potreboval bych poradit, jestli je mozne na Mpaket podvozek (predni tlumice se zelenou teckou) dat jakykoliv levny stelovak?Jedna se mi o uchyceni a plnou kompatibiltu s napravnici, uchycenim, hornim ulozenim atd.Na podvozku je jiz nalitanio 210tkm,tak chci obmenu a myslim si, ze vyskakenej Mpaket na tom bude podstatne hure nez nakej stelovak do 10 000 kc.
........prosiim nepiste OT ve tvaru " s takovym podvozkem di nekam ",jedna se mi pouze o kompatibilitu .Diky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výměna podvozku
Pokud dáváš štelovací podvozek, měníš vlastně celej pherson, tzn. kompatibilní bude jakýkoli štelovací podvozek na danou motorizaci e36 (aspoň předpokládám, že jde o e36).
Jinými slovy - měníš vše, co určuje výšku auta, takže je úplně fuk, jestli tam původně byl M-Tech, obyč. tlumiče+pružiny nebo něco úplně jiného.
Jinými slovy - měníš vše, co určuje výšku auta, takže je úplně fuk, jestli tam původně byl M-Tech, obyč. tlumiče+pružiny nebo něco úplně jiného.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
To samozřejmě použiješ obojí původní, měníš jen vlastní pherson.
I když teda osobně bych radši než štelovák za 10 tis. koupil třeba klasické Bilstein tlumiče - za méně peněz budeš mít mnohem lepší svezení.
Ono 99% majitelů štelovacích podvozků to stejně jednou vyšteluje a už na to nesáhnou. A takto nastavený podvozek nebude mít nikdy jízdní vlastnosti klasického podvozku, byť se stejnou výškou i tuhostí.
I když teda osobně bych radši než štelovák za 10 tis. koupil třeba klasické Bilstein tlumiče - za méně peněz budeš mít mnohem lepší svezení.
Ono 99% majitelů štelovacích podvozků to stejně jednou vyšteluje a už na to nesáhnou. A takto nastavený podvozek nebude mít nikdy jízdní vlastnosti klasického podvozku, byť se stejnou výškou i tuhostí.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
