Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 03.09.2009 23:15
od Mirda328
jake mam mit spravne napeti e36 2,8i na lambdasondach na volnobeh a v zatahu ? na US forech se pise
0- 1V ale na jedne mam 4.875 a temer se nemni jen v setinach a druha kolisa 0-5V,tak ze jedna je spatna :)
vi nekdo, jak se ma chovat dobra sonda ?diky

Napsal: pát 04.09.2009 00:42
od Bullitt
tohle by ti mohlo pomoci, na vodorovné ose je lambda

Obrázek

Napsal: pát 04.09.2009 07:27
od Studna
Mirda328 píše:jake mam mit spravne napeti e36 2,8i na lambdasondach na volnobeh a v zatahu ? na US forech se pise
0- 1V ale na jedne mam 4.875 a temer se nemni jen v setinach a druha kolisa 0-5V,tak ze jedna je spatna :)
vi nekdo, jak se ma chovat dobra sonda ?diky


Ta která kolísá O-5V by měla být v pořádku a ta druhá kaput. Se vzrůstajícími otačky napětí musí klesat.

Napsal: pát 04.09.2009 09:02
od OndraZ
Ahoj, Bentley manual rika: "System Siemens MS41.1 vyuziva odporovou lambda sondu. Toto cidlo pouziva vstupni referencni napeti 5V. Vystupni signal do ECU je 1-5V v zavislosti na obsahu vzduchu ve vyfuckovych plynech."

Takze jak pise Studna ;-)

Napsal: pát 04.09.2009 19:00
od Mirda328
ok parada, tak ze ta hodnota co vidim na zacatku studenyho motoru na volnobeh je 4.875V, jsem koukal je u vsech 2.8 stejna, tedy nakej volnoveznej koeficient.... a po pridani plynu se hybe k 0 jasny, pokud se tedy nebohybuje dolu je logicky dle grafu spatna :) parada

diky moc :wink: