Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 cukání při rozjezdu/dnes se kously zadni kola

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od 36touring36 »

Dnes poprve semi stalo ze pri rozjezdu se normalne zablokovaly zadni kola,nebo jen jedno kolo..normalne seto kouslo..seslapl sem spojku auto pocouvlo cca 15cm a znovu sem se rozjel a vse vpoho.myslim zeto bude 100%souvislost stim cukanim co sem psal jako prvni problem..ma stim nekdo zkusenosti?nevim co mam rozdelat..pri jizde semi zda ze huceni jde z levyho kola a porad tam neco krupe a kdyz pridam a pustim plyn tak tam neco drnci..mam ztoho celkem nervy aby semi to nehryzlo uplne..


Ahoj nekdy semi stane že při rozjezdu s moji e36 jakoby neco přeskočí v zadni naprave,stava seto vetrsinou pri zaberu na 1.rychlostni stupen,preskoci to,krupne to a pak uz je vse vpoho..coto muze byt?
a dalsi vec je ze motor nekdy vynecha,taky jakoby cukne,a chvilku trva nez se chytne jakoby na plnej plyn,myslim zeby to mohly byt svicky..
diky za rady..
boss1
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 12.09.2009 00:00
Bydliště: Mor.Trebova
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od boss1 »

to krupani by me taky zajimalo, taky se mi to obcas stane.jen pri malych rychlostech na nizky prevod
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#3 Příspěvek od Killca »

36tour: ses si jistej ze je to krupnuti zezadu? neni to spis duta rana? nebo neni to hned pod tebou ze spojky? to bych spis rekl, pri tom rozjezdu, vetsinou to dela spojkovy lozisko

vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od 36touring36 »

Killca píše:36tour: ses si jistej ze je to krupnuti zezadu? neni to spis duta rana? nebo neni to hned pod tebou ze spojky? to bych spis rekl, pri tom rozjezdu, vetsinou to dela spojkovy lozisko

vynechavani motoru maj vetsinou na starost stare svicky ktere se myslim musi menit mezi 30-40tisici najetymi km, ale taky to muze byt uz horsi cerpadlo nebo bordel v palivovym potrubi, pripadne v nadrzi, i kdyz to je mene pravdepodobne
jeto 100% zezadu,tak nevim a ty svicky musim vymenit :wink: dik za radu
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Klubové ID: 2246

#5 Příspěvek od JanHavlicek »

2 Killca: A co se týče té duté rány, to jde od čeho? Taky to spojkové ložisko? Tu slýchávám často při méně citlivým rozjezdu
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#6 Příspěvek od Killca »

je vic moznosti, ale ma to kazdy BMW, ktery moje noha zatim potkala

1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)

2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)

3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave

4)vydrbany silentbloky napravy do kastle

5)samotna vule uvnitr diferaku

6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku

me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od 36touring36 »

Killca píše:je vic moznosti, ale ma to kazdy BMW, ktery moje noha zatim potkala

1)stredovy loziskovy ulozeni kardanu (to pomohlo jednomu cloveku po vymene)

2)povoleny srouby nekde na ceste od kardanu az po poloosy (to pomohlo taky jednomu, kdyz se dotahly)

3)vydrbany silentbloky diferaku k naprave

4)vydrbany silentbloky napravy do kastle

5)samotna vule uvnitr diferaku

6)pokud to boucha pri plynu i pri pusteni plynu, tak jde o hardy spojku

me osobne to boucha uz i na petku (vcetne hardy spojky), takze planuju 1), 2), 3), 4) a 6) a kdyz to bude stale na pytel, tak novej difer nebo rovnou samosvorny vnitrnosti z anglie, ale to vyjde na 30k a to je zatim nerealny
dik draku,zacnu potom patrat krork po kroku,snad to bude necoztoho cos napsal..
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#8 Příspěvek od frank325i »

nezapomente na to ze u starsich e36 to muze byt natrhlym silemblokem z kastle,me to tak dela kdyz se rozjedu tak je jen cvak ,cvak a potom pohoda,chce to proste projit
TuRo
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Bydliště: skoro Olomouc

#9 Příspěvek od TuRo »

To křupání zezadu se mi taky ozívalo, už jsem chtěl měnit středový uložení a nakonec jsem zjistil že se mi jenom rozpadla ruční brzda. Mám vzadu kotouče a vevnitř jak je jakoby bubnová riční brzda tak se to tam nejak pocuchalo a občas to vydavalo hrozny zvuky, ale vesměs křupání při rozjezdu :wink:
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od xSAFA »

To ti pravděpodobně vyskočil kolík co drží pakny ;)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Zave »

ja to tipuju na SNB do kastle, nebo nejaky jiny... Musime to prolezt...
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od 36touring36 »

:cry:
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#13 Příspěvek od PeteBMW »

frank325i píše:nezapomente na to ze u starsich e36 to muze byt natrhlym silemblokem z kastle,me to tak dela kdyz se rozjedu tak je jen cvak ,cvak a potom pohoda,chce to proste projit
Jo tohle mi dělal silentblok na kastli vlevo vzadu. Takové chroupání při nižších rychlostech. Po přidání plynu vždy ustalo, po puśtění pedálu to zas chroupalo. Jo a bacha, stabilita auta byla v prdeli. Rozjížděl jsem se ze semaforu na hranici obce - před demnou 3km rovná cesta mimo obec, tak sem na tošláp, ikdyž bylo trochu mokro. No a na trojku v 5000 otáčkách mito ustřelilo do prava - minul jsem na centimetry sloup ,strom ,sloup a pak jsem se normálně přetočil do leva o 180 přes celou vozovku a skončil na druhé straně v příkopě. 8O Rychlost cca 90-100km/h...
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#14 Příspěvek od Killca »

hochu, zvedni to a vem vsechny silace pres pajcr, ale co tak ctu, tak mas v diferu nejakej bordel a normalne se ti kousou zuby vevnitr a tim ze se rozjedes, tak to ten bordel odhodi a do tociciho se ustroji se uz nedostane

bordel=treba nejakej zub nebo jiny kus kovu, ale tohle je teda brutalni problem, hlavneto zvedni a tu zadni napravu projdi s nejakou tyci a zkus zahejbat se vsema silentama
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Aron
Registrovaný
Příspěvky: 244
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Fury Road

#15 Příspěvek od Aron »

Ještě by to mohlo být rosypany ložisko,v tom zadním levým kole,zkus zahýbat s kolem,jestli nemá vůli do boku.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

sázím na ručku :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od 36touring36 »

dnes sem rucku rozkuchal,jedna pakna byla odlonena,protoze vypadla ztoho plechu ta packa s pruzinkou ktera ji drzi,slozil sem to ale problem se tim nevyresil,takze patram dal,ale uz jeto o hubu,mlati to cimdal vic..jeste jsemzjistil ze mi chyby na LEVE strane to gumovy ulozeni pruziny,toby mohlo byt to mlaceni ale davam tomu tak 5%... :cry:
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Zave »

Jiří, to tupe obcasne silne bouchnuti do kastle je to péro bez toho gumovyho srace :-) vymenit a bude to ok, mozna teda tam budou pak jeste dalsi veci :)
tigercz
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: sob 04.10.2008 00:00
Klubové ID: 1696

#19 Příspěvek od tigercz »

Mě E30 318is taky bouchalo při rozjezdu a při brzdění motorem, tak sem vyměnil silentbloky zadní nápravy a nic, pořád bouchalo (akorát se zlepšilo mlácení při přejezdu kolejí). Tak sem vyměnil středový uložení kardanu, který se při výměně rozpadlo a mám klid. Nikde nic nebouchá, nic netluče.
36touring36
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Brno-Bystrc
Klubové ID: 969
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od 36touring36 »

auto je v blažovicích a mění se diferák..asi se vevnitř nějak rozsypal..takže ručka to nebyla,gumový uložení pružiny taky ne a nic jinýho taky ne :D
Odpovědět