Stránka 1 z 1

Napsal: ned 06.12.2009 01:43
od netopier
Ahoj.

Chcem tuto zbytocnost vykuchat z auta aj s hadicami atd. Akurat neviem s cim vsetkym je to previazane. Na ETK som nasiel ze pumpa:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ir_pump-2/

je pripojena hadicou k nejakemu ventilu (diel cislo 1). K tomuto ventilu je pripojena aj hadicka z "vacoom control" obehu:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ol_engine/

Tak neviem, co vsetko mozem vykuchat, kde to ucpat atd :-)

Daval ste to uz niekto prec?
Dik moc za rady.

Alex.

Napsal: čtv 10.12.2009 19:49
od all
z auta to dával pryč speedy, tak bych se obrátil ne něj..

Napsal: stř 11.04.2012 19:12
od Hyena
Zitra se na to chystam, nemate nekdo nejaky novy postrehy?

Napsal: stř 11.04.2012 20:40
od Danny
normálně to odděláš a díru zacpeš kusem plechu přez ty šrouby - nebo matky? a utěsníš tmelem na výfuky

Napsal: pát 13.04.2012 16:03
od LiborM
Už jsem to vykuchal ze dvou M3 a vždycky i s klimou. Pokud chceš zachovat klimu, musíš na motoru nechat ten hliníkovej držák a sehnat na to krátkej řemen. Jak to budeš kuchat,tak uvidíš co můžeš a co ne. Já to myslím vytahoval i s těma trubkama a zbytky jsem zaslepoval.

Napsal: pát 13.04.2012 16:06
od LiborM
Ještě můžeš dát dořiti viscospojku,ta bere koně. Chlazení motoru to nepozná , když namontuješ na chladič čidlo, co spíná ventilátor 80/88st.
I ve velkých vedrech a plným plynu to bezproblému chladilo.

Napsal: pát 13.04.2012 16:10
od LadenaM3
LiborM píše:Už jsem to vykuchal ze dvou M3 a vždycky i s klimou. Pokud chceš zachovat klimu, musíš na motoru nechat ten hliníkovej držák a sehnat na to krátkej řemen. Jak to budeš kuchat,tak uvidíš co můžeš a co ne. Já to myslím vytahoval i s těma trubkama a zbytky jsem zaslepoval.


Nepamatuješ si, prosím Tě, jak dlouhej řemen tam po odtranění té vzduchové pumpy pasuje. Klimu chci zatím zachovat...

Napsal: pát 13.04.2012 16:24
od LiborM
Já tu klimu nikdy nevracel :roll:

Napsal: sob 14.04.2012 19:03
od ACDC
Větrák visco má několikanásobně vyšší výkon, něž elektrický. Při opravdovském záhulu (do kopce, přívěs ap) to nikdy neuchladí..

Napsal: sob 14.04.2012 19:48
od Hyena
Jo v pohode.Vyhodil jsem to cely i s klima kompresorem, tou baňkou a chladicem klimy.Konecne zas nejaky kila dolu :)

Napsal: stř 18.04.2012 23:30
od netopier
Inak remen bude asi rovnako dlhy ako na M3 3.0 s klimou? Len tipujem...pretoze ta podla mna nemala tu emission pumpu. Ja som to nakoniec tiez daval dole aj s AC.

Napsal: čtv 19.04.2012 07:28
od MattyX
mela ju taky ;) i e34 m5 ji má ;)

Napsal: čtv 19.04.2012 08:56
od Hanz
M3,0 i 3,6 ji maji... kdyz kila dolu a vykon nahoru, dat do pryc i visco, vymenit za nizsi termostat, dat nizky ventilator Spal a vymenit el termospinac (dela se dokonce i programovatelna jednotka, pri kolika spinat, moznost volby jestli provozujete jeden ci dva mensi vetraky, dochlazeni po vypnuti motoru a pod)

Napsal: pát 20.04.2012 17:00
od LadenaM3
netopier píše:Inak remen bude asi rovnako dlhy ako na M3 3.0 s klimou? Len tipujem...pretoze ta podla mna nemala tu emission pumpu. Ja som to nakoniec tiez daval dole aj s AC.


3,0 mám doma a tu pumpu má taky...