Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vymena 1.8i m43 za 1.8is m44

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
lospiratos
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 15.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od lospiratos »

Caues do sekce 3er me to nechce pustit nejsem stale platici klubak...
Potreboval bych vedet proste cokoli kdo to kdy delal, co je kde jinak moc by mi to pomohlo zejtra rano jedu pro komplet motor uplne se vsim... ale vuebc nevim co kde bude jinak ... bude to fofr akce ve stredu vecer jede auto francii ,takze sobota ven nedele tam , po ut doresovani picovin:D:D kdyby nekde cokoli vedel byl bych moc vdeceen diky. pirat
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

lospiratos píše:Caues do sekce 3er me to nechce pustit nejsem stale platici klubak...
Potreboval bych vedet proste cokoli kdo to kdy delal, co je kde jinak moc by mi to pomohlo zejtra rano jedu pro komplet motor uplne se vsim... ale vuebc nevim co kde bude jinak ... bude to fofr akce ve stredu vecer jede auto francii ,takze sobota ven nedele tam , po ut doresovani picovin:D:D kdyby nekde cokoli vedel byl bych moc vdeceen diky. pirat
Pokud nebudeš řešit podvozek a motor, co kupuješ, bude komplet vč. příslušenství (jednotka, výfuk, podle verze setrvačník/spojka apod.), tak tě určitě čeká řešení držáku cívek, potom půjde asi o to, jestli ta M44 měla klimakompresor a další věci hlavně okolo elektriky (nejsem si z hlavy jist, ale třeba diagnostický konektor má M43 tuším na opačné straně motorového prostoru než M44). Převodovka by měla sedět.

Pokud to chceš stihnout "za odpoledne", tak ti teda přeju hodně štěstí. Pokud ta M43 není v hajz..., tak bych s výměnou počkal až po cestě do F minimálně proto, že nevíš, v jakém stavu ta M44 je.
lospiratos
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 15.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od lospiratos »

nazdaar fxi :) no hele motor je komplet vytazenej z auta i s prevodovkou, mam i kardan( převodovka a kardan prej udajne jiny....) vejfuk jednotku no prostě všechno .. m43 ma taky civnky ne?? je to ten plastovej hranol černej na levo od ventil deklu a vedou z toho rovnou kabel ke svickam?..ale tak to je fuk... s tou diagnostikou mas recht dneska sem na to cumel...klimakompresor to melo coz ej dobre takže taky good:) jinak to vypada podobne... no prave se bojim to auto do f poslat s tou m43 chcije olej no a nevim nevim uvidíme... zejtra se to rozsekne...dik
lospiratos
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 15.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od lospiratos »

tak motor je vevnitř točí se ,,pohoda" akorad hajzl nehazí jiskru , co ma všechno vliv na zapalování ? lambdu nemusim mít zapojenou ne? (este tam nemam narvanej vejfuk.. snímač otáček?? nevim mluvil jsem s majitelem motoru říkal že nebyl problém , zapojil jsem na draty i civky z m43 ( myslel jsem ze by to mohlo neco delat ale ani kun... ta elektrika je k posrani vsadim se ze to bude nejakej nesmysl , este me napada ze jsem nevymenil rj abs z toho isa do myho tak nevim jestli je tam u abs este neco navic ,ale myslel jsem ze prave zapalovani se hrotí v tý hlavní jednotce.. no uvidim . uvítám jakoukoli info dik pirat..
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

lospiratos píše:tak motor je vevnitř točí se ,,pohoda" akorad hajzl nehazí jiskru , co ma všechno vliv na zapalování ? lambdu nemusim mít zapojenou ne? (este tam nemam narvanej vejfuk.. snímač otáček?? nevim mluvil jsem s majitelem motoru říkal že nebyl problém , zapojil jsem na draty i civky z m43 ( myslel jsem ze by to mohlo neco delat ale ani kun... ta elektrika je k posrani vsadim se ze to bude nejakej nesmysl , este me napada ze jsem nevymenil rj abs z toho isa do myho tak nevim jestli je tam u abs este neco navic ,ale myslel jsem ze prave zapalovani se hrotí v tý hlavní jednotce.. no uvidim . uvítám jakoukoli info dik pirat..
Ano, Hallova sonda má vliv na jiskru. Motor jinak neví, kdy kde pálit.
lospiratos
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 15.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od lospiratos »

shit tam je přístup jak k penezum nechci zase tahat motor ven.. no nic uvidim diagnostika napoví..
lospiratos
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 15.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od lospiratos »

ted me napadlo origo imobilizer ?? nevim s cim a jak to komunikuje ale kdyz jsem vymenil ridici jednotku tak si budu muset nechat nakodovat v bmw klíč jestli myslim správně to by mohl byt ten duvod.. řešil to tady někdo??
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

lospiratos píše:ted me napadlo origo imobilizer ?? nevim s cim a jak to komunikuje ale kdyz jsem vymenil ridici jednotku tak si budu muset nechat nakodovat v bmw klíč jestli myslim správně to by mohl byt ten duvod.. řešil to tady někdo??
Jednotka EWS II je v autě samostatně, pokud jsi ji neměnil, neměl by být problém. Pokud točí startér, bude chyba jinde.
lospiratos
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: stř 15.03.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od lospiratos »

jj pravda... No nevim prostě si to neusere ani z jednoho kabelu... cívky , jednotka, snímač polohy kliky .... Ale devný je že smrdí benál takže vstřiky jedou nejspíš takže ten halluv snimac bude ok jinak by se to jenom mrcasilo na sucho... takže cívky , nebo jednotka a nebo cesta mezi jednotkou a cívkama což by bylo dost na hovno a s tim bych se ja nesral...ale cívky jsem tam nasadil z ty moji m43 a taky nic ( nevim jestli jsou stejny ale ....
Odpovědět