Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výfuk z 328i na iS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
HansCZ
Registrovaný
Příspěvky: 329
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od HansCZ »

Ahoj,
někde jsem kdysi četl, že použitím koncového tlumiče z 2,8 na iSko (nebo jiný 4vál) se docílí pěkného zvukového efektu při zachování sériového vzhledu bez bastlení. Je na tom něco pravdy?
díky
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

To asi těžko půjde bez bastlení, protože 2,8 má do koncové tlumiče přivedené dvě trubky. Is jen jednu.
HansCZ
Registrovaný
Příspěvky: 329
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: okolí Olomouce
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od HansCZ »

_peper píše:To asi těžko půjde bez bastlení, protože 2,8 má do koncové tlumiče přivedené dvě trubky. Is jen jednu.


jj o tom vím, ale myslím že někdo šikovný bezpoblému navaří přechodku...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jj prechodku ti nekdo navari ;) 36touring36 daval na dvoulitra koncak M3 a taky to slo :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
BAD
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
Bydliště: MP
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od BAD »

ja mam na E30 ISu vyfuk z E36 2,0l a zvuk je fakt pekny vybiral jsem proto ze E36 2l ma prumer trubky 60mm a ISo E30 ma 55mm takze volba byla jasna
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mel jsem to tak a i jsem to nekde rozepisoval s fotkama... v kostce: sezen si stredovej dil z 325i a navar ho v te casti, kde je spojenej do jedne trubky, koncova cast z 328i (nebo logicky 325, M3) tam pak padne jak prdel na hrnec, zvuk je hlubsi, neotravuje, slyset jen pod vetsim plynem, za me max spokojenost a to jsem rozmazlenej typovym Sebringem na M3 :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#7 Příspěvek od TuRo »

A jak je to s tim koncovym dilem z vetsiho obsahu na mensi ohledne vykonovych stranek, nedusi to ten motor? nebo spis naopak?
Odpovědět