d jsou 2 typy motorizace starsi m47 a m47n , 318d 320d = m47n , 318d od 2003+ a 320d od roku 2002 delali m47n, takze 110kw turbo + soft + lepsi koutouce ... = prodat 318d a koupit 320d , lepsi nez se v tom hrabat
Traviss píše:No u staré M47 je rozdíl v jiném rotačním čerpadle a samozřejmě RJ, blok s věcmi okolo by měl být víceméně equal krom tedy systému chlazení výfukových plynů, které 318d nemá..
A M47N stačí kouknout zde:
20d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/
18d: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318d-M47N/LHD/N/2002/browse/engine/
tak hlavní rozdíl je v tom, že 20d má navíc systém vyvažování kliky (Crankshaft drive mass compensator), kdežto 318d má akorát záslepku..přičemž klika je taky jiná, aby se dal systém toho vyvážení napojit..Rozdílná je taky olejová pumpa. Systém vstřikování CR je stejný.. Úplně jiné jsou převodovky, předpokládám, že u 18d je zpřevodování s kratším odstupňováním.. Kardan je ale stejný, brzdy taky..