Stránka 1 z 2

Napsal: ned 26.07.2009 18:44
od Zave
čao. Nejak resim mensi problem :-) jak je teplo, tak po zahrati mi budik vpohode a stale drzi teplotu na pulce, ale visco spojka vali jak divá... Nejspis je vporadku, nastartuju studene auto, visco nejede, ale az po zahrati na spravnou teplotu se pripoji. Vymenil sem ji za jinou, ktera je 100% vporadku a dela to stale... Poradite mi co bych mel jeste zkontrolovat?
Nejspis teplota bude o nejaky stupen vetsi a diky tomu se spina, pritom budik to az tak zase nepozna... Jinak zcela bez problemu. Vody dost atd.
Muze to byt termostat?
330d 135kW e46

Napsal: ned 26.07.2009 18:44
od Zave
jinak diky za pripadne rady :-)

Napsal: ned 26.07.2009 20:55
od libovka
Co jako řešíš?Dyt to takle má chodit tak bud rád že ti to funguje.

Napsal: ned 26.07.2009 21:05
od hanzikk
Může to být i snad ten termostat, třeba se tolik neotvírá... :?:

Napsal: ned 26.07.2009 21:14
od starML
Zave píše:... Poradite mi co bych mel jeste zkontrolovat?
Wapkou vyčistit dolní část chladiče, bývá tam dost nečistot. Takže opatrně, ale důkladně. Sám se budeš divit, co z toho vyteče.

Napsal: pon 27.07.2009 08:05
od Zave
starML píše:
Zave píše:... Poradite mi co bych mel jeste zkontrolovat?
Wapkou vyčistit dolní část chladiče, bývá tam dost nečistot. Takže opatrně, ale důkladně. Sám se budeš divit, co z toho vyteče.


Dobry napad :-) diky
btw: da se nejak setrne oddelit vodni chladic od klimoveho?

libovka: sice funguje, ale kdyz jedes 2000km s viscou po dalnici tak to moc prijemne neni vis? :-) tohle to delat nema, tj neco spatne ;-)

Napsal: pon 27.07.2009 22:20
od starML
Zave píše:da se nejak setrne oddelit vodni chladic od klimoveho?
Dá se to, ale = to moc pracné. Vezmi to opatrně WAPkou, spíš pára než tlak, vezmi to zepředu od zdola t.j. ne přes ledvinky nebo saharu, ale dírama v nárazníku. A pak dej tu trysku mezi lopatky visky zevnitř a stříkej šikmo dolů ve směru jízdy (.. a do bot).

Jinak jestli máš automat, tak ten tam má taky chladič a když se přehřeje olej, tak to blbě řadí + další následky zde na fóru popisované.

Napsal: úte 28.07.2009 10:12
od Zave
supros, testnu to... klidne shodim aj naraznik at se tam da lepe dostat... 8)

Napsal: ned 02.08.2009 21:47
od Zave
starML píše:
Zave píše:... Poradite mi co bych mel jeste zkontrolovat?
Wapkou vyčistit dolní část chladiče, bývá tam dost nečistot. Takže opatrně, ale důkladně. Sám se budeš divit, co z toho vyteče.


Timto Ti dekuju a mas u me pivo :-)
asi 1/3 chladice byla zajebana jak svine, takze visco a sahara dolu, arva a uz to valilo :-)
Chladi to opet jak ma a po visce ani pamatky... 8-)

Diky!

Napsal: pon 03.08.2009 15:12
od Lukke
Já jsem na tom naprosto stejně, takže to pomohlo? Vrtule se u mě spíná prakticky hned jak se motor zahřeje, to v minulosti nedělalo... To samé na dálnici, 160 na tempomat a funí to jako 12válec :) Navíc se to tak od 180 začíná přehřívat... Saharu jsi vyndal, jde to snadno?

Napsal: pon 03.08.2009 16:21
od Zave
no me se to vubec neprehrivalo.... Ale funelo to jak lokomotiva hned po zahrati do pulky jak pises ty... :-)
viscu povolis lehce, jsou to dva 32mm klice proti sobe...
jinak na sahare je nahore na jedne strane jeden sroubek a na druhe jen takovej ten plastovej šulec... kdyz sundas uplne visco tak ji celou vytahnes i se saharou ven bez problemu....
a pak uz jen wapkovat a wapkovat :-)
sel z toho opravdu pekny bordel.... :)

Napsal: úte 04.08.2009 00:36
od starML
Zave píše:Timto Ti dekuju a mas u me pivo :-)

Obrázek

Napsal: úte 04.08.2009 20:16
od Lukke
Zave: No super, tak o víkendu to zkusim, doufám, že to bude ono. :) Takže jsi sundal visco a saharu a vystříkal to wapkou zevnitř? Jen vodou nebo nějakej přípravek na to? Při pohledu zepředu přes ledviny a nárazník je to zajebaný jako svině... Tak to je další pivo v klubu tím pádem. :)

Napsal: stř 05.08.2009 11:11
od PPetr
Taky se mi to přehrívalo, ale častečně jsem si za to mohl i sám, smíchal jsem totiž omylem 2 chladící kapaliny a problém byl doma... Nakonec mi radši vyměnili celej chladič a zjisitili že byl uplně roztrženej termostat. No pěkně se to sešlo... Ted už mám klid, ale sere mě že jsem musel vyhodit cca 11000,- za novej chladič. :cry: Kdybych vedel že možná stačí ho projet vapkou, tak bych to zkusil.

Napsal: stř 05.08.2009 16:28
od Lukke
PPetr: A to jsi s tím byl v BMW servisu? Btw novej chladič stojí 6700...

Napsal: stř 05.08.2009 18:39
od aggama
starML píše:
Zave píše:Timto Ti dekuju a mas u me pivo :-)

Obrázek


Pokud to bude fungovat i mě tak přidávám další pivo.... mám to samé...zahřeju to na půlku a visca se spíná dřív než bych si představoval a novej termostat nepomohl... takže chlapy díky za super tip!! a o víkendu jdu na to :twisted:

Napsal: stř 05.08.2009 18:45
od PPetr
Lukke píše:PPetr: A to jsi s tím byl v BMW servisu? Btw novej chladič stojí 6700...


Omlouvám se, ted jsem koukal do tech papírů a dělal mi tam rovnou i olej, filtry a ještě něco na nápravě, takže nevím kolik bylo za chladič.
Nee nebyl jsem v autor. BMW, ale na Praze 5 je servis kde dělaj kluci jen báva tak sem byl u nich. Ted v pondělí tam jedu na tlumiče a další kravinky.

Napsal: pon 10.08.2009 09:14
od Zave
Tak sup, vrhnete se na to :)
Lukke, ja to jeste postrikal i cisticem na motory a rovnou sem si umyl cely motor :-)
Tak hura na wapku kde sa mozou aj motory umyvat a pustte se do toho....
Pekne zevnitr, zvenku, poradne to profoukat....
Hlavne nejezdete na wapky pro kamiony at si nepojebete ty lamely... :)

Napsal: pon 10.08.2009 09:34
od Lukke
Tak já provedl včera laboraci, visca šla ven, aby byl volnej celej chladič a wapku jsem nahradil stlačeným vzduchem... Ten chladič byl zasranej jako prase. Na okresce se zatím visca už nespínala, takže problém bude opravdu zřejmě zde! :) Zítra letím do Francie, tak uvidím jak si to poradí s německou dálnicí a zda se to už nebude nad 180 přehřívat... Tímto zdravím Zave a díky za radu, dám vědět. :wink:

Napsal: pon 10.08.2009 10:09
od Zave
No prima :) zkus to ale i tou wapkou, myslim ze se to lepe vymeje 8)