Stránka 1 z 1
Napsal: úte 15.06.2010 10:55
od slepecC
Czaute,
mám takový problem u mojí M43 1,6i. Občas se mi stavá, není to pokažde, že i za studého tak i za tepleho motoru při přidání plynu se auto škube, když lehce lehtám plyn tak jede plynule ale jakmile sešlapnu trochu víc začne se škubat cca co 300-500ot/min se zaškubne nejvíce to dělá mezi 2000-3500ot pak to jede plynule v 99% případů...
dík za názory, nevím co s tím už
Napsal: úte 15.06.2010 12:46
od xSAFA
Co říká diagnostika?
Napsal: úte 15.06.2010 16:16
od slepecC
no to zatím nevím jsem objednaný na pátek, spíše mě štve že to dělá jen někdy...
Napsal: čtv 15.07.2010 21:37
od Cuky
Zdravím mám takový problém s motorem m42. Nastartuju motor a hned po startu( studený motor) otáčky trošku kolísají mezy 800 a 1100 otáčkamy. Jde cítit nespálený benzín a motor nemá výkon. Po ohřátí přestane držet volnoběh a ostatní problémy přetrvávají neví někdo co to může být? Na diagnostice jsem byl a nepovedlo se načíst řj ale to nebylo origo diag. Může být K.O. ŘJ. ? Zkoušel jsem odpojit váhu, snímač vačky, snímač polohy škrtící klapky i lambdu a nic se nezměnilo? Za každou radu předem děkuji
Napsal: čtv 15.07.2010 22:05
od libovka
Nemáš náhodou jen díru někde v hadici.

Napsal: sob 17.07.2010 08:23
od Cuky
Na to jsem koukal, ale ničeho jsem si nevšim. Je to ale možný obědnal jsem si těsnění na sání tak uvidím až to půjdu v úterý přetěsnit já už se stím potýkám delší dobu ale teď se to zhoršilo. Za radu děkuji. A ještě dotaz kdyby to bylo řj a já jí chtěl měnit dá se dát jiná z vrakáče? A musí se pak kodovat? Já jen že u novýcha aut například PASSAT b6 už se musí dát nová řj a nakodovat k motoru a ostatním řj.