Stránka 1 z 1

Napsal: sob 24.04.2010 20:13
od all
Hojte mám problém, potřebuju změřit signál na vačkovém snímači. nevím jak. jsem elektronik, o to mě to víc sere. čidlo jsem si dokonce vyndal, abych to mohl testovat. čidlo je pripojeno k ŘJ. potřebuju jakýkoliv signál. pokud čidlo zastíním, na žádném pinu rj nic nenaměřím, ani napájení, ani puls, nic! jako auto normálně startuje, proto vím že to funguje, pokud přez nej přejedu, spustí se čerpadlo, vstriky, ale já potřebuji signál do jiné jednotky...

dávám sem zde, dokumentaci... v obrázku.
Díky moc za pomoc

Napsal: ned 25.04.2010 08:50
od FiliposII
Pro měřeni je dobré mít čidlo v motore a pripojit jej na osciloskop, jinak nic nenameris, multimetr je opravdu malo. A nezapomen pri mereni spravne nastavit osciloskop a sondu budit prislusnym napetim.

Sonda myslim neni zadny magneticky odpor ale haluv clanek. A o mereni Hallova clanku jsou na netu kupy materialu.

Jinak cidlo Vacky neni prilis dulezite pro chod motoru, Hlavni funkci hraje cidlo kliky. Bez cidla vacky by mel motor normalne bezet, zrejme asi v nejakem nouzovem rezimu, ale to sa bez diagnostiky tezko poznava

Napsal: ned 25.04.2010 10:46
od all
jako vím že je to buzené frekvení a ta se v protifázi vrací zpět, ale myslel jsem že měřákem to změřím... holt budu muset vyndat osciloskop...
Díky jinak podle značení BMW je signál žlutý, co jsem tak dneska stačil zjistit...

Napsal: ned 25.04.2010 10:59
od FiliposII
Pokud bys chtel merit jen multimetrem, tak bys mosel pres odpor pripojit paralelne na vystup cidla kondenzator a merit napeti na kondenzatoru. Ale mereni by bylo silene nepresne a v podstate bys jen nameril, jesi nejak funguje, ale rozhodne by nemusel fungovat spravne i kdybys neco nameril. Tam je dulezite merit v provoznich podminkach, to opravdu je pres osciloskop. A vyhodu je ze postaci jakykoliv obycejny analogovy :-) ale aj kdyz s digitalem by to bylo urcite pohodlnejsi.