Stránka 1 z 2

Napsal: ned 26.04.2009 10:05
od renton
je možné že 328 r.v. 95 by nemělo ASC?

MOD (Francis)
přesunuto z Pokec o BMW

Napsal: ned 26.04.2009 11:03
od TeskMaster
mozny je vsechno
trebas ho nekdo vyndal

Napsal: ned 26.04.2009 11:05
od renton
TeskMaster píše:mozny je vsechno
trebas ho nekdo vyndal
takže za normálních okolností to možné není? myslím pokud ho někdo nevyndal

Napsal: ned 26.04.2009 11:12
od Francis
Znám dvě auta bez ASC z výroby.

Napsal: ned 26.04.2009 11:47
od wacc
Kdyz melo ve vybave samosvor, nemelo asc.

Napsal: ned 26.04.2009 13:08
od renton
wacc píše:Kdyz melo ve vybave samosvor, nemelo asc.
jsem krapet laik, jak poznám že má auto samosvor? Bylo mi to prodáno s tím že to samosvor nemá a na asc mě ani nenapadlo se zeptat, přišlo mi to jako samozřejmost

Napsal: ned 26.04.2009 20:37
od Francis
Znám dvě 328i bez ASC a bez samosvoru z výroby.

Napsal: ned 26.04.2009 20:41
od Dan td
Francis píše:Znám dvě 328i bez ASC a bez samosvoru z výroby.
Pokud mezi nimi není ta moje, už znáš 3 :)

Napsal: pon 27.04.2009 20:37
od renton
jak poznám že má auto samosvor?

Napsal: pon 27.04.2009 20:41
od MattyX
renton píše:jak poznám že má auto samosvor?
kouknes pod auto na diferak a je tam stitek a je na nem napsane S a nejake prevodove cislo,a vubec nejlehci je se zprudka rozjet a uvidis jestli delas dve carecky jako podpis :D

Napsal: pon 27.04.2009 20:50
od renton
MattyX píše:
renton píše:jak poznám že má auto samosvor?
kouknes pod auto na diferak a je tam stitek a je na nem napsane S a nejake prevodove cislo,a vubec nejlehci je se zprudka rozjet a uvidis jestli delas dve carecky jako podpis :D
dík, bohužel mám krapet dojezdovou spojku, takže na čárečky budu muset ještě chvilku počkat :D

Napsal: pon 27.04.2009 21:03
od Killca
muzes to vyzkouset i na trave bez paleni, jemne prislapnout plyn a druhy clovek aby koukal za tebou jestli se protaci opravdu vic obe kola nebo jen jedno (pro pripadne namitky, vim, ze je i u nespery mala svornost, ale ani na te trave se to nespoji a toci se jen jedno kolo)

Napsal: pon 27.04.2009 21:28
od MattyX
jj nekdy se muzes stat i to ze pod brzdou a pod plyn plynem hrabou obe kola ikdyz auto nema svor...viz kamosova 320IS bez svoru a hrabou mu porad obe kola,nechapu,muzes to vyzkouset i na pisecku na silnici,nemyslel jsem ze vytocis motor a pustis spojku a budes cekat co to udela za karate :D

Napsal: pon 27.04.2009 21:48
od Francis
Nejjednodušší a nejjistější metoda jak zjistit samosvor je zvednout jedno zadní kolo do vzduchu heverem, druhé nechat na zemi, nechat neutrál v převodovce a zkusit zvednutým kolem pootočit. Pokud to půjde zlehka, samosvor není. Pokud to půjde vlemi ztuha, samosvor tam je.

Napsal: úte 28.04.2009 13:02
od Trhyy
wacc píše:Kdyz melo ve vybave samosvor, nemelo asc.
Já mam ve výbavě samosvor i ASC :D

Napsal: úte 28.04.2009 15:07
od assassin_tl
a nejakej snadnej navod jak poznat jestli mam jen ASC - klapka zavira sani (to mam to vim, klapku vidim a i to funguje:) ) nebo je tam ASC+T a i to pribrzduje kola?

hledal sem v historii a jediny co sem nasel tak bylo neco s trubkama od ABS.... ale z toho sem to nejak nepochopil :oops:

Napsal: úte 28.04.2009 16:28
od Killca
asc pribrzduje vykon motoru pri prokluzu kol

asc+t hlida prokluz kol, pribrzduje vykon motoru a zasahuje primo do brzdeni kol zvlast v rychlosti pri jizde pri dostavani se do smyku

funkci to ma stejnou, jen ten traction pusobi aktivneji

Napsal: úte 28.04.2009 18:10
od assassin_tl
Killca píše:asc pribrzduje vykon motoru pri prokluzu kol

asc+t hlida prokluz kol, pribrzduje vykon motoru a zasahuje primo do brzdeni kol zvlast v rychlosti pri jizde pri dostavani se do smyku

funkci to ma stejnou, jen ten traction pusobi aktivneji
jj co delaj je mi jasny.... mozna sem to spatne napsal.... ja mam urcite jeden z tehle dvou systemu v aute a zajimalo by me jestli jen obyc ASC nebo ASC+T .... jako podle ceho to snadno poznat...

Napsal: stř 29.04.2009 00:43
od Killca
no moc to asi nepoznas, ale pri jizde ti asc jen brzdi vykon motoru a asct ti pribrzduje motor a jeste samostatne kola tak, aby se auto dostalo ze smyku

Napsal: stř 29.04.2009 07:01
od assassin_tl
Killca píše:no moc to asi nepoznas, ale pri jizde ti asc jen brzdi vykon motoru a asct ti pribrzduje motor a jeste samostatne kola tak, aby se auto dostalo ze smyku
no prave ze pri jizde sem to nedokazal rozlisit... a chtel bych nejak zjistit jestli tam mam ASC+T nebo ASC podle nakejch mechanickejch/elektornickejch udelatek ... jako ze je tam naka krabicka navic, ze cidla na kolech vypadaj jinak nebo neco v tom smyslu