Stránka 1 z 2
Napsal: sob 06.02.2010 19:37
od 36touring36
Dnes poprve semi stalo ze pri rozjezdu se normalne zablokovaly zadni kola,nebo jen jedno kolo..normalne seto kouslo..seslapl sem spojku auto pocouvlo cca 15cm a znovu sem se rozjel a vse vpoho.myslim zeto bude 100%souvislost stim cukanim co sem psal jako prvni problem..ma stim nekdo zkusenosti?nevim co mam rozdelat..pri jizde semi zda ze huceni jde z levyho kola a porad tam neco krupe a kdyz pridam a pustim plyn tak tam neco drnci..mam ztoho celkem nervy aby semi to nehryzlo uplne..
Ahoj nekdy semi stane že při rozjezdu s moji e36 jakoby neco přeskočí v zadni naprave,stava seto vetrsinou pri zaberu na 1.rychlostni stupen,preskoci to,krupne to a pak uz je vse vpoho..coto muze byt?
a dalsi vec je ze motor nekdy vynecha,taky jakoby cukne,a chvilku trva nez se chytne jakoby na plnej plyn,myslim zeby to mohly byt svicky..
diky za rady..
Napsal: sob 06.02.2010 19:46
od boss1
to krupani by me taky zajimalo, taky se mi to obcas stane.jen pri malych rychlostech na nizky prevod
Napsal: sob 06.02.2010 20:54
od Killca
36tour: ses si jistej ze je to krupnuti zezadu? neni to spis duta rana? nebo neni to hned pod tebou ze spojky? to bych spis rekl, pri tom rozjezdu, vetsinou to dela spojkovy lozisko
vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
Napsal: sob 06.02.2010 21:15
od 36touring36
Killca píše:36tour: ses si jistej ze je to krupnuti zezadu? neni to spis duta rana? nebo neni to hned pod tebou ze spojky? to bych spis rekl, pri tom rozjezdu, vetsinou to dela spojkovy lozisko
vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
jeto 100% zezadu,tak nevim a ty svicky musim vymenit

dik za radu
Napsal: sob 06.02.2010 23:22
od JanHavlicek
2 Killca: A co se týče té duté rány, to jde od čeho? Taky to spojkové ložisko? Tu slýchávám často při méně citlivým rozjezdu
Napsal: sob 06.02.2010 23:52
od Killca
je vic moznosti, ale ma to kazdy BMW, ktery moje noha zatim potkala
1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)
2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)
3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave
4)vydrbany silentbloky napravy do kastle
5)samotna vule uvnitr diferaku
6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku
me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
Napsal: ned 07.02.2010 12:22
od 36touring36
Killca píše:je vic moznosti, ale ma to kazdy BMW, ktery moje noha zatim potkala
1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)
2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)
3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave
4)vydrbany silentbloky napravy do kastle
5)samotna vule uvnitr diferaku
6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku
me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
dik draku,zacnu potom patrat krork po kroku,snad to bude necoztoho cos napsal..
Napsal: ned 07.02.2010 14:55
od frank325i
nezapomente na to ze u starsich e36 to muze byt natrhlym silemblokem z kastle,me to tak dela kdyz se rozjedu tak je jen cvak ,cvak a potom pohoda,chce to proste projit
Napsal: pon 22.02.2010 10:50
od TuRo
To křupání zezadu se mi taky ozívalo, už jsem chtěl měnit středový uložení a nakonec jsem zjistil že se mi jenom rozpadla ruční brzda. Mám vzadu kotouče a vevnitř jak je jakoby bubnová riční brzda tak se to tam nejak pocuchalo a občas to vydavalo hrozny zvuky, ale vesměs křupání při rozjezdu

Napsal: pon 22.02.2010 11:29
od xSAFA
To ti pravděpodobně vyskočil kolík co drží pakny

Napsal: pon 22.02.2010 20:37
od Zave
ja to tipuju na SNB do kastle, nebo nejaky jiny... Musime to prolezt...
Napsal: ned 07.03.2010 18:49
od 36touring36
Napsal: ned 07.03.2010 23:50
od PeteBMW
frank325i píše:nezapomente na to ze u starsich e36 to muze byt natrhlym silemblokem z kastle,me to tak dela kdyz se rozjedu tak je jen cvak ,cvak a potom pohoda,chce to proste projit
Jo tohle mi dělal silentblok na kastli vlevo vzadu. Takové chroupání při nižších rychlostech. Po přidání plynu vždy ustalo, po puśtění pedálu to zas chroupalo. Jo a bacha, stabilita auta byla v prdeli. Rozjížděl jsem se ze semaforu na hranici obce - před demnou 3km rovná cesta mimo obec, tak sem na tošláp, ikdyž bylo trochu mokro. No a na trojku v 5000 otáčkách mito ustřelilo do prava - minul jsem na centimetry sloup ,strom ,sloup a pak jsem se normálně přetočil do leva o 180 přes celou vozovku a skončil na druhé straně v příkopě.

Rychlost cca 90-100km/h...
Napsal: pon 08.03.2010 01:52
od Killca
hochu, zvedni to a vem vsechny silace pres pajcr, ale co tak ctu, tak mas v diferu nejakej bordel a normalne se ti kousou zuby vevnitr a tim ze se rozjedes, tak to ten bordel odhodi a do tociciho se ustroji se uz nedostane
bordel=treba nejakej zub nebo jiny kus kovu, ale tohle je teda brutalni problem, hlavneto zvedni a tu zadni napravu projdi s nejakou tyci a zkus zahejbat se vsema silentama
Napsal: pon 08.03.2010 05:24
od Aron
Ještě by to mohlo být rosypany ložisko,v tom zadním levým kole,zkus zahýbat s kolem,jestli nemá vůli do boku.
Napsal: pon 08.03.2010 07:20
od Hanz
sázím na ručku

Napsal: pon 08.03.2010 15:22
od 36touring36
dnes sem rucku rozkuchal,jedna pakna byla odlonena,protoze vypadla ztoho plechu ta packa s pruzinkou ktera ji drzi,slozil sem to ale problem se tim nevyresil,takze patram dal,ale uz jeto o hubu,mlati to cimdal vic..jeste jsemzjistil ze mi chyby na LEVE strane to gumovy ulozeni pruziny,toby mohlo byt to mlaceni ale davam tomu tak 5%...

Napsal: pon 08.03.2010 17:20
od Zave
Jiří, to tupe obcasne silne bouchnuti do kastle je to péro bez toho gumovyho srace

vymenit a bude to ok, mozna teda tam budou pak jeste dalsi veci

Napsal: úte 09.03.2010 22:50
od tigercz
Mě E30 318is taky bouchalo při rozjezdu a při brzdění motorem, tak sem vyměnil silentbloky zadní nápravy a nic, pořád bouchalo (akorát se zlepšilo mlácení při přejezdu kolejí). Tak sem vyměnil středový uložení kardanu, který se při výměně rozpadlo a mám klid. Nikde nic nebouchá, nic netluče.
Napsal: pon 22.03.2010 19:31
od 36touring36
auto je v blažovicích a mění se diferák..asi se vevnitř nějak rozsypal..takže ručka to nebyla,gumový uložení pružiny taky ne a nic jinýho taky ne
