Stránka 1 z 2
Napsal: sob 05.06.2010 20:51
od Dabler
čus,
nejspíš hodně blbej dotaz nicméně,...
jak poznám že mi odchází diferák a ne něco jiného..
začalo mi něco děsně rachotit pod autem a převodovka to určitě není je hlučnější ale rychlosti jdou řadit bez problemu, zprvu sem myslel že je to nějaky kotouč a desky, ale zahřáté nebylo ani jedno kolo, dále mě napadlo ložisko, ale žadny skřípání ani nic jineho sem do ty doby nepozoroval za jizdy. auto se rozjede, jenže při cirka 30Km/h začne skřípání a občas i divné vibrace,.. pak se to zas načas uklidní a po chvíli znova,.. bez manévrování se dalo dojet, ale bloklo se mi za tu dobu dvakrat kolo, musel sem kousek couvnout aby povolilo. jel sem maximalně 1200ot/min víc to nešlo, šílené zvuky.
hodily by se mi nějaké rady nebo jiné návrhy na vzniklou závadu? mechanika teď po ruce nemam.
ráno v pohodě a odpoledne z ničeho nic toto.
dík za veškerý odpovědi jsem lajk a je to mý první bmw.

Napsal: sob 05.06.2010 20:57
od MattyX
no nevím podle popisu to vypada asi na kouslej diferak pokud se ti zablokovalo i kolo

takze vymenit

Napsal: sob 05.06.2010 21:01
od Dabler
shithappens

tohle jsem zrovna slyšet nechtěl

nakolik mě přijde cirka vyměna za nějaky slušnější ?
Napsal: sob 05.06.2010 21:07
od MattyX
jako ja ti to nemuzu diagnostikovat takhle po netu ze

jen odhaduju takze tezko rict co to muze byt , kazdopadne pokud by to byl difec tak , sehnat pouzitelnej je relativne otazka par stovek (jeden z 328i mam zrovna

) ale pak vymena je trosku namahavejsi , ale taky zadna drasticka suma to není

Napsal: sob 05.06.2010 21:17
od Dabler
necham to prohlidnout zitra mechošem a když tak bych se ozval na ten diferak
zatim dík

Napsal: pon 07.06.2010 13:35
od Paavo
sam jsem mel z diferaku, kterej mam navic sperovanej taky strach.Zniceho nic dve rany pod autem, jakoby z tunelu u prevodovky.Pak cas od casu cvakani, skripani,cvrkani odnekad zezadu.Pak dalsi rany,ktery pocitove blokovaly prave zadni kolo.Po case se problem vytratil a pak asi po dnu nanovo.Nakonec to byly prichytny stefty paken rucni brzdy, ktere v dusledku masivni kroze kryciho plechu brzdovyho kotouce vypadly a mlatily se mezi kotoucem a paknama.
mozna proto, ze mam speru, tak to kolo nezablokovalo uplne.....ale jen jakoby razantne zbrzdilo
Napsal: stř 09.06.2010 15:55
od Dabler
Paavo:
můžeš mi prosím ukázat co máš na mysli na
realOEM ??
dík jsem tele

Napsal: stř 09.06.2010 17:30
od mequi
Paavo měl na mysli tohle: díl 11 se ti možná skřípnul mezi pakny ruční brzdy a kotouč.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
Napsal: stř 09.06.2010 19:43
od Paavo
jj ,je to cislo 11.Presne to je ono.
Napsal: stř 09.06.2010 21:03
od Dabler
chlapi dík
Napsal: čtv 10.06.2010 05:50
od Paavo
pak pisni co to bylo
Napsal: ned 13.06.2010 21:49
od Dabler
tak diferakem to chlapi neni je to fakt ta parkovačka, koukal jsem na to.
chcu se zeptat kolikatka je ta matice TORX.když chci sundat náboj zadního kola, pro lepší přístup k parkovačce, nechci kupovat celou sadu TORX kličů, odhadem tak ??32??
není třeba na sundání náboje "nějaky stahovak"?
Napsal: ned 13.06.2010 23:29
od paveld
Co vim tak tam je normální nějakej imbus uplně běžnýho rozměru (ale nevim kolikátka

). A nesundavá se náboj, ale jen kotouč... Bez stahováku v pohodě.
Napsal: pon 14.06.2010 07:06
od Paavo
tak to jsem rad, ze to dopadlo tak jak jsem myslel.Taky mam pocit, ze tam zadny toxy nejsou, ty jsou tusim az , kdyz bys chtel uplne demontovat brzdic.Naboj,lozisko se nemusi sundat, na to pozor.Ani rozebrat rameno atd, jak me strasil servisak.Pouze oddelas celej trmen (17klic) a velkym imbusem prichytnej sroubek brzdoveho kotouce.Oddelas pakny,tam vysunes takovej kovovej steft z mechanizmu, za kterej je pripevnene lanko.Potom akorat 10kou a tusim 12kou vytocit prichytne srouby a demontovat kryci plech,ktery je nutny rozrezat,protoze naboj ma vetsi prumer a neda se pres nej pretahnout.Novej kryci plech je nutne malinko vyriznout,aby se dal pretahnout pres naboj.Pak akorat dat novy stefty a nasadit pakny a pruzinky a nastrojit vse zpet.Prace je bez klesti na pruziny vojeb,ale necha se to doma uplne v klidu udelat
Napsal: pon 14.06.2010 10:15
od bobosnow
Taky sem to měnil a náboj sem nesundaval ale ten plech sem naříznul, vyhnul, nasadil, srovnal a Cóčkem zas svařil, je to mnohem rychlejší než sundavat náboj.
Napsal: pon 14.06.2010 10:28
od martas11
Já jsem to dělal a ani jsem namusel řešit ten plech.Trošku sice komplikovanější,ale šlo to

Napsal: pon 14.06.2010 11:37
od xSAFA
Já to měl tak dva roky řešené jen podložkama pod těma kolíkama paken a drželo to a fungovalo bez problému...

Pak sem měnil ložiska tak se logicky daly i nové plechy. Pokud ten plech není jak ementál tak obrousit natřít v místech kde jsou ty dírky a stishnutá podložka postačí ovšem nové jsou nové no...

Napsal: pon 14.06.2010 14:54
od Dabler
ok takže náboj nedemontuju, a prozatím to pořeším asi těma podložkama jako xSAFA

, nevím kde sehnat nový plechy...
jinak dá se koupit ten steft samostatne nebo musim kupovat celou sadu nahradnich pružinek k parkovačce.dík
jestli se zas někde kousnu tak napíšu

Napsal: pon 14.06.2010 15:07
od martas11
Nějak nejdou otevřít ty fotky

Napsal: pon 14.06.2010 15:36
od xSAFA
Plechy koupíš jedině v BMW ale nejsou zas tak drahé...
Ty štefty asi jedině v sadě s pružinkama, i v BMW to mají jako sadu a ATE to prodává také tak.
Tady jen pro představu ty podložky...
