Stránka 1 z 3
Napsal: pát 12.02.2010 23:10
od Mira328i
Čau lidi, mam problém- z ničeho nic sem nemohl normálně nastartovat auto-točí..točí..pak se celý zatřese,naskočí(fakt špatně). Pak např. z ničeho nic chcípne při volnoběhu. Při přidání plynu na volnoběh se motor jakoby zadusí a celkem lenivě jde do otáček. Při rozjezdu-dam D, rozjíždím se-jakoby zadušení, pak jakoby bez výkonu zrychluje a řadí.
Problém 2: automat-rozsvítila se mi kontrolka na automat,ten samý den co začala závada 1výše napsáná.
Automat řadí divným způsobem-jakoby v nouzovém režimu-do určitého stupně
Den před tím žádný problém-vše fungovalo absolutně bez problémů-daleko větší výkon motoru a převodovka řadila úplně v poho.
Díky moc za pomoc.
moje.auto.cz/Mira328i/bavoracek.html
Napsal: sob 13.02.2010 11:36
od Mira328i
..a už vůbec nic- startér točil a až po cca pátém pokusu a dlouhém točení chytnul na pár sekund a zas chcípnul. Při startování občas blafne.
Co to sakra je??z ničeho nic?auto běželo jak hodinky
Napsal: sob 13.02.2010 12:54
od toman112
Mira328i píše:..a už vůbec nic- startér točil a až po cca pátém pokusu a dlouhém točení chytnul na pár sekund a zas chcípnul. Při startování občas blafne.
Co to sakra je??z ničeho nic?auto běželo jak hodinky
mrkni na svíčky jestly pálí všechny
Napsal: sob 13.02.2010 13:15
od starML
Dělalo mi to podobně, včetně nouzového režimu převodovky. A do poruch se zapsalo čidlo otáček a že při startu nedošel telegram od (EGS) a 150 CAN-BUS Signal Time Out, CAN SDignal wurde nicht gesendet während der Motor startet. Po výměně baterky za pořádnou a novou se to již neukázalo, výpis diagnostiky po měsíci provozu je čistý.
Takže buď tu baterku pořádně dobij nebo si kup novou.
Napsal: sob 13.02.2010 13:42
od Mira328i
baterka je stará cca 2měsíce-točí dost(původní už měla co dělat a tydle problémy se neukázaly)!,svíčky maj cca 50tis.
Díky za rady,mrknu na to.
Pokud ještě někoho něco napadne-pište.díky
Napsal: sob 13.02.2010 19:58
od starML
Baterka je nová, OK. Tak kvalita jejího připojení na (+) i (-) pólech, ale taky připojení toho (-) pólu na kostru. Ne přes lak, maximální plocha styku svorky s kostrou a (+) kontaktem.
Napsal: sob 13.02.2010 21:46
od Mira328i
OK, mrknu na to-dík moc za radu.
Ale stejně mi nejde do hlavy jak to může mít vliv na to že to dlouho točí startér a přitom to nechytne a taky proč to začlo z ničeho nic?jak přesně se to chovalo tobě?-psal si žes měl podobnej problém.Jinak parkuju venku-nemám garáž-což bude dost problém.
Ještě jednou moc děkuju za rady.
Napsal: ned 14.02.2010 10:27
od BudVlad
Může to být celá řada věcí, například některý sensor. Většinou to pozná až diagnostika. Mě se něco podobného stalo na E30 a museli mi měnit ECU.
Napsal: ned 14.02.2010 12:39
od Mira328i
tak to doufám že to ecu nebude..
Je možné aby to bylo benzínem?Začalo to den po tom co sem natankoval benzín u OMV-možná tam byla voda.
Přijde mi prostě až moc divný že z ničeho nic to takhle přestalo všechno fungovat.
Má ještě někdo nějaký nápad-vysvětlení?
Napsal: ned 14.02.2010 14:08
od xSAFA
Vodě v benzínu bych to opravdu nepřisuzoval...

Napsal: pon 15.02.2010 09:23
od Mira328i
Tak snad zítra se dostanu na ty svíčky,mrknu na to ukostření baterie a čidlo otáček.
Napsal: pon 15.02.2010 10:37
od Mira328i
tak už to nejde nastartovat-jen točí-občas blafne.
Napsal: pon 15.02.2010 12:22
od capri
otesti palivovy čerpadlo
Napsal: pon 15.02.2010 18:30
od Mira328i
To mi připadá jako dobrej nápad - mrknu na to - chová se to jako by to mohlo být ono, díky
Napadlo ještě někoho něco jiného?? sem rád za každý nápad
Napsal: úte 16.02.2010 00:09
od Killca
svicky--- maji se menit do 40ti tisic od posledni vymeny, ale nestava se ze by odesly vsechny najednou, dycky to aspon na 3 valce bezi, vymenit, ale podle me to jima neni (otestovat je muzes, kdyz si je po jedne budes vyndavat a pridrzovat u kostry, kdyz budou hazet jiskru mohly by byt cajk, jo a obcas te kopne elektrika, tak se nelekni

)
benzinove cerpadlo--- shlednout draty na cerpadlu, byvaj hodne vyrezly a pak odpadavaj, zkusit pripojit 12v odjinud pres draty nebo jen zapnout klic a poslouchat s odendanejma sedackama zda cerpadlo chvili toci a pak se samo vypne, kdyz natlaci tlak, to znamena ze benzin jde az k motoru, pote protocit motor a vyndat svicky, zkusit nasat zavan z valce do nozder, zda je citit benzin nebo shlednout, zda je svicka od benalu mokra
jednotka motoru--- v tomhle pocasi a ve vlhkem pocasi se u e36 velmi casto dostava voda pres penove tesneni pred jednotkou do jejiho ulozneho prostoru a pak to nechce startovat, vzit jednotku na par dni domu nechat vyschnout
cidlo otacek klikove hridele--- je moznost, otestovani nevim, jedine dsiagnostika, to bych resil az kdyz ostatni body zklamou
Napsal: úte 16.02.2010 07:51
od Mira328i
Díky moc za pomoc.
Dnes se na to mrknu-bohužel venku-nemám garáž takže mi asi upadnou mrazem ruce.
Budu postupovat po bodech jak si mi napsal.
Napsal: úte 16.02.2010 17:45
od Mira328i
Čau,tak mám další poznatek-dneska sem přišel k autu,vyndal zadní sedačku,zahýbal konektorama na pumpě,vyndal-nasadil-úplně čisté-žádná známka koroze ani oxidace.
Pak zkouška-klíček na polohu 1-pumpa hučí,nasaje,vypne. Poloha 2-motor jako nic naskočí-běží.(dnes bylo teplo-přisuzuju to tomu)
Jízda: motor jede stále jakoby s nižším výkonem, moc se mu nechce. Při zastavení mi zase chcíp,udělal to i při volnoběhu i když běžel úplně normálně(z ničeho nic),startování delší-chytnul.
při projížďce po zahrátí se rozsvítila kontrolka automatu-automat mi nenechal motor vytočit-ani na sport a kick down.
Jinak automat řadil celkem stejně jako dřív ale jakoby on nebo diferenciál byl hlasitější?
Motor se při přidání plynu z volnoběhu jakoby stále dusí.
Máte někdo nějaký nápad??
Přijde mi to divný z ničeho nic takový podivný chování
Napsal: úte 16.02.2010 19:51
od frank325i
koupil jsem nove svice nechytal mi motor a pak me to delalo ze to nechtelo za plynem tim ze jsem mel zamastene svice...kolik jezdis km???kolik jsi ted najezdil???
A CO DIAGNOSTIKA?????
Napsal: úte 16.02.2010 20:10
od Mira328i
svíčky sou tam dlouho,to je fakt.
Jezdil sem teď poslední dobou jen popojížďky po městě.
Občas dálka cca 100km.
Najeto při koupi 140,nyní 185.
Napsal: úte 16.02.2010 20:14
od Hanz
a co klapka ASC, neblbne to lanko nebo moturek? at ti nekdo otoci klickem a ty na nej koukej, musi pri startu zatahnout a projet cely rozsah... muze byt pridrene a zustava zasekle v jedne pozici (blokuje vzduch do motoru)... ikdyz tohle mi spis prijde na cidlo na vacce nebo dole na klice=diagnostika