Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 cukání při rozjezdu/dnes se kously zadni kola
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
Dnes poprve semi stalo ze pri rozjezdu se normalne zablokovaly zadni kola,nebo jen jedno kolo..normalne seto kouslo..seslapl sem spojku auto pocouvlo cca 15cm a znovu sem se rozjel a vse vpoho.myslim zeto bude 100%souvislost stim cukanim co sem psal jako prvni problem..ma stim nekdo zkusenosti?nevim co mam rozdelat..pri jizde semi zda ze huceni jde z levyho kola a porad tam neco krupe a kdyz pridam a pustim plyn tak tam neco drnci..mam ztoho celkem nervy aby semi to nehryzlo uplne..
Ahoj nekdy semi stane že při rozjezdu s moji e36 jakoby neco přeskočí v zadni naprave,stava seto vetrsinou pri zaberu na 1.rychlostni stupen,preskoci to,krupne to a pak uz je vse vpoho..coto muze byt?
a dalsi vec je ze motor nekdy vynecha,taky jakoby cukne,a chvilku trva nez se chytne jakoby na plnej plyn,myslim zeby to mohly byt svicky..
diky za rady..
Ahoj nekdy semi stane že při rozjezdu s moji e36 jakoby neco přeskočí v zadni naprave,stava seto vetrsinou pri zaberu na 1.rychlostni stupen,preskoci to,krupne to a pak uz je vse vpoho..coto muze byt?
a dalsi vec je ze motor nekdy vynecha,taky jakoby cukne,a chvilku trva nez se chytne jakoby na plnej plyn,myslim zeby to mohly byt svicky..
diky za rady..
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
36tour: ses si jistej ze je to krupnuti zezadu? neni to spis duta rana? nebo neni to hned pod tebou ze spojky? to bych spis rekl, pri tom rozjezdu, vetsinou to dela spojkovy lozisko
vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
jeto 100% zezadu,tak nevim a ty svicky musim vymenitKillca píše:36tour: ses si jistej ze je to krupnuti zezadu? neni to spis duta rana? nebo neni to hned pod tebou ze spojky? to bych spis rekl, pri tom rozjezdu, vetsinou to dela spojkovy lozisko
vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
-
JanHavlicek
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
- Klubové ID: 2246
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
je vic moznosti, ale ma to kazdy BMW, ktery moje noha zatim potkala
1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)
2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)
3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave
4)vydrbany silentbloky napravy do kastle
5)samotna vule uvnitr diferaku
6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku
me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)
2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)
3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave
4)vydrbany silentbloky napravy do kastle
5)samotna vule uvnitr diferaku
6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku
me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
dik draku,zacnu potom patrat krork po kroku,snad to bude necoztoho cos napsal..Killca píše:je vic moznosti, ale ma to kazdy BMW, ktery moje noha zatim potkala
1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)
2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)
3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave
4)vydrbany silentbloky napravy do kastle
5)samotna vule uvnitr diferaku
6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku
me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
Jo tohle mi dělal silentblok na kastli vlevo vzadu. Takové chroupání při nižších rychlostech. Po přidání plynu vždy ustalo, po puśtění pedálu to zas chroupalo. Jo a bacha, stabilita auta byla v prdeli. Rozjížděl jsem se ze semaforu na hranici obce - před demnou 3km rovná cesta mimo obec, tak sem na tošláp, ikdyž bylo trochu mokro. No a na trojku v 5000 otáčkách mito ustřelilo do prava - minul jsem na centimetry sloup ,strom ,sloup a pak jsem se normálně přetočil do leva o 180 přes celou vozovku a skončil na druhé straně v příkopě.frank325i píše:nezapomente na to ze u starsich e36 to muze byt natrhlym silemblokem z kastle,me to tak dela kdyz se rozjedu tak je jen cvak ,cvak a potom pohoda,chce to proste projit
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
hochu, zvedni to a vem vsechny silace pres pajcr, ale co tak ctu, tak mas v diferu nejakej bordel a normalne se ti kousou zuby vevnitr a tim ze se rozjedes, tak to ten bordel odhodi a do tociciho se ustroji se uz nedostane
bordel=treba nejakej zub nebo jiny kus kovu, ale tohle je teda brutalni problem, hlavneto zvedni a tu zadni napravu projdi s nejakou tyci a zkus zahejbat se vsema silentama
bordel=treba nejakej zub nebo jiny kus kovu, ale tohle je teda brutalni problem, hlavneto zvedni a tu zadni napravu projdi s nejakou tyci a zkus zahejbat se vsema silentama
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
dnes sem rucku rozkuchal,jedna pakna byla odlonena,protoze vypadla ztoho plechu ta packa s pruzinkou ktera ji drzi,slozil sem to ale problem se tim nevyresil,takze patram dal,ale uz jeto o hubu,mlati to cimdal vic..jeste jsemzjistil ze mi chyby na LEVE strane to gumovy ulozeni pruziny,toby mohlo byt to mlaceni ale davam tomu tak 5%... 
-
36touring36
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pát 23.02.2007 01:00
- Bydliště: Brno-Bystrc
- Klubové ID: 969
- Kontaktovat uživatele:
