Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 328: Odhad ceny opravy - motor nemá výkon
Zdarec. Tak jsem udělal pár testů na své E36 328 a zjistil jsem že:
To nejede, jak by mělo. z 0-100 v poho ale ze 100-200 to má mít za 17 sekund a ten můj křáp to jede 24 což je kurva rozdíl a něco není v pořádku.Jede nějak lenivě (tipuju Vanos) ikdyž podle zvuku je to dobré.
Dále se pořád trocha ztrácí voda a hadice sou tvrdé, takže přinejlepším těsnění pod hlavou.
Plánuju jít v únoru opravit Vanos a vyměnit těsnění pod hlavou, ale nějací technici mi radili, že jak už to bude rozebrané, tak radši vyměnit všechny hydra, a zkontrolovat ty věci kolem.
Já bych se tedy rád zeptal na nějaké ty tipy. Na kolik by to vše cca i s prací mohlo vyjít např. v nějakém neautorizovaném servise. Jednalo by se tedy o:
Oprava Vanosu, výměna těsnění pod hlavou, všechny hydroštely, otlakovat a popřípadě vyrovnat hlavu, třeba ještě přeleštit kliku, nová vačka.
Počítám ,že to bude asi pálka, ale přibližná konečná cena by mě zajímala.
Dík *129*
To nejede, jak by mělo. z 0-100 v poho ale ze 100-200 to má mít za 17 sekund a ten můj křáp to jede 24 což je kurva rozdíl a něco není v pořádku.Jede nějak lenivě (tipuju Vanos) ikdyž podle zvuku je to dobré.
Dále se pořád trocha ztrácí voda a hadice sou tvrdé, takže přinejlepším těsnění pod hlavou.
Plánuju jít v únoru opravit Vanos a vyměnit těsnění pod hlavou, ale nějací technici mi radili, že jak už to bude rozebrané, tak radši vyměnit všechny hydra, a zkontrolovat ty věci kolem.
Já bych se tedy rád zeptal na nějaké ty tipy. Na kolik by to vše cca i s prací mohlo vyjít např. v nějakém neautorizovaném servise. Jednalo by se tedy o:
Oprava Vanosu, výměna těsnění pod hlavou, všechny hydroštely, otlakovat a popřípadě vyrovnat hlavu, třeba ještě přeleštit kliku, nová vačka.
Počítám ,že to bude asi pálka, ale přibližná konečná cena by mě zajímala.
Dík *129*
Trhyy píše:Pochybuju že by měla 328i 0-200 pod 24s
A podle čeho si to měřil ? Podle stopek v telefonu ?
Zajel bych spíš na brzdu, tam se uvidí co a jak
Zkus si to přečíst eště jednou

Píšu ze 100-200 má mít 17..
Nepíšu z 0-200.

O tom otestování pružného zrychlení jsem to zaprvé četl někde tady na foru, za druhé to jde porovnat i se spoustou videí různých 328ček a za třetí, asi to nejjistější sem si to porovnal s kámošovým, úplně totožným vozem

Navíc , když ti auto se kterým jezdíš, začne jezdit hůř a hůř, tak to určitě poznáš. Takže bych se rád vyhnul podobným komentářům.
Díky

Trhyy píše:Spíš ty čti eště jednou a přestan psát komenty že o takový komentáře nestojíšKdyž má 328i z 0-100 těsně pod 7, a podle tebe 100-200 za 17s tak dohromady to je 24s necelejch ne, jak řikám pochybuju že 328i udělá 0-200 za cca 24s
![]()
Zajed na brzdu, takovýdle laborování je k ničemu
No zkus si pustit pár videí na youtube s 328kama a sleduj čas a jejich tachometr... 90% z nich má čas ze 100-200 za 16-18 sekund a tak to i podle mě má seriovka mít. Za 24sekund to dám i s mondeem 2 litrem lol..to bych pak rovnou toho bawa mohl hodit ze skály




Tak a teď mě zajímá ta cena

vojtakawa píše:Trhyy píše:Spíš ty čti eště jednou a přestan psát komenty že o takový komentáře nestojíšKdyž má 328i z 0-100 těsně pod 7, a podle tebe 100-200 za 17s tak dohromady to je 24s necelejch ne, jak řikám pochybuju že 328i udělá 0-200 za cca 24s
![]()
Zajed na brzdu, takovýdle laborování je k ničemu
No zkus si pustit pár videí na youtube s 328kama a sleduj čas a jejich tachometr... 90% z nich má čas ze 100-200 za 16-18 sekund a tak to i podle mě má seriovka mít. Za 24sekund to dám i s mondeem 2 litrem lol..to bych pak rovnou toho bawa mohl hodit ze skályProstě sem se svezl ve stejném autě, které to mělo vše v cajku a ten rozdíl byl obrovský, takže mi tu netlač do hlavy, že to má jet takhle slimácky
Už těch 17sekund by bylo pro mě dlouhá doba, když sem přešel z Fiata 20VT, který to měl za 9sekund... nad 20sekund už prostě nepřežiju
A sem si jistý, že to mám prostě rozbitý
Tak a teď mě zajímá ta cena
Tak 328i neni žádnej závodák, to je prostě rychlejší auto na denní ježdění co hovno žere, s turbem to nesrovnávej


Rozbitý to možná máš, ale 328i je prostě líná no

Jarouch píše:Oprava Vanosu to se přiznám nevim. Demontáž montáž + rozebrání hlavy cca 12tis, hydry taky deset plus nějaký těsněníčka jako pod hlavu sání a výfuk do 3tis.
Oki díkes. Takže když nechám opravit jen to těsnění pod hlavou + tlaky + seštelování vanosu. Mohl bych se teoreticky vejít do 10ti .. a kdyby bylo úplně nejhůř a dělaly by se ty hydra tak do těch 25ti by to mohlo vyjít. Pak už by teoreticky ten motor měl zas nějaké ty 2 roky jezdit bez problému ne? O:-)
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Doporučuju před demontáží a vyhazováním peněz změtřit kompresní tlaky a diagnostikou zkontrolovat čidlo polohy vačkové hřídele a činnost VANOSu. Pokud má motor naběháno nad 200 tisíc, může být vytahaný rozvodový řetěz a tím "rozhozené" nastavení VANOSu a vyřeší to výměna řetězu, kol a napínáků.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jaké úpravy tu musel udělat tendle borec, aby mu to takhle šíleně akcelerovalo i bez turba či kompresoru?
http://www.youtube.com/watch?v=NBLv6JOeYDs

http://www.youtube.com/watch?v=NBLv6JOeYDs
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1506
- Registrován: sob 16.02.2008 01:00
- Bydliště: Pacov
vojtakawa píše:Jaké úpravy tu musel udělat tendle borec, aby mu to takhle šíleně akcelerovalo i bez turba či kompresoru?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=NBLv6JOeYDs
Asi má pod kapotou minimálně motor M3
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMW e53 X5 3.0D
BMWX5power píše:vojtakawa píše:Jaké úpravy tu musel udělat tendle borec, aby mu to takhle šíleně akcelerovalo i bez turba či kompresoru?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=NBLv6JOeYDs
Asi má pod kapotou minimálně motor M3
No co píše a co to tam lidi komentují a on píše, tak je to normál motor 328i ani turbo ani kompresor a má upraveno sání, myslím že trocha hlavu, M3 svody s výfukem , chip a asi njaké další věcičky...nejspíš i diferák...
Ale jakože masakr mu to jede.
Jo ještě taková jedna low otázka. Některé 328my mají tacháče do 240 a některé 260. Je to něčím odůvodněné, nebo se to tam dávalo hala bala jaké byly zrovna na skladě?
