Stránka 1 z 2
Napsal: pon 28.12.2009 19:57
od vojtakawa
Zdarec. Tak jsem udělal pár testů na své E36 328 a zjistil jsem že:
To nejede, jak by mělo. z 0-100 v poho ale ze 100-200 to má mít za 17 sekund a ten můj křáp to jede 24 což je kurva rozdíl a něco není v pořádku.Jede nějak lenivě (tipuju Vanos) ikdyž podle zvuku je to dobré.
Dále se pořád trocha ztrácí voda a hadice sou tvrdé, takže přinejlepším těsnění pod hlavou.
Plánuju jít v únoru opravit Vanos a vyměnit těsnění pod hlavou, ale nějací technici mi radili, že jak už to bude rozebrané, tak radši vyměnit všechny hydra, a zkontrolovat ty věci kolem.
Já bych se tedy rád zeptal na nějaké ty tipy. Na kolik by to vše cca i s prací mohlo vyjít např. v nějakém neautorizovaném servise. Jednalo by se tedy o:
Oprava Vanosu, výměna těsnění pod hlavou, všechny hydroštely, otlakovat a popřípadě vyrovnat hlavu, třeba ještě přeleštit kliku, nová vačka.
Počítám ,že to bude asi pálka, ale přibližná konečná cena by mě zajímala.
Dík *129*
Napsal: pon 28.12.2009 20:05
od Trhyy
Pochybuju že by měla 328i 0-200 pod 24s
A podle čeho si to měřil ? Podle stopek v telefonu ?
Zajel bych spíš na brzdu, tam se uvidí co a jak

Napsal: pon 28.12.2009 20:56
od vojtakawa
Trhyy píše:Pochybuju že by měla 328i 0-200 pod 24s

A podle čeho si to měřil ? Podle stopek v telefonu ?
Zajel bych spíš na brzdu, tam se uvidí co a jak

Zkus si to přečíst eště jednou
Píšu ze 100-200 má mít 17..
Nepíšu z 0-200.
O tom otestování pružného zrychlení jsem to zaprvé četl někde tady na foru, za druhé to jde porovnat i se spoustou videí různých 328ček a za třetí, asi to nejjistější sem si to porovnal s kámošovým, úplně totožným vozem

A rozdíl býl pro mě hrozivý.
Navíc , když ti auto se kterým jezdíš, začne jezdit hůř a hůř, tak to určitě poznáš. Takže bych se rád vyhnul podobným komentářům.
Díky

Napsal: pon 28.12.2009 21:46
od Trhyy
Spíš ty čti eště jednou a přestan psát komenty že o takový komentáře nestojíš

Když má 328i z 0-100 těsně pod 7, a podle tebe 100-200 za 17s tak dohromady to je 24s necelejch ne, jak řikám pochybuju že 328i udělá 0-200 za cca 24s
Zajed na brzdu, takovýdle laborování je k ničemu
Napsal: pon 28.12.2009 21:56
od vojtakawa
Trhyy píše:Spíš ty čti eště jednou a přestan psát komenty že o takový komentáře nestojíš

Když má 328i z 0-100 těsně pod 7, a podle tebe 100-200 za 17s tak dohromady to je 24s necelejch ne, jak řikám pochybuju že 328i udělá 0-200 za cca 24s
Zajed na brzdu, takovýdle laborování je k ničemu
No zkus si pustit pár videí na youtube s 328kama a sleduj čas a jejich tachometr... 90% z nich má čas ze 100-200 za 16-18 sekund a tak to i podle mě má seriovka mít. Za 24sekund to dám i s mondeem 2 litrem lol..to bych pak rovnou toho bawa mohl hodit ze skály

Prostě sem se svezl ve stejném autě, které to mělo vše v cajku a ten rozdíl byl obrovský, takže mi tu netlač do hlavy, že to má jet takhle slimácky

Už těch 17sekund by bylo pro mě dlouhá doba, když sem přešel z Fiata 20VT, který to měl za 9sekund... nad 20sekund už prostě nepřežiju

A sem si jistý, že to mám prostě rozbitý
Tak a teď mě zajímá ta cena

Napsal: pon 28.12.2009 21:59
od Paavo
vzal bych to na diagnostiku....ale myslim nakou,ktera ti bude ukazovat real-time hodnoty motoru,jak to jede ve votackach, jak ti bere vanos atd.
Napsal: pon 28.12.2009 22:35
od Dan td
Co si přejmenovat příspěvek tak, aby z toho bylo jasné, o co se jedná ? Tím bych začal 
Napsal: pon 28.12.2009 22:42
od Trhyy
vojtakawa píše:Trhyy píše:Spíš ty čti eště jednou a přestan psát komenty že o takový komentáře nestojíš

Když má 328i z 0-100 těsně pod 7, a podle tebe 100-200 za 17s tak dohromady to je 24s necelejch ne, jak řikám pochybuju že 328i udělá 0-200 za cca 24s
Zajed na brzdu, takovýdle laborování je k ničemu
No zkus si pustit pár videí na youtube s 328kama a sleduj čas a jejich tachometr... 90% z nich má čas ze 100-200 za 16-18 sekund a tak to i podle mě má seriovka mít. Za 24sekund to dám i s mondeem 2 litrem lol..to bych pak rovnou toho bawa mohl hodit ze skály

Prostě sem se svezl ve stejném autě, které to mělo vše v cajku a ten rozdíl byl obrovský, takže mi tu netlač do hlavy, že to má jet takhle slimácky

Už těch 17sekund by bylo pro mě dlouhá doba, když sem přešel z Fiata 20VT, který to měl za 9sekund... nad 20sekund už prostě nepřežiju

A sem si jistý, že to mám prostě rozbitý

Tak a teď mě zajímá ta cena

Tak 328i neni žádnej závodák, to je prostě rychlejší auto na denní ježdění co hovno žere, s turbem to nesrovnávej

za 20s to 328i mít nebude nikdy, když M3 3.2 to má za 18s
Rozbitý to možná máš, ale 328i je prostě líná no

Napsal: pon 28.12.2009 23:03
od Fildik
A proč tady všichni řešíte, jestli je líná a radši mu neřeknete orientační cenu? Zajede si na brzdu, tam zjistí, jestli je jeho kára jebka a pokud jo, tak to nechá opravit. Asi ho zajímá za kolik a né to, kolik si myslíte, že to jezdí...
Napsal: pon 28.12.2009 23:12
od vojtakawa
Fildik píše:A proč tady všichni řešíte, jestli je líná a radši mu neřeknete orientační cenu? Zajede si na brzdu, tam zjistí, jestli je jeho kára jebka a pokud jo, tak to nechá opravit. Asi ho zajímá za kolik a né to, kolik si myslíte, že to jezdí...
Přesně tak.

Napsal: pon 28.12.2009 23:52
od Dan td
Změněn název topicu.
Napsal: úte 29.12.2009 10:01
od Jarouch
Oprava Vanosu to se přiznám nevim. Demontáž montáž + rozebrání hlavy cca 12tis, hydry taky deset plus nějaký těsněníčka jako pod hlavu sání a výfuk do 3tis.

Napsal: úte 29.12.2009 10:05
od Jarouch
Jarouch píše:Oprava Vanosu to se přiznám nevim. Demontáž montáž + rozebrání hlavy cca 12tis, hydry taky deset plus nějaký těsněníčka jako pod hlavu sání a výfuk do 3tis.

Jo a otlakovat a srovnat hlavu to záleží na stavu ale od 3 do 7tis.
leštit kliku to je bez významu.... vačka proč?
Napsal: úte 29.12.2009 13:06
od vojtakawa
Jarouch píše:Oprava Vanosu to se přiznám nevim. Demontáž montáž + rozebrání hlavy cca 12tis, hydry taky deset plus nějaký těsněníčka jako pod hlavu sání a výfuk do 3tis.

Oki díkes. Takže když nechám opravit jen to těsnění pod hlavou + tlaky + seštelování vanosu. Mohl bych se teoreticky vejít do 10ti .. a kdyby bylo úplně nejhůř a dělaly by se ty hydra tak do těch 25ti by to mohlo vyjít. Pak už by teoreticky ten motor měl zas nějaké ty 2 roky jezdit bez problému ne? O:-)
Napsal: úte 29.12.2009 13:24
od Jarouch
To by samozřejmě mohl, ale myslim si že slabší výkon nebude jen tímto... problém je ten že se to vždy špatně hledá!
Určitě bych volil nejdříve diagnostiku...
Taky to co jsi popisoval bych zjistil jak je na tom třeba katalyzátor a tak... nez kuchat motor!

Napsal: úte 29.12.2009 13:51
od Brody
No pokud ti jde o vodu že někde uniká, tak těsnění pod hlavou bych nechal až nakonec. Ono může být někde nějaká netěsnost, která se ani nedá poznat.
Určitě si zajeď na pořádnou diagnostiku než začneš třeba i zbytečně rozebírat motor

Napsal: úte 29.12.2009 21:45
od Francis
Doporučuju před demontáží a vyhazováním peněz změtřit kompresní tlaky a diagnostikou zkontrolovat čidlo polohy vačkové hřídele a činnost VANOSu. Pokud má motor naběháno nad 200 tisíc, může být vytahaný rozvodový řetěz a tím "rozhozené" nastavení VANOSu a vyřeší to výměna řetězu, kol a napínáků.
Napsal: úte 05.01.2010 12:25
od vojtakawa
Jaké úpravy tu musel udělat tendle borec, aby mu to takhle šíleně akcelerovalo i bez turba či kompresoru?
http://www.youtube.com/watch?v=NBLv6JOeYDs
Napsal: úte 05.01.2010 15:20
od BMWX5power
Asi má pod kapotou minimálně motor M3
Napsal: úte 05.01.2010 20:57
od vojtakawa
BMWX5power píše:Asi má pod kapotou minimálně motor M3
No co píše a co to tam lidi komentují a on píše, tak je to normál motor 328i ani turbo ani kompresor a má upraveno sání, myslím že trocha hlavu, M3 svody s výfukem , chip a asi njaké další věcičky...nejspíš i diferák...
Ale jakože masakr mu to jede.
Jo ještě taková jedna low otázka. Některé 328my mají tacháče do 240 a některé 260. Je to něčím odůvodněné, nebo se to tam dávalo hala bala jaké byly zrovna na skladě?
