Ahoj jak tuhe maji byt zadni silentbloky predniho ramene? nikde to tu nemozu najit?
U me na aute kdyz preba dotahuju kolo, tak se rameno pohne v silentbloku, tedy pohne se i kolo, a to je jen sila 110Nm.
Je to normalni, nebo uz jsou v ......?
kdyz vlezu pod auto a zatlacim do ramena, tak se take pohne.
Je to jiz na vymenu? nebo je to OK?
Edit: je to u E36 325i, ale obecně je to asi jedno
Diky za rady?
Předmět pozměněn, viz Pravidla
MOD (Francis)
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36: Tuhost silentbloku predniho ramene?
Podle fotky v avataru soudím, že máš E36.
Já jsem to poznal tak, že když jsem vytočil přední kola a kopnul zepředu do kola, tak celé kolo zavibrovalo. Měl jsem tam klasické sériové zadní silentbloky, které měly za sebou 190tkm a ikdyž nebyly utržené, jejich tuhost mi krajně nevyhovovala. Objednal jsem proto tzv. plné "Mkové" tuhé zadní silentbloky od Meyle s excentricky umístěnou dírou na rameno(cca 700,- sada) a problém byl rázem vyřešen. Navíc jsou teď přední kola malinko více do "Áčka".
Řekl bych, že mám teď mnohem přesnější řízení a auto není tak náchylné na vyjeté koleje. Možná se mi trochu zvětšily rázy do volantu při přejezdu nerovností, ale to bych spíš přičetl 18´ kolům...
Já jsem to poznal tak, že když jsem vytočil přední kola a kopnul zepředu do kola, tak celé kolo zavibrovalo. Měl jsem tam klasické sériové zadní silentbloky, které měly za sebou 190tkm a ikdyž nebyly utržené, jejich tuhost mi krajně nevyhovovala. Objednal jsem proto tzv. plné "Mkové" tuhé zadní silentbloky od Meyle s excentricky umístěnou dírou na rameno(cca 700,- sada) a problém byl rázem vyřešen. Navíc jsou teď přední kola malinko více do "Áčka".
Řekl bych, že mám teď mnohem přesnější řízení a auto není tak náchylné na vyjeté koleje. Možná se mi trochu zvětšily rázy do volantu při přejezdu nerovností, ale to bych spíš přičetl 18´ kolům...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Hmm... tak muj podvozek uz ma za sebou taky pres 200t km, takze uz asi opravdu budou volnejsi, jinak kdyz jsem se na ne dival, tak utrzene nevypadali, jen dle meho nazoru byly volnejsi, tak me jen zajimalo, zda je to normalni, ale asi take vymenim za tuhe M-kove, aj kdyz mam s trach z teho, ze sa budou blbe sjizdet pneu, kdyz to bude do A.
JIP píše:Podle fotky v avataru soudím, že máš E36.
Já jsem to poznal tak, že když jsem vytočil přední kola a kopnul zepředu do kola, tak celé kolo zavibrovalo. Měl jsem tam klasické sériové zadní silentbloky, které měly za sebou 190tkm a ikdyž nebyly utržené, jejich tuhost mi krajně nevyhovovala. Objednal jsem proto tzv. plné "Mkové" tuhé zadní silentbloky od Meyle s excentricky umístěnou dírou na rameno(cca 700,- sada) a problém byl rázem vyřešen. Navíc jsou teď přední kola malinko více do "Áčka".
Řekl bych, že mám teď mnohem přesnější řízení a auto není tak náchylné na vyjeté koleje. Možná se mi trochu zvětšily rázy do volantu při přejezdu nerovností, ale to bych spíš přičetl 18´ kolům...
Odkud si objednavál ty plný silent.bloky? Asi bych to taky měl vyměnit, zdá se mi, že zatočím a auto zatočí až zachvíli, takový nepřesný. Možná je to tím, že mám v prdeli tlumiče
