Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

rada při koupi E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
zdenek_79
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 09.06.2010 00:00

#1 Příspěvek od zdenek_79 »

Zdravím,
protože otec vybírá novější vozidlo za dosluhující, chtěl jsem požádat o radu.

Sháníme něco v kombíku - kvůli psovi a s pohonem 4x4 - protože bydlíme na horách, v cenové relaci +/- 200 000Kč. Jedním z adeptů je i bmw 3er e46 touring. Snažil jsem se nastudovat zdejší fórum. Ale stále si nejsem jist, a proto se zeptám.

Má xDrive nějaké problémy? Do teď jsem jezdili s Audi - a jejich Torsen je bezproblémový.
Nejsme si jisti motorizací - kvůli spotřebě by táta raději viděl 330d, ale po tom co jsem se zde dočetl se ho snažím přesvědčit, že 330i není marná, ideál s LPG. Kolik v reálu bude činit rozdíl ve spotřebě? Roční nájezd se očekává cca 10 - 15 tis. km - není to jediný dopravní prostředek doma.

Z dieslu mě/nás zaujal tady v klubu prodávaný od Scootera - http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=82943
Na co se připravit, pokud bude mít najeto těch cca 170.000.

A pak v Německu na mobile.de http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =131483298 - benzín s LPG, ale před faceliftem. Jaký dojem na Vás dělá?
Poradíte?
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Klubové ID: 1930

#2 Příspěvek od Lukke »

Já mám s 330d dlouhodobou spotřebu (210.000km) 7.6l/100km. S klobouk stylem se dá jet za 6, když na to hodně šlapeš, tak lehce pod 9. S 330i to bude o 2.5l více, tak si to spočítej co se ti vyplatí, zase to není v zimě traktor jako 330d... Z oprav zatím asi toto:

spojka kardanu (velká vůle, asi 2500Kč), hlavní řemenice na klikovce s gumou uvnitř (10kKč), vypálené ZKW bi-xenony na komplet výměnu, startér připravený na repas (jde už hodně ztuha i s novou baterkou), no a pak samozřejmě klasický servis jako tlumiče, komplet podvozek a běžná údržba. Vše ostatní zatím původní a bez problémů.
Odpovědět