Stránka 1 z 1

Napsal: ned 07.02.2010 16:58
od gear
Při otočení klíčku do třetí polohy se rosvítej všechny kontrolky jak maj chci nastartovat a všechno zmizí a nic..a jenom když už je zahřátý motor....Co stím?

Napsal: pon 08.02.2010 21:36
od sa-tan666
ahoj asi spatna kostra nebo aku mozna i starter ale spis nejakej spatnej kontakt a aku

Napsal: úte 09.02.2010 00:24
od gear
No ale kde?Já přez tu eletriku moc nejsem

Napsal: úte 09.02.2010 23:42
od gear
Nikdo další neví čím by to mohlo bejt?

Napsal: úte 09.02.2010 23:52
od Dan td
Nejspíš špatnej kontakt na baterce, vždyť to tu máš napsaný. A pokud by to tím nebylo, tak to dej někomu, kdo tomu rozumí, sám píšeš, že se v tom moc neorientuješ, tak co chceš slyšet ? :P

Napsal: stř 10.02.2010 00:00
od gear
Tak když mi někdo řekne musíš oddětal tam to a tamto a tam je tamto tak to zvládnu,tak blbej přeci nejsem :-D

Napsal: stř 10.02.2010 00:19
od Dan td
Nepíšeš ani, co máš za auto, tak ti to tu těžko někdo napíše step-by-step.

Tak tedy - najdi v autě autobaterii, zkontroluj na ní kontakty, očisti je, ošetři vhodným přípravkem na kontakty a dotáhni. Totéž s ukostřením motoru.
Potom zkus nastartovat. Když to bude OK, vyřešils to. Když ne, odvez auto někam, kde tomu rozumí aspoň o trochu víc, než ty :-)

Pokud umíš s multimetrem a víš, co je napětí, proud a odpor, použij multimetr. Nejlépe ve chvíli, kdy auto bude stávkovat. Běž po drátech od autobaterie směrem ke startéru a spínací skříňce a měř. Pokud bys to řešil ve chvíli, kdy auto " funguje ", zkontroluj kontakty na všech místech, kde může vznikat přechodový odpor. Tzn. veškeré kontakty, spoje na kabelech, pojistky, atd... - rozebrat, očistit, ošetřit, dotáhnout.
Stačí to takhle ? :-)

Napsal: stř 10.02.2010 00:48
od gear
Jasný díky :-D jo jinač 2.0 coupe 1993

MOD jarda: pls používej citace jen tam kde to má nějaký význam