Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 11.03.2010 09:42
od Tuning
....chytré hlavy nevíte čím to může být, za jízdy (rychlo nebo pomalu) při řazení není možné, aby auto mělo plynulý přechod při řazení a ať se člověk snaží, jak chce vždy to jako by dvojcukne - jak když jsou třeba utržené silenbloky na převodovce,aaaaale nezdá se mi, že by to byla spojka-má najeto 200.000km, silenbloky na převodovce jsou úplně nové (origo BMW), olej v diferáku vyměněný....motor 2,0i (2,2), rv2003, 125kW, to má otec a umí jezdit s autem,takže chyba není mezi sedačkou a volantem....fakt nevím a budu rád za každou radu...jestli hurdy spojka,atd... všem díky!!!!!! :D

Napsal: čtv 11.03.2010 12:03
od libovka
Dvouhmotnostní setrvák je vytahanej.

Napsal: čtv 11.03.2010 13:43
od Tuning
nestraš, auto má on novoty a při 200.tis???? Já prodával 320D, které mělo najeto 400.000,- a byla tam druhá spojka-jen spojka!!!!

Napsal: pát 12.03.2010 15:08
od Tuning
nikdo nic neví??? :cry:

Napsal: pát 12.03.2010 15:56
od surfis
Dvouhmota v prdeli... Mám to na svým při 200000 a už v garáži mám připravenej jinej... Je to pěkná finanční prda...

Napsal: pát 12.03.2010 17:12
od TOPCAR
Dobrý den. Ano, musím potvrdit předešlá tvrzení, že se bude z největší pravděpodobností jednat o dvouhmotný setrvačník, který má již velkou vůli. Zrovna minulý týden se u nás v servisu řešil tenro problém na E46 330i a po výměně bylo vše jako samet. :wink: Hardy spojka se dávala taky nová, protože byla potrhaná. Vůz měl najeto cca 160.000km. Takže Tě nepotkalo nic neobvyklého. :)

Napsal: pát 12.03.2010 17:27
od Tuning
to TOPCAR...ty jsi ze Zlína, z kama, kdo??? jaký servis??? ...stejně tomu pořád nějak nevěřím...v životě jsem při výměně spojky neměnil dvouhmotnost...vždy jen spojku a to jsem měl víc jak 20 aut, většinou auta celkem výkonově vyšší než standart a nikdy jsem toto neřešil!!!! I teď jsem kolegovi, měnil spojku na oktávce TDi a bez setrváku - najeto 250.000km s čipem..

Napsal: čtv 18.03.2010 13:46
od xSAFA
Nevím čemu furt nevěříš? :D prostě je to tak... Já dával novej setrvák při 240ti tis...

Napsal: čtv 18.03.2010 14:49
od Killca
podle norem bmw, se ma s vymenou spojky menit vzdy i setrvak, pokud je dvouhmotovy, je to sileny a palka za 20k i se spjkou, ale bohuzel je to tak, protoze kdyz se nevymeni, tak je chvili ok, ale treba za ani ne rok uz jde do haje a muzes menit setrvak i plus dalsi spojku zbytecne

Napsal: sob 27.03.2010 10:23
od Tuning
no jo no...já jen, že jsem prodával e46 se 400.000km a v 300.000 byla vyměněná jen spojková sada a pohoda...ale asi to bude tak, je to smutné, že je to slabé místo,ale budiš...jeden mechoš mi říkal, že to jde "trochu" poznat, když se vypne motor, že to jakoby lupne, ale pokud neuvidím - neuvěřím...každopádně díky všem a uvidíme!!!!

Napsal: úte 04.05.2010 09:27
od Tuning
...takže vyměněná origo spojková sada + setrvák + hurdyspojka + uložení kardanu + olej v diferáku a je to good...spojka by ještě 50-100.tis. najela, ale setrvák byl v řiti!!...
Za chvíli to auto bude přeskládané do nového :D ... jen tiskárnu na lowe bych ještě potřeboval bo při mých výměnách aut po roce jsem v mínusu v hodnotě hrubé stavby baráku...