Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

lambda sonda

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#1 Příspěvek od Mirda328 »

jake mam mit spravne napeti e36 2,8i na lambdasondach na volnobeh a v zatahu ? na US forech se pise
0- 1V ale na jedne mam 4.875 a temer se nemni jen v setinach a druha kolisa 0-5V,tak ze jedna je spatna :)
vi nekdo, jak se ma chovat dobra sonda ?diky
Bullitt
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#2 Příspěvek od Bullitt »

tohle by ti mohlo pomoci, na vodorovné ose je lambda

Obrázek
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany

#3 Příspěvek od Studna »

Mirda328 píše:jake mam mit spravne napeti e36 2,8i na lambdasondach na volnobeh a v zatahu ? na US forech se pise
0- 1V ale na jedne mam 4.875 a temer se nemni jen v setinach a druha kolisa 0-5V,tak ze jedna je spatna :)
vi nekdo, jak se ma chovat dobra sonda ?diky


Ta která kolísá O-5V by měla být v pořádku a ta druhá kaput. Se vzrůstajícími otačky napětí musí klesat.
OndraZ
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Praha zapad

#4 Příspěvek od OndraZ »

Ahoj, Bentley manual rika: "System Siemens MS41.1 vyuziva odporovou lambda sondu. Toto cidlo pouziva vstupni referencni napeti 5V. Vystupni signal do ECU je 1-5V v zavislosti na obsahu vzduchu ve vyfuckovych plynech."

Takze jak pise Studna ;-)
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#5 Příspěvek od Mirda328 »

ok parada, tak ze ta hodnota co vidim na zacatku studenyho motoru na volnobeh je 4.875V, jsem koukal je u vsech 2.8 stejna, tedy nakej volnoveznej koeficient.... a po pridani plynu se hybe k 0 jasny, pokud se tedy nebohybuje dolu je logicky dle grafu spatna :) parada

diky moc :wink:
Odpovědět