Stránka 1 z 1

Napsal: stř 03.03.2010 21:38
od Marry
Zdarec chlapi,

při akceleraci za velmi nízkejch otáček- 1000 bez spojky(třeba po přejetí retardéru na dvojku) jde z motorového prostoru takové pískání,šustění, vrzání, které při dosažení tak 1800 otáček přestane. Je to dost nepříjemný, protože jsem zvyklej při nízkejch otáčkách nepoužívat spojku. Dřív to nedělalo. Čím to může být? Jedná se o motor M44
Díky



///MOD Killca: upraven nazev

Napsal: čtv 04.03.2010 10:51
od castro
tezko takhle rict kdyz to nikdo neslysel nevidel.
Co treba remen na altiku?

Napsal: úte 17.08.2010 21:19
od Ori
mám to stejný s tímto motorem taky to z ničeho nic začlo.při každym rozjíždění zapíská a přestane kolem těch 2tis otáček. moc jsem ještě na to nekoukal.zkoušel jsem prostříknout WDčkem,ale nic. chce to sundat řemeny.a třeba bude špatný ložisko někde..

Napsal: sob 04.09.2010 09:15
od Ori
sundal jsem řemeny a nic nebylo slyšet. vyměnil jsem ložisko napínací kladky a píská stále,tak budu zkoušet měnit dál. tipuju to na altik nebo servočerpadlo.

Napsal: ned 05.09.2010 12:05
od MotoMoto
mám ten samý motor a jeden čas mi to rtaky dělalo. převážně, když byl motor studenej a při prvním rozjíždění.... vše sem ale prostříkal silikonem a za poslední dobou žádné pískání neregistruji.... bylo to asi u altiku, nebo nevim.. typuju. zkrátka.. podle mě nějaké zkorodované ložisko, hřídelka.. netuším..,ale... problém je pryč.. :D

Napsal: ned 19.09.2010 14:00
od Ori
tak jsem vyměnil celou napínací kladku. a problém je pryč :D

Napsal: ned 19.09.2010 17:51
od Marry
:lol: jdu na to

Napsal: ned 19.09.2010 18:09
od martas11
Vy měň ty kladky rovnou všechny :)