Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.05.2010 10:01
od vesely23
Mám problém, ztrácí se mě voda z chladiče. Voda nejspíše bude téct někde z motoru, spodek motoru je pořát mokrý. Mám strach že voda teče např. do oleje. Má někdo tady s tímto zkušennosti?

díky

Napsal: čtv 27.05.2010 11:15
od FiliposII
Je si teče voda do oleje možeš to poznat tak že bude olej šedý (emulze) - to sa stane při velkém úniku. Jinak emulze se obvykle usadí i na víčku oleje. Pokud uniká jen mírně do oleje, tak se může stíhat odpařovat a nevytvoří emulzi, to poznáš tak, že když oděláš víčko oleje půjde od oleje pára (aerosol).

Ale pokud máš mokro pod autem, tak bude chyba někde jinde. Pod paromaha sání je myslím nějaký rozvod vody, (ohřev filtru a škrtící klapky), tak sa zkus podívat, jesi to neuniká někde tam. Obvykle do stěká po motoře až na zem, Většinou stací jen dotáhnout objímky. Prípadně to ještě může prosakovat ze předu na termostatu, nebo u vodní pumpy.

Napsal: čtv 27.05.2010 11:58
od vesely23
jj dík moc, kouknu ještě dneska pořádně, ještě zkontroluju olej, ale myslím že byl vpohodě, neměl žádnou našedivělou barvu ani žádná pára. uvidím. Doufám že nebudu muset nechat půlit motor.

Napsal: čtv 27.05.2010 13:43
od xSAFA
Téct to může kdekoliv od chladiče až po vypouštěcí šroub na bloku. Zajeť někam na rampu všechno otři a vysuš, nastartuj a hledej. Najdeš to myslím v pohodě...

Napsal: čtv 27.05.2010 14:02
od Radim046
Nevím co máš za auto ale mě se u E46 ztracela voda z chladiče ale v garáži jsem měl vodu vždy v místě převodovky tak jsem si myslel že teče radiátor topení ale nakonec jsem zjistil že je ruplá expanzka u chladiče.Ale chce to vyndat třeba airbox aby tam bylo líp vidět .Aspon u 318i E46.

Napsal: čtv 27.05.2010 14:42
od Leveler
Neteče Ti vodní pumpa? Omrkni to pořádně jestli nemáš třeba ají řemenici mokrou.
Může ti ta pumpa prolínat.

Napsal: pát 28.05.2010 12:17
od vesely23
kouknu na pumpu, kouknu ještě o víkendu na všechno, ale nevim, spodek motoru je prostě mokrej. Hadice od chladiče jsou suchý. Ještě se chci zeptat je normální že hladina v chladiči kolísá, při teplým a studeným motoru.

Napsal: pát 28.05.2010 13:56
od frank325i
stale se mi ztraci voda tak jsem to nasel byl to okruh k topeni za klapkou chce to jen hledat...

Napsal: pát 28.05.2010 14:52
od Pitris
To že hladina vody kolísá při teplým a studeným motoru je naprosto normální.Cirkuluje tak se to musí někde projevovat.Jen jsi nenapsal co máš za auto a jakej obsah atd.

Napsal: pát 28.05.2010 15:08
od vesely23
je to 316 i Compact rok výroby 1996

Napsal: pát 28.05.2010 15:15
od Pitris
Já měl Compact také.Můžu ho jen pochválit spolehlivé auto.Mrkni jestli nemáš naprasklou hadici co je k termostatu je to na palici plastové elko jakoby tam bývá vetšinou příčina že to praskne pod hadicí v tom plastovým hajzlovy,ale kdyby si to chtěl sundat tak musíš vypustit nějakou vodu jinak ti to tam pochčije ven.Neboo možná nějaká hadice,může toho být víc mě napadlo tady to protože když se pak pustí větrák tak to vlastně rozhrne všude.

Napsal: pát 28.05.2010 15:19
od Pitris
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

měl by to být díl č.5 akorád je ohlej na druhou stranu a na tom je hadice,je možný že je to prasklý a teče to tama.

Napsal: pát 28.05.2010 21:14
od CybreX
Pokud se budes divat odkud to tece, tak prvni mrkej, jestli nekde neuvidis na hadicich, motoru atd stopy po fridexu. Taky jsem to resil a slo krasne videt kde fridex vytekal, protoze podle pouziteho fridexu jsem tam mel krasnou barevnou stopu, po ktere jsem sel az ke zdroji.
Jinak u me tekla nakraskla hadice na sani.