Stránka 1 z 1
Napsal: úte 16.02.2010 15:08
od HansCZ
Ahoj,
někde jsem kdysi četl, že použitím koncového tlumiče z 2,8 na iSko (nebo jiný 4vál) se docílí pěkného zvukového efektu při zachování sériového vzhledu bez bastlení. Je na tom něco pravdy?
díky
Napsal: úte 16.02.2010 15:19
od _peper
To asi těžko půjde bez bastlení, protože 2,8 má do koncové tlumiče přivedené dvě trubky. Is jen jednu.
Napsal: úte 16.02.2010 15:24
od HansCZ
_peper píše:To asi těžko půjde bez bastlení, protože 2,8 má do koncové tlumiče přivedené dvě trubky. Is jen jednu.
jj o tom vím, ale myslím že někdo šikovný bezpoblému navaří přechodku...
Napsal: úte 16.02.2010 15:42
od MattyX
jj prechodku ti nekdo navari

36touring36 daval na dvoulitra koncak M3 a taky to slo

Napsal: úte 16.02.2010 19:09
od BAD
ja mam na E30 ISu vyfuk z E36 2,0l a zvuk je fakt pekny vybiral jsem proto ze E36 2l ma prumer trubky 60mm a ISo E30 ma 55mm takze volba byla jasna
Napsal: úte 16.02.2010 20:08
od Hanz
mel jsem to tak a i jsem to nekde rozepisoval s fotkama... v kostce: sezen si stredovej dil z 325i a navar ho v te casti, kde je spojenej do jedne trubky, koncova cast z 328i (nebo logicky 325, M3) tam pak padne jak prdel na hrnec, zvuk je hlubsi, neotravuje, slyset jen pod vetsim plynem, za me max spokojenost a to jsem rozmazlenej typovym Sebringem na M3

Napsal: stř 07.04.2010 10:50
od TuRo
A jak je to s tim koncovym dilem z vetsiho obsahu na mensi ohledne vykonovych stranek, nedusi to ten motor? nebo spis naopak?