při akceleraci za velmi nízkejch otáček- 1000 bez spojky(třeba po přejetí retardéru na dvojku) jde z motorového prostoru takové pískání,šustění, vrzání, které při dosažení tak 1800 otáček přestane. Je to dost nepříjemný, protože jsem zvyklej při nízkejch otáčkách nepoužívat spojku. Dřív to nedělalo. Čím to může být? Jedná se o motor M44
Díky
mám to stejný s tímto motorem taky to z ničeho nic začlo.při každym rozjíždění zapíská a přestane kolem těch 2tis otáček. moc jsem ještě na to nekoukal.zkoušel jsem prostříknout WDčkem,ale nic. chce to sundat řemeny.a třeba bude špatný ložisko někde..
sundal jsem řemeny a nic nebylo slyšet. vyměnil jsem ložisko napínací kladky a píská stále,tak budu zkoušet měnit dál. tipuju to na altik nebo servočerpadlo.
mám ten samý motor a jeden čas mi to rtaky dělalo. převážně, když byl motor studenej a při prvním rozjíždění.... vše sem ale prostříkal silikonem a za poslední dobou žádné pískání neregistruji.... bylo to asi u altiku, nebo nevim.. typuju. zkrátka.. podle mě nějaké zkorodované ložisko, hřídelka.. netuším..,ale... problém je pryč..