Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 10.12.2009 00:12
od Jendix
Ahoj, jen se čistě ptám? Jak se pozná vadný, resp. postupně dosluhující palivový čerpadlo. Je to náhlá smrt, nebo se např. postupně zhoršujou starty. Co jsem tak slyšel, čas od času se to někomu vysere, nerad bych proto zůstal stát někde v prdelákově na dálnici a zbytečně platil odtah. Má cenu to vyměnit preventivně? Mám r.v. 96/7, si zase řikám že by to nemuselo bejt ještě v tahu. Ale zase upřímě, když občas rychleji otočim klíčkem a zastartuju (kor v létě po delším stání na slunci) trvá to dýl než motor naskočí, v porovnání s chvilkovou prodlevou v poloze klíčku ''normálního chodu'' motoru. Předem díky..

Napsal: čtv 10.12.2009 00:15
od capri
mě to udělo to že to jednou šlo a pak nešlo nastartovat a pak už to nešlo vubec takže náhlá smrt
Napsal: čtv 10.12.2009 00:17
od Jendix
capri píše:mě to udělo to že to jednou šlo a pak nešlo nastartovat a pak už to nešlo vubec takže náhlá smrt
a kolik máš najeto? vim že je to spíš závislý podle počtu startů, a bude to i dost individuální.. ale jen tak orientačně..
jinak k výměně.. koukal jsem že stačí koupit jen samotný čerpadlo.. co jsem koukal na elit, tak tam maji snad dokonce celou sadu (čerpadlo i s plovákem)
myslim že stačí např. toto:
http://cgi.ebay.de/Kraftstoffpumpe-Benz ... 58841501a9
ps: myslíš že má cenu se pojistit a vyměnit to dopředu?
Napsal: čtv 10.12.2009 00:52
od capri
mam najeto 220000km jinak ja koupil jen čerpadlo za 1200 nejaky německy ale značku nevim už pak hadičku (musel sem ji vyměnit pač ta co tam byla byla tak tvrda že sem ji musel říznout
tady máš nejaky fotky

Napsal: čtv 10.12.2009 00:54
od capri
no nevim jestli na to máš zbytečný peníze tak bych to asi koupil jestli ne tak hotl až to skáchne ale podle těch fotek co sem ti poslal je to dost nebezpečny pač přez uhliky a komutator kterej vlastně jiskří to tlačí všechen benal no a jelikož mě tam dva poly chyběli tak to asi nebylo uplně idealni
Napsal: čtv 10.12.2009 08:12
od Jendix
capri píše:no nevim jestli na to máš zbytečný peníze tak bych to asi koupil jestli ne tak hotl až to skáchne ale podle těch fotek co sem ti poslal je to dost nebezpečny pač přez uhliky a komutator kterej vlastně jiskří to tlačí všechen benal no a jelikož mě tam dva poly chyběli tak to asi nebylo uplně idealni
jestli jsem to správně pochopil.. tak u čerpadla se musí prohodit sací část.. tzn. ty lopatky který tlačeji benzín my zůstanou ze starýho čerpadla.. (na tom nic neochází?)
Napsal: čtv 10.12.2009 08:25
od capri
nenene prohodíš celý čerpadlo to co sem tam nafotil tak to sem musel to stary rozřezat !!! takže na fotkách je znehodnoceny to stary co sem vyndal jinak novy je takovej stříbrnej válce (na fotkách kde to je komplet je to zastrčeny v tom plastu a vykukuje jen kousek)
ty plastovy lopaty sou pod plastovym krytem a sou tam jen k prvotnímu nasátí paliva to podstatny obstarává to kovove trochoidní čerpadlo (to je to s těma vlnitejma zoubkama)
Napsal: čtv 10.12.2009 17:42
od Jendix
capri píše:nenene prohodíš celý čerpadlo to co sem tam nafotil tak to sem musel to stary rozřezat !!! takže na fotkách je znehodnoceny to stary co sem vyndal jinak novy je takovej stříbrnej válce (na fotkách kde to je komplet je to zastrčeny v tom plastu a vykukuje jen kousek)
ty plastovy lopaty sou pod plastovym krytem a sou tam jen k prvotnímu nasátí paliva to podstatny obstarává to kovove trochoidní čerpadlo (to je to s těma vlnitejma zoubkama)
aha.. takže to pod tímto odkazem je v podstatě celý čerpadlo jestli to správně chápu..
http://cgi.ebay.de/Kraftstoffpumpe-Benz ... 58841501a9
jinak zpětnej ventil kvůli padání tlaku je v čerpadle? nebo je součástí toho zbytku? jestli se nepletu někdo tu psal že u staršího čerpadla po čase padá tlak.. tak se jen ujištuju..
Napsal: čtv 10.12.2009 19:46
od PolarBear
Palivova pumpa udela papa ala nahla smrt. Menil jsem ji taky na E36.
Nalitano to melo: skoro 340 tkm

ale zase videl sem borca kterymu udelala papa pri nejakych 260tkm (Mozna mel ale stocenej tachec...

)
Napsal: čtv 10.12.2009 20:16
od Jendix
PolarBear píše:Palivova pumpa udela papa ala nahla smrt. Menil jsem ji taky na E36.
Nalitano to melo: skoro 340 tkm

ale zase videl sem borca kterymu udelala papa pri nejakych 260tkm (Mozna mel ale stocenej tachec...

)
no já mám 240 tkm , a řek bych že poctivejch.. ale zaráží mě občas to, že to v létě při velkým horku a víc jak jednodením stání na slunci trochu dýl točí.. než to chytne.. myslim že je to právě čerpadlem..
Napsal: pát 11.12.2009 09:03
od capri
mě to dělalo tak nejak podobně uplně nejdřív se motor otočíl asi 3x než chytl pak zas chvíli startoval normálně (to asi kvuli tomu že se zastavil na polech ktery nechyběli) a pak to nešlo zas vubec nastartovat
Napsal: pát 11.12.2009 19:27
od Jendix
capri píše:mě to dělalo tak nejak podobně uplně nejdřív se motor otočíl asi 3x než chytl pak zas chvíli startoval normálně (to asi kvuli tomu že se zastavil na polech ktery nechyběli) a pak to nešlo zas vubec nastartovat
a jak je to s padánim tlaku paliva? já vim že je to problém u naftáků? protože mě to tak nějak startuje stejně, horší je to pouze když rychle otočim klíček do polohy starteru, při pomalejším otáčení s prodlevou než pozhasínaji některý kontrolky to naskočí rychleji.. z toho dedukuju že je to bud čerpadlem nebo padánim tlaku v podavací větvi palivový soustavy
Napsal: pát 11.12.2009 22:55
od capri
když otočíš klíček so polohy před startem tak čerpadlo na par vterin zapne a natlakuje a když otočíš rovnou do stratování atk to chvíli trvá než čerpadlo tatlakuje ja už si ted nepamatuju jestli byl na tom čerpadle nejakej zpětnej ventilek nebo ne ale i kdyby jo tak po tech letech už asi taky nebude 100% jinak až to budeš měnit tak vyndej pojistku nebo relatko palivovyho čerpadla a několikrát zastartuj když to chytne tak počkej až to chcípne pak tak ještě 2x zastartuj at vypustíš tlak z hadic a pak čerpadlo vyndej tim že odšroubuješ velkou plastovou matici na nádrži je na prave straně pod zadnima sedačkama pod plechovym krytem hadice až je odpojíš tak si je nejak zajisti aby ti nezapadli někam do haje a vyndavej ho opatrně jde to blbě kvuli plováku at ho neulomíš jako já

povedlo se mi tam nalomit takovej zobáček co drží komplet plovák i s poťákem v jedne poloze

Napsal: sob 12.12.2009 11:10
od Studna
Prosím tě, kde jsi koupil to čerpadlo za 1200kč? Docela nutně bych ho potřeboval.
Napsal: sob 12.12.2009 11:22
od capri
nejautodily@email.cz sem napiš kluk to vozí z německa jinak skus tady na foru ještě napsat členovi Addict ten taky umí díly za supr ceny

Napsal: sob 12.12.2009 16:54
od Jendix
taky sem ted v německu.. takže kdybys chtěl.. můžeme se nějak domluvit.. můžu objednat rovnou dvě.. odkud jsi?
Napsal: ned 20.12.2009 16:16
od Paavo
cus ,taky se hlasim k tem lidem, co maj asi problem s cerpadlem......zacala zima a rek bych , ze opet blbne cerpadlo...pres leto nic a tedko to pekne cuka a bubla,jako kdyz dochazi benzin.Studeny starty jsou vzdycky v pohode,ale jakmile clovek necha auto tak 2 hodky stat,tak musi vzdycky pravidelne startovat az na podruhy,kdyz bylo leto, tak klidne na potreti(ale to to zase necukalo).CHci se optat,nevite, jestli to "padani" paliva vyresi pouze nova pumpa(walbro) a nebo se musi koupit celej ten bazmek co jde do nadrze?DIky
Napsal: čtv 04.02.2010 19:25
od PolarBear
Cau Lidi, tak mam zase problemek s pumpou(mozna)
Auto startuje jak svicary i v zime, ale uz se mi 3x stalo ze z niceho nic mi chciplo (po prvnim startu v zime, jeste nezahraty) na krizovatce a neslo ani za prase nastartovat. Pomohlo jen roztlaceni a na rychlost to naskocilo.
Pak mi to dalo zas pokoj na par dni a pak se to stalo zase. Uplne stejny scenar jen +- metr vedle

(celkem se to takhle stalo 3x) Muze byt problem v necem jinym? Mozna elektrika?
Jo jeste dodam ze jde o E36 316i (rok 91)
Diky
Napsal: pát 05.02.2010 10:13
od Studna
Může to dělat čerpadlo, konkrétně konektory které vedou k motůrku. Vyndal jsem čerpadlo z nádrže které nešlo, venku jsem ho připojil a šlo, dal jsem ho zpátky a šlo 3s pak se zastavilo, venku zase šlo. Nakonec jsem zjistil, že pokud zahejbám s konektorem u motorku rozběhně se, ale jak auto jede tak se to klepe a ztratí to kontakt. Vyndej si čerpadlo ven a přezkoušej ho. Taky to může dělat dalších x věcí. Zkouškou čerpadla bych začal.
Napsal: pát 05.02.2010 22:41
od Jendix
to by ale mělo bejt normální ne? když se otočí klíčkem tak čerpadlo neběží v kuse, natlakuje a vypne.. pokud se nepletu..