Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.06.2010 23:00
od kubikula420
cau mam e36 m40 chtelbych misto vysko vyrtule dat elektrickou poradte co budu potrebovat jaky cidlo teploty nejlepe z ceho a na kolik stupnu a pote jakou vrtuli a z ceho dik
Napsal: pon 07.06.2010 15:27
od kubikula420
nikdo nic? nikdo jeste nedelal?
Napsal: pon 07.06.2010 15:31
od tpsenda
mam na aute original elektrickou.....
Napsal: pon 07.06.2010 15:52
od Dan td
Z jakého důvodu to chceš měnit ? Pokud nemáš nijak upravený motor, není k tomu žádný důvod ?
Napsal: pon 07.06.2010 16:01
od kubikula420
motor bude precipovan jde mi o to ze prece jenom visko spojka bere nejakej ten vykon a u 1.8 je to znat kdyz zabere
Napsal: pon 07.06.2010 17:38
od Dan td
Elektrická vrtule taky bere výkon, ta energie se tam nevyskytne jen tak
Kromě toho, visca chladí plynule - plynule zvyšuje a snižuje chladící účinek podle teploty motoru, zatímco el. vrtule prostě buď běží nebo ne.
Napsal: pon 07.06.2010 17:52
od kubikula420
taky se da udelat ze pobezi castecne a pak prida a el muze brat pac stejnak altik vyrabi a jeho odpor je stejnej vuci motoru
Napsal: pon 07.06.2010 17:53
od plysakmartin
zeptám se, je k elektrické vrtuli relé a kde bych ho našel ? díky

Napsal: pon 07.06.2010 19:22
od kubikula420
tak ze to asi nikdo nedelal? teda to se divim

Napsal: úte 08.06.2010 10:38
od xSAFA
O tomhle už sem tu párkrát četl, je potřeba si dát práci a pořádně pohledat ale 100pro tu o tom někdo rok dva zpátky psal.
Ano visca něco ubírá, ale myslím, že jen samotné její odstranění absolutně nemáš šanci poznat, chápal bych to kdyby si auto celkově překopával a šel za výkonem ale u 1.8 postrádám smysl... Visca (pokud je teda funkční

) je podle mě absolutně bezporuchové a elegantní řešení chlazení, když budeš dávat ele z jiného auta tak bastlení se nevyhneš, vyprd bych se na to, ale ej to na tobě

Napsal: úte 08.06.2010 11:58
od kubikula420
jasne no ale zas kdyz vypnes motor tak se zastavi kdyz to el. to dochladi i kdyz je vyplej motor
Napsal: úte 08.06.2010 12:14
od Dan td
Jenže el. vrtule ti stejně dochladí jen vodu chladiči, nikoli v motoru. A ani s jedním typem vrtule není moc dobrý vypnout motor hned potom, co dostal nějakej záhul a je třeba víc horkej než normálně.
Asi v BMW vědí, proč to dělají, jak to dělají

Napsal: úte 08.06.2010 12:20
od xSAFA
Mám 2.8 s klimou čili je tam ještě ele vrtule, která v případě potřeby pomůže s chlazením nebo jak píšeš motor dochladí i když je už vypnutý ale po tom co mám novou pumpu, viscu, chladič tak se mi v životě nepodařilo motor tak zahřát aby se musela ele vrtule sepnout a to i při popojíždění v neskutečném vedru v zácpě s vypnutou klimou...
Napsal: úte 08.06.2010 12:30
od kubikula420
tak dobre presvedcili ste me aby tam zustala

dik